AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Jentungen min spurte meg her om dagen om jeg hadde over-nappa øyenbrynene mine, noe jeg ikke har gjort. Jeg napper ikke i det hele tatt. Uansett så har jeg merket at jeg får færre og færre hår i brynene, og de blir da også smalere/kortere med noen hårløse områder her og der. (Er i 50 årene). Er det noe jeg kan gjøre for å øke hårveksten? Har ikke problem med hårveksten på hodet- enn så lenge i hvertfall... Vurdert sånn der microblading eller hva det heter, men redd det vil se skikkelig rart ut. Noen som har noen gode råd å komme med? 😢 Anonymkode: 96980...43e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Det samme har skjedd hos meg, men jeg har også mistet halve parykken Anonymkode: ed35f...8d5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Kosthold/vitaminer/mineraler. Jeg hadde "hull" midt i øyebrynene pga hårtap, og hårfestet ble høyere og høyere. Har fått alt tilbake, tok ca 1 år. Regelmessig spist mat rik på jod, sink, b vitaminer, d vitamin, omega 3, m.m. Dvs rent rødt kjøtt, fet og hvit fisk, egg, og godt med grønt. Har i tillegg tatt tilskudd av d vitamin, men det gjorde jeg før hårtapet også (men også viktig å ha dette på plass), samt kalium (viktig for hårfoliklene). Anonymkode: 7ef5c...ffa
bruker_K Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Iglow funker hos noen, eventuelt casteroil (jeg mistet øyenbryn av det, men mange synes det hjelper). Anbefaler microblading, bare undersøk godt hvem du tar det hos. Jeg var innom to plasser og ba de tegne det opp slik resultatet kom til å bli, og var VELDIG uenig i den første plassen jeg gikk hos. Har nå microbladet i et par år hos den andre plassen. Du kommer jo også med ønsker på hvordan du vil ha det.
Rosa Dartle Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Jeg tok mikroblading for noen år siden. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå