AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 5 måneder, og ting går egentlig veldig fint. Jeg stoler egt på kjæresten min, men en gang var han usikker på om jeg hadde fått klamydia og sa at han ikke stolte helt på meg, noe som gjorde at jeg begynte å tvile på han. På nyttårsaften var vi hver for oss, han dro på fest med drikke mens jeg var med noen venninner edru. Da han fortalte om festen til meg senere sa han at hadde hatt en jente på ryggen fordi noen hadde tatt skoene hennes. Dette synes ikke var så gøy. Jeg er en generelt litt sjalu person, men synes det blir litt teit spesielt når han ikke stoler på meg. Skjønner at han gjorde det fordi hun hadde mistet skoene, men synes kanskje det ble litt feil i og med at han har kjæreste og hun visste det. Jeg personlig ville ikke sittet på noen andres rygg, og da jeg spurte han om jeg fikk lov til det hadde det vært samme situasjon ble han sur på meg. Jeg lurer egt på om jeg overreagerer eller om det er greit? Jeg kjenner ikke jenta han bærte. Anonymkode: 96177...ba4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Du overreagerer og dere har en trust issue mellom dere.. Anonymkode: 79ead...3d7 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Høres ikke ut som noen av dere er trygge i forholdet. Dere må finne en måte å være trygge på hverandre, ellers så funker det ikke. Dere virker jo veldig unge i grunnen. Det å bære noen som har mistet skoene er da ingen sak egentlig. Anonymkode: 88265...bf7 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Problemet er ikke at jenta satt på ryggen hans. Problemet er klamydia beskyldningen. Du overreagerer, dere er unge. Om dere ikke stoler på hverandre, kan dere ikke være i ett monogamt forhold. Anonymkode: 63fcf...581 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og kjæresten min har vært sammen i 5 måneder, og ting går egentlig veldig fint. Jeg stoler egt på kjæresten min, men en gang var han usikker på om jeg hadde fått klamydia og sa at han ikke stolte helt på meg, noe som gjorde at jeg begynte å tvile på han. På nyttårsaften var vi hver for oss, han dro på fest med drikke mens jeg var med noen venninner edru. Da han fortalte om festen til meg senere sa han at hadde hatt en jente på ryggen fordi noen hadde tatt skoene hennes. Dette synes ikke var så gøy. Jeg er en generelt litt sjalu person, men synes det blir litt teit spesielt når han ikke stoler på meg. Skjønner at han gjorde det fordi hun hadde mistet skoene, men synes kanskje det ble litt feil i og med at han har kjæreste og hun visste det. Jeg personlig ville ikke sittet på noen andres rygg, og da jeg spurte han om jeg fikk lov til det hadde det vært samme situasjon ble han sur på meg. Jeg lurer egt på om jeg overreagerer eller om det er greit? Jeg kjenner ikke jenta han bærte. Anonymkode: 96177...ba4 Høres ut som et helt vanlig problem tidlig i et forhold blant unge mennesker. Noen tips fra ei som har vært igjennom det. Han fortalte deg hva som skjedde, han kunne ha skjult det. Å overreagere på slike småting ka føre til at han senere velger løgn. Fortell han rolig hva du syns er ok når man er et par. Ei jente på fanget? En klem? Hvor går grensen for dere? Påskuddet ditt er at dere har vært sammen I kort tid. Anonymkode: 23837...5f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Hvis du reagerer på at en person satt på ryggen hans, tror jeg du burde jobbe litt med deg selv. Ellers kan det bli svært tungt både i dette forholdet og senere forhold. Anonymkode: b79a6...115
Serafin Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg og kjæresten min har vært sammen i 5 måneder, og ting går egentlig veldig fint. Jeg stoler egt på kjæresten min, men en gang var han usikker på om jeg hadde fått klamydia og sa at han ikke stolte helt på meg, noe som gjorde at jeg begynte å tvile på han. På nyttårsaften var vi hver for oss, han dro på fest med drikke mens jeg var med noen venninner edru. Da han fortalte om festen til meg senere sa han at hadde hatt en jente på ryggen fordi noen hadde tatt skoene hennes. Dette synes ikke var så gøy. Jeg er en generelt litt sjalu person, men synes det blir litt teit spesielt når han ikke stoler på meg. Skjønner at han gjorde det fordi hun hadde mistet skoene, men synes kanskje det ble litt feil i og med at han har kjæreste og hun visste det. Jeg personlig ville ikke sittet på noen andres rygg, og da jeg spurte han om jeg fikk lov til det hadde det vært samme situasjon ble han sur på meg. Jeg lurer egt på om jeg overreagerer eller om det er greit? Jeg kjenner ikke jenta han bærte. Anonymkode: 96177...ba4 Åh herre min hatt. Du overreagerer noe så til de grader. Jenta satt på ryggen hans. Hun satt ikke skrevs over han. Godt dere ikke er gift. Da hadde det blitt skilsmisse ganske fort, ja.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 Jeg ville blitt glad dersom typen min hjalp en jente/kvinne som hadde mistet skoene sine. Jeg tror faktisk jeg hadde mistet respekten for en mann som lot en dame gå uten sko på vinteren uten å hjelpe, uavhengig av sivilstatus... Derimot så reagerer jeg mer på hvordan du ordlegger deg. Dere har det egentlig fint, nei, det høres ikke sånn ut. Du stoler egentlig på han, nei, det gjør du ikke. Men du sier ikke noe om hvorfor han ble sur på deg når du spurte om han ville syntes det var greit om du gjorde det samme. Ble han sur fordi han mener du selv burde gå barføtter i snøen fremfor å sitte på noens rygg, eller fordi du mener andre skal gå barføtter i snøen fordi du ikke vil kjæresten din skal hjelpe andre? Anonymkode: ce3a3...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 Jeg hadde faktisk heller ikke likt det. Nei, det er ikke noe seksuelt i det, men han hadde heller ikke trengt å tilby seg. De kunne vel funnet noen andre sko? Evt kunne en singel person båret henne. Det er en viss flørtende oppførsel i å børe rundt på folk. Skjønner deg godt. Anonymkode: 0652f...2fa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror faktisk jeg hadde mistet respekten for en mann som lot en dame gå uten sko på vinteren uten å hjelpe, uavhengig av sivilstatus... Lett å si for deg, ikke du som får et helvete hjemme bare fordi man ønsker å være gentleman. Anonymkode: 2af7a...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå