AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Jeg og mannen har kranglet en del i det siste. Mye av grunnen er nok at jeg er høygravid, med ekstra hormoner og slitenhet. Og dessverre føler jeg at han ikke akkurat hjelper, men tvert i mot eskalerer situasjonene. Det har vært et par ganger i julen jeg har blitt stående med masse jobb som vertinne, mens han for eksempel sitter og gamer. Når han da først kommer ned er jeg allerede irritert fordi jeg har hatt mye jobb med forberedelser og måtte aktivisert barnet vårt samtidig. på nyttårsaften var jeg såpass irritert at jeg måtte ut å få meg litt luft før gjestene kom. Jeg ba han gi meg space, men han fortsatte å ta på kroppen min selv om jeg sa stopp. Det endte med at jeg dyttet hendene mine bestemt bakover, fordi det føles ekstra kvelende når han tar på meg som gravid selv om jeg sier stopp. Han sier nå at jeg slo han. Jeg gjorde ikke det, og kunne fint innrømt her inne hvis jeg gjorde det. Men jeg prøvde å beskytte kroppen min. Vi har nettopp begynt i parterapi og jeg sa i går at dette var en fin situasjon å ta opp. Men han «truer» meg og sier at hvis jeg tar dette opp der vil jeg se veldig dårlig ut, og kunne få barnevernet på nakken. Jeg forsto ingenting for barnet vårt så ikke situasjonen engang. Jeg føler at han gaslighter meg, og snur alle situasjoner til å handle om han. Jeg har prøvd å si at når jeg sier stopp, må han respektere det. Men han mener jeg er aggressiv. Og jeg blir jo det når jeg føler at grensene mine blir invadert. uff, ble et langt innlegg. Men kjenner bare jeg er helt utslitt nå med full jobb, følge opp barnet vårt og snart termin. Mens han er arbeidsledig og skyver alt på meg. Han mener i tillegg jeg er giftig fordi jeg sier i fra med bestemte bevegelser når han ikke får ta på meg når jeg er irritert og trenger fem minutter 😫 Anonymkode: c9474...ccd 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Han er ikke interessert i forstå deg. Dette forholdet er dødt. Beklager men du er på tur til å bli alenemor, og strengt tatt synes jeg bare du skal fremskynde prosessen før fødsel... Så får du mer ro i barseltida. Han kommer ikke til å endre seg og du blir trippelt sliten med to barn og et "mannebarn" som forlanger sex og opptrer slik. Anonymkode: 6f672...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå