AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Jeg har et mønster med å falle for utilgjengelige menn og ønsker å snu mønsteret. Jeg ønsker å øve på å ta imot kjærlighet. Noen som har tips til hvordan jeg kan jobbe med det? Anonymkode: 59012...4c9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Ja begynn med deg selv! Jeg fikk en øvelse fra psykologen om å gjøre for meg selv og behandle meg selv slik jeg ville behandla de utakknemlige eksene mine. For sannheten er at jeg gjorde alt for de, ingenting for meg selv, forventet ingenting, klarte liksom ingenting. Så ja, alt det du ville for noen andre, la det bli din standard. Da ser du fort når du ikke betyr noe for noen. Når du lærer deg å lytte til dine behov så blir de viktige, og du merker når de ikke blir dekket, og det føles feil. Anonymkode: 17992...25d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Sette grenser og si nei når noe føles feil. Slik blir du respektert. Ikke gå på kompromiss med egne verdier og holdninger. Vente på å få noe tilbake fra den andre, før du gir av deg selv ennå mer. Anonymkode: 223e0...af7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja begynn med deg selv! Jeg fikk en øvelse fra psykologen om å gjøre for meg selv og behandle meg selv slik jeg ville behandla de utakknemlige eksene mine. For sannheten er at jeg gjorde alt for de, ingenting for meg selv, forventet ingenting, klarte liksom ingenting. Så ja, alt det du ville for noen andre, la det bli din standard. Da ser du fort når du ikke betyr noe for noen. Når du lærer deg å lytte til dine behov så blir de viktige, og du merker når de ikke blir dekket, og det føles feil. Anonymkode: 17992...25d Takk for svar. Hva gjorde du i hverdagen? Noe du bevisst gjorde hver dag? ts Anonymkode: 59012...4c9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sette grenser og si nei når noe føles feil. Slik blir du respektert. Ikke gå på kompromiss med egne verdier og holdninger. Vente på å få noe tilbake fra den andre, før du gir av deg selv ennå mer. Anonymkode: 223e0...af7 Tusen takk. ts Anonymkode: 59012...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå