Gå til innhold

Kan noen være så snill å trekke kort?

Anbefalte innlegg

Hadde blitt veldig takknemlig om noen vil trekke kort og lese forholdet til meg og partneren min. Trenger litt veiledning og noen gode råd i situasjonen❤️

Anonymkode: b74cc...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spilte kort med barna i flere timer på søndag. Fikk ingen tips om hva du skulle gjøre med partneren din. Men du kan jo prøve å kommunisere? 

Anonymkode: ec916...3d2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde blitt veldig takknemlig om noen vil trekke kort og lese forholdet til meg og partneren min. Trenger litt veiledning og noen gode råd i situasjonen❤️

Hva lurer du på? Still et spørsmål. 

Anonymkode: 8b5ea...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, jeg la ett legg på forholdet deres. Det virker som dere har sklidd fra hverandre, partneren din er i en fase hvor han bruker mye tid i hodet sitt, det er sunt for han driver og utvikler seg i en riktig retning, men dere må lære å snakke sammen så ikke det blir en vegg dele imellom. Jeg ser at noen kikker på andre muligheter, partneren din virker veldig opptatt med egen selvinnsikt så hvis det er deg ville jeg avsluttet det med en gang før det blir et problem. Rådet til deg er å opptre redelig og ærlig, møt partneren din der han er, snakk sammen, ikke ta hans stillhet personlig, dette er også en mulighet for deg til å jobbe med deg selv, at dere kan jobbe med dere selv sammen. Hvilket vil bringe dere nærmere. 

Snakke snakke snakke snakke, spørre, være åpen, ikke anklage, ikke bedreide, ikke beskylde, møtes på midten. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Uansett, jeg la ett legg på forholdet deres. Det virker som dere har sklidd fra hverandre, partneren din er i en fase hvor han bruker mye tid i hodet sitt, det er sunt for han driver og utvikler seg i en riktig retning, men dere må lære å snakke sammen så ikke det blir en vegg dele imellom. Jeg ser at noen kikker på andre muligheter, partneren din virker veldig opptatt med egen selvinnsikt så hvis det er deg ville jeg avsluttet det med en gang før det blir et problem. Rådet til deg er å opptre redelig og ærlig, møt partneren din der han er, snakk sammen, ikke ta hans stillhet personlig, dette er også en mulighet for deg til å jobbe med deg selv, at dere kan jobbe med dere selv sammen. Hvilket vil bringe dere nærmere. 

Snakke snakke snakke snakke, spørre, være åpen, ikke anklage, ikke bedreide, ikke beskylde, møtes på midten. 

Mye her er spot on, tusen takk for kortlegg og for innlegget ditt! Det er nemlig kommunikasjon som er vanskelig. Vi er i et forholdsvis nytt forhold, som jeg i utgangspunktet har veldig god tro på, men det er akkurat som om jeg ikke klarer å snakke med han. Dette problemet har vokst seg større og større, og nå har jeg rett og slett fått så vondt innvendig pga det. Jeg har prøvd mange ganger, men når jeg begynner å fortelle noe jeg har på hjertet, hva som helst, så svarer han med en avsluttende kommentar. Aldri spørsmål som tar samtalen videre, validerer aldri mine følelser, jeg føler aldri forståelse eller interesse i å høre mer om hva jeg tenker om temaet. Og tar jeg opp noe vanskelig, så svarer han bare «jaja, sånn er det bare», eller et eller annet. Jeg finner ikke kanalen inn til han, på en måte. Jeg har t.o.m sagt på en fin måte at jeg syns det er vanskelig å snakke med han, men det også fikk et kort, avsluttende svar, et punktum før samtalen i det hele tatt hadde begynt. Dette gjør at jeg har begynt å bli redd for at vi ikke skal få det til, men jeg vil så gjerne!

Jeg vet at han jobber mye med selv, han ønsker å jobbe med å kunne bli mer åpen, slippe meg inn, dele følelser osv. For tidligere har han holdt mye inne i seg selv. Han sier at jeg har hjulpet han mye med dette allerede. Så det er kanskje her du ser at han er mye i sitt eget hode, og at det er sunt for han, fordi han utvikler seg. Ser du om kommunikasjonen mellom oss vil bli bedre på sikt? Vil han kunne være der for meg emosjonelt, sånn som jeg er der for han? Vil vi klare å bryte ned den veggen mellom oss? Jeg er mer åpen enn han, og har vanligvis lett for å skape dype bånd, men her er det altså veldig vanskelig, foreløpig iallefall.

Jeg ser ikke etter andre muligheter, så nå ble jeg litt redd for at det kanskje er han som gjør det😯 Ser du mer ang dette? 

Tusen takk igjen, trenger sårt noen gode råd her, for jeg har malt meg selv følelsesmessig opp i et hjørne. Jeg har ikke anklaget eller noe som helst, har bare såvidt rørt borti disse temaene på en fin måte, men mest av alt holder jeg alt inni meg nå, fordi jeg bare møter en vegg når jeg prøver å dele noe viktig. Og da blir jeg så lei meg😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

ikke ta hans stillhet personlig

Dette var viktig å høre. Det er jo nettopp med stillhet han reagerer når jeg prøver å dele noe, enten det er glede eller vanskelige følelser. Han virker ikke interessert i det jeg sier, vil ikke gå inn i temaet, spørre etter mer sånn at samtalen utvikler seg. Hadde han enda tenkt seg om litt og tatt opp temaet en annen dag, men han gjør ikke det heller🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mye her er spot on, tusen takk for kortlegg og for innlegget ditt! Det er nemlig kommunikasjon som er vanskelig. Vi er i et forholdsvis nytt forhold, som jeg i utgangspunktet har veldig god tro på, men det er akkurat som om jeg ikke klarer å snakke med han. Dette problemet har vokst seg større og større, og nå har jeg rett og slett fått så vondt innvendig pga det. Jeg har prøvd mange ganger, men når jeg begynner å fortelle noe jeg har på hjertet, hva som helst, så svarer han med en avsluttende kommentar. Aldri spørsmål som tar samtalen videre, validerer aldri mine følelser, jeg føler aldri forståelse eller interesse i å høre mer om hva jeg tenker om temaet. Og tar jeg opp noe vanskelig, så svarer han bare «jaja, sånn er det bare», eller et eller annet. Jeg finner ikke kanalen inn til han, på en måte. Jeg har t.o.m sagt på en fin måte at jeg syns det er vanskelig å snakke med han, men det også fikk et kort, avsluttende svar, et punktum før samtalen i det hele tatt hadde begynt. Dette gjør at jeg har begynt å bli redd for at vi ikke skal få det til, men jeg vil så gjerne!

Jeg vet at han jobber mye med selv, han ønsker å jobbe med å kunne bli mer åpen, slippe meg inn, dele følelser osv. For tidligere har han holdt mye inne i seg selv. Han sier at jeg har hjulpet han mye med dette allerede. Så det er kanskje her du ser at han er mye i sitt eget hode, og at det er sunt for han, fordi han utvikler seg. Ser du om kommunikasjonen mellom oss vil bli bedre på sikt? Vil han kunne være der for meg emosjonelt, sånn som jeg er der for han? Vil vi klare å bryte ned den veggen mellom oss? Jeg er mer åpen enn han, og har vanligvis lett for å skape dype bånd, men her er det altså veldig vanskelig, foreløpig iallefall.

Jeg ser ikke etter andre muligheter, så nå ble jeg litt redd for at det kanskje er han som gjør det😯 Ser du mer ang dette? 

Tusen takk igjen, trenger sårt noen gode råd her, for jeg har malt meg selv følelsesmessig opp i et hjørne. Jeg har ikke anklaget eller noe som helst, har bare såvidt rørt borti disse temaene på en fin måte, men mest av alt holder jeg alt inni meg nå, fordi jeg bare møter en vegg når jeg prøver å dele noe viktig. Og da blir jeg så lei meg😔

Jeg ble overrasket over å høre at dette er et forholdsvis nytt forhold, nettopp fordi energiene er så tunge. Jeg gikk ikke i dybden for det ville tatt mye tid og energi, men bare av det jeg så og det du forteller, du kan ikke miste deg i dette forholdet. Du kan utfodre ham på hvorfor han ikke vil snakke med deg og slippe deg inn på en sunn måte, men gjør han ikke sin del for å slå ned den veggen som skiller dere nå, så må du gjøre det som er rett overfor deg og bare deg selv, ta deg selv ut av denne ligningen før du mister deg selv. Nye forhold skal ikke begynne så tungt, relasjonen deres bærer energien av å ha vært vanskelig svært lenge, jeg vil nesten si tenk på deg selv her. Å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ble overrasket over å høre at dette er et forholdsvis nytt forhold, nettopp fordi energiene er så tunge. Jeg gikk ikke i dybden for det ville tatt mye tid og energi, men bare av det jeg så og det du forteller, du kan ikke miste deg i dette forholdet. Du kan utfodre ham på hvorfor han ikke vil snakke med deg og slippe deg inn på en sunn måte, men gjør han ikke sin del for å slå ned den veggen som skiller dere nå, så må du gjøre det som er rett overfor deg og bare deg selv, ta deg selv ut av denne ligningen før du mister deg selv. Nye forhold skal ikke begynne så tungt, relasjonen deres bærer energien av å ha vært vanskelig svært lenge, jeg vil nesten si tenk på deg selv her. Å

Huff😔 Jeg håpte du skulle se at noe ville løsne. Vi har kjent hverandre lenge da, men har vært i en romantisk relasjon et halvt års tid. Vi er veldig glad i hverandre og vil så gjerne at det skal fungere. Han har et godt hjerte, men har som sagt vanskelig for å dele følelser. Det visste jeg fra før, og han har sagt han ønsker å jobbe med dette. Men det er et minst like stort problem at han ikke evner å ta imot mine følelser og tanker, det er der veggen føles fra min side. Vet ikke en gang om han merker den veggen jeg, eller om kjenner at noe ikke er helt som det skal..

Det er ikke bare bare å gi opp dette, siden vi kjenner hverandre så godt fra før. Vi har en del felles sosialt også, og lang historie sammen som venner. Vi må virkelig vite at vi har prøvd før vi evt kaster inn håndkle. 

Men kan jeg bare spørre om du ser om han ser etter andre muligheter? Har han følelser rettet et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Huff😔 Jeg håpte du skulle se at noe ville løsne. Vi har kjent hverandre lenge da, men har vært i en romantisk relasjon et halvt års tid. Vi er veldig glad i hverandre og vil så gjerne at det skal fungere. Han har et godt hjerte, men har som sagt vanskelig for å dele følelser. Det visste jeg fra før, og han har sagt han ønsker å jobbe med dette. Men det er et minst like stort problem at han ikke evner å ta imot mine følelser og tanker, det er der veggen føles fra min side. Vet ikke en gang om han merker den veggen jeg, eller om kjenner at noe ikke er helt som det skal..

Det er ikke bare bare å gi opp dette, siden vi kjenner hverandre så godt fra før. Vi har en del felles sosialt også, og lang historie sammen som venner. Vi må virkelig vite at vi har prøvd før vi evt kaster inn håndkle. 

Men kan jeg bare spørre om du ser om han ser etter andre muligheter? Har han følelser rettet et annet sted?

Beklager at jeg sier dette, men når du spør etter tarotlegg på ett nettforum vil jeg si du begynner å nærme deg å ha prøvd alt. Dette kommer ikke til å gå hvis ikke han møter deg på halvveien, og det gjør han ikke, du kan ikke gi slipp på essensielle behov for å holde ut dette forholdet fordi du er redd for hva andre og felles omgangskrets tenker. Jeg ønsker deg alt det beste, men dette fungerer ikke hvis du må gi slipp på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Beklager at jeg sier dette, men når du spør etter tarotlegg på ett nettforum vil jeg si du begynner å nærme deg å ha prøvd alt. Dette kommer ikke til å gå hvis ikke han møter deg på halvveien, og det gjør han ikke, du kan ikke gi slipp på essensielle behov for å holde ut dette forholdet fordi du er redd for hva andre og felles omgangskrets tenker. Jeg ønsker deg alt det beste, men dette fungerer ikke hvis du må gi slipp på deg selv. 

Ok😢 Takk så mye for hjelpen❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig dreven i tarot, men har en kortstokk og trakk noen kort. Hvis jeg tolker rett så fikk jeg opp noe lignende som den som har svart her. På outcome fikk jeg The Tower og 7 of Swords. 

Anonymkode: 950e6...806

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På outcome fikk jeg The Tower og 7 of Swords. 

Tusen takk❤️ Hva betyr disse to kortene? Jeg er så lei meg her jeg sitter, føler verden raser i tusen knas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk❤️ Hva betyr disse to kortene? Jeg er så lei meg her jeg sitter, føler verden raser i tusen knas.

Hvorfor det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (9 minutter siden):

Hvorfor det? 

Hvorfor jeg er lei meg? Hvis du leser tråden, så skjønner du jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor jeg er lei meg? Hvis du leser tråden, så skjønner du jo det.

Jeg HAR lest tråden, men i motsetning til deg så holder jeg hodet kaldt og i likhet med andre - også du må du vel kunne se at det første er så logisk å svare; kommunikasjon og så spinne videre på det, og når du da begynner å bekrefte det også, så legger du til en gru med nye opplysninger slik at det bare er for enkelte å fråtse i antakelser som ikke har grobunn noen steder egentlig, mest fordi vedkommende bare svarer på noe du sier og det ikke er foretatt noen reading av deg og vedkommende altså stiller seg uforbeholdent på din side og antar det er noe med han og synes at hvis du sliter må du gå....Det er jo bare bla bla bla

Og de to kortene, hva så de er to av 78 og vi begynner med å legge et kort, så to.... Det blir som om jeg hadde begynt å male et bilde og hvor jeg ikke hadde kommet lengre enn å male to sorte prikker og du ville automatisk trodd det noe trist, men du ikke visste at når det ble ferdig så var det faktisk et bilde av en solskinnsdag med to mygg...så lite forteller de to kortene....

Egentlig kan du si at det betyr at det velter seg i magen pga kommunikasjon, eller redsel for tap, utroskap - og det er vel sant? Men det er nå sant? Da er det på tide å roe ned hvertfall og en av måtene du kunne gjort det på er å få tak i en tarotbok, de kan leses gratis på nett og så kan du se da hva tarot brukes til og hvor langt i læretiden  noen som har kommet til to kort er og ikke har fått bedre forståelse for kort, spådom eller å trekke to kort er. Jeg har spådd lengre enn du har levd og ingen med noe som helst kunnskap om tarot eller spådom eller erfaring i at det ikke er det vi hører og tror vi skal fortelle deg om, men vi trenger det du ikke sier og vil si til oss og ikke masse tanker om hva du tror det kan være og da er det lurt å kunne tarot for å oppdage både hva du er inni deg og han er...ikke hvordan du fremlegger det, fordi det er for amatører og useriøse å ikke ha kommet lengre enn å skremme vettet av noen eller  love noe ut av hva de tror. Det skal være et verktøy til å finne ut hvordan du kan redde forholdet og det verktøyet du fikk nå og tok naivt i mot er 'det er som du frykter'... Javel, er det det? Hvis det kommer an på fremtid så er det på tide du tar deg i sammen og innser at det hvertfall ikke er noen fremtid i forholdet hvis du skal være så på tuppa som du er nå og la andre som ikke kan spå påvirke deg med en bekreftelse av din frykt fordi du omtrent sier det før det svares og også fordi det stort sett er usikkerhet, som ofte skyldes dårlig kommunikasjon, men uansett er en forbindelse mellom noen alltid på et eller anney vis forbundet med kommunikasjon; det er en forbindelse et forhold og forbindelser har med kommunikasjon å gjøre og den kan være brutt, dårlig eller god. Det var tydelig at du har et problem i forholdet nå du spør...og hjelper til som det suser når det svaret kom. Det er et svar alle vil si som bare er overfladisk i sitt 'seende'. 

Og jeg spør igjen; hvorfor? Var det meg som ble 'spådd' hadde jeg bare himlet med øynene. Hvor naiv går det an å være? 

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville lest meg opp på disse kortene, ja, alle kortene egentlig dersom du har lyst og tid. Min tolkning kan være en annen enn din. De to siste spratt ut samtidig. Skjønner at du er lei deg, men husk at ingenting er skrevet i stein. De valgene man tar påvirker til syvende og sist utfallet i alle situasjoner. Ønsker du å ordne opp i problemene mellom dere, så forsøker du å gjøre det. Dere var en gang på et lysere og mer optimistisk sted, og du må finne ut om det er mulig å finne tilbake til det, det er mitt råd 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lawyam skrev (14 minutter siden):

Jeg HAR lest tråden, men i motsetning til deg så holder jeg hodet kaldt og i likhet med andre - også du må du vel kunne se at det første er så logisk å svare; kommunikasjon og så spinne videre på det, og når du da begynner å bekrefte det også, så legger du til en gru med nye opplysninger slik at det bare er for enkelte å fråtse i antakelser som ikke har grobunn noen steder egentlig, mest fordi vedkommende bare svarer på noe du sier og det ikke er foretatt noen reading av deg og vedkommende altså stiller seg uforbeholdent på din side og antar det er noe med han og synes at hvis du sliter må du gå....Det er jo bare bla bla bla

Og de to kortene, hva så de er to av 78 og vi begynner med å legge et kort, så to.... Det blir som om jeg hadde begynt å male et bilde og hvor jeg ikke hadde kommet lengre enn å male to sorte prikker og du ville aitomarisk trodd det noe trist, men du ikke visste at når det ble ferdig så var det faktisk et bilde av en solskinnsdag med to mygg...

Egentlig kan du si at det betyr at det velter seg i magen pga kommunikasjon, eller redsel for tap, utroskap - og det er vel sant? Men det er nå sant? Da er det på tide å roe ned hvertfall og en av måtene du kunne gjort det på er å få tak i en tarotbok, de kan leses gratis på nett og så kan du se da hva tarot brukes til og hvor langt i læretiden  noen som har kommet til to kort er og ikke har fått bedre forståelse for kort, spådom eller å trekke to kort er. Jeg har spådd lengre enn du har levd og ingen med noe som helst kunnskap om tarot eller spådom eller erfaring i at det ikke er det vi hører og tror vi skal fortelle deg om, men vi trenger det du ikke sier og vil si til oss og da er det lurt å kunne tarot for å oppdage både hva du er inni deg og han er...ikke hvordan du fremlegger det, fordi det er for amatører og useriøse å ikke ha kommet lengre enn å skremme vettet av noen eller  love noe ut av hva de tror. Det skal være et verktøy til å finne ut hvordan du kan redde forholdet og det verktøyet du fikk nå og tok naivt i mot er 'det er som du frykter'... Javel, er det det? Hvis det kommer an på fremtid så er det på tide du tar deg i sammen og innser at det hvertfall ikke er noen fremtid i forholdet hvis du skal være så på tuppa som du er nå og la andre som ikke kan spå påvirke deg med en bekreftelse av din frykt fordi du omtreent siet det før det svares og også fordi det stort sett er usikkerhet, som ofte skyldes dårlig kommunikasjon, men uansett er en forbindelse mellom noen alltid på et eller anney vis forbundet med kommunikasjon; det er en forbindelse et forhold og forbindelser har med kommunikasjon å gjøre og den kan være brutt, dårlig eller god. Det var tydelig at du har et problem i forholdet nå du spør...og hjelper til som det suser når det svaret kom. Det er et svar alle vil si som bare er overfladisk i sitt 'seende'. 

Og jeg spør igjen; hvorfor? Var det meg som ble 'spådd' hadde jeg bare himlet med øynene. Hvor naiv går det an å være? 

Takk for et langt og rasjonelt innlegg om hvordan du ser på dette, du som sier du har lang erfaring med tarot. Det hjelper å få litt perspektiv. Jeg leste med åpent blikk og følte du skrev for å hjelpe, så takk for det. Du kunne kanskje droppet den siste setningen ang naivitet, bare. Noen ganger er man kanskje litt naiv, lett-påvirkelig når man er i en sårbar tilstand. Jeg spurte her inne for å få noen gode råd, i håp om at noen kanskje så et eller annet ved hjelp av klarsyn eller tarotkort, som jeg ikke så selv. Det må være lov å spørre, og det må være lov å kjenne på reaksjoner, og bli lei seg. Følelser er spontane, de må få slippe til. Men takk igjen, det er mye du har skrevet som jeg skal tenke over. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lest meg opp på disse kortene, ja, alle kortene egentlig dersom du har lyst og tid. Min tolkning kan være en annen enn din. De to siste spratt ut samtidig. Skjønner at du er lei deg, men husk at ingenting er skrevet i stein. De valgene man tar påvirker til syvende og sist utfallet i alle situasjoner. Ønsker du å ordne opp i problemene mellom dere, så forsøker du å gjøre det. Dere var en gang på et lysere og mer optimistisk sted, og du må finne ut om det er mulig å finne tilbake til det, det er mitt råd 🙏

Jeg googlet og leste om de to kortene du nevnte, og det var svært dystre kort ja.. Er det sånn at kortene gir et bilde på hvordan den som spør har det akkurat idet den spør? For jeg har laget meg et skikkelig mørke her ikveld, som partneren min selvsagt ikke vet noe om. Spiralen gikk nedover og nedover i hodet. Startskuddet var jo at jeg skrev og spurte her inne, fordi jeg føler vi sliter med å få den rette, dype kontakten. Men derfra gikk det brått nedover i tankene mine. Jeg ønsker ikke gi opp dette enda, jeg vil prøve så godt jeg kan å snu det. Aner ikke om han kjenner på at noe er tungt i kommunikasjonen mellom oss, men jeg tror nesten ikke det, han er som han pleier han. Han er jo vant til å holde ting for seg selv i andre relasjoner, og selv om han vil prøve å endre det så godt han kan, så er det jeg som sitter og kjenner på den manglende dype kontakten, fordi jeg er mer åpen enn han og har kanskje større behov for å finne den dypere kontakten. Så jeg får prøve å finne tilbake troen på oss to, gi det tid, og forsøke gradvis å finne det jeg savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for et langt og rasjonelt innlegg om hvordan du ser på dette, du som sier du har lang erfaring med tarot. Det hjelper å få litt perspektiv. Jeg leste med åpent blikk og følte du skrev for å hjelpe, så takk for det. Du kunne kanskje droppet den siste setningen ang naivitet, bare. Noen ganger er man kanskje litt naiv, lett-påvirkelig når man er i en sårbar tilstand. Jeg spurte her inne for å få noen gode råd, i håp om at noen kanskje så et eller annet ved hjelp av klarsyn eller tarotkort, som jeg ikke så selv. Det må være lov å spørre, og det må være lov å kjenne på reaksjoner, og bli lei seg. Følelser er spontane, de må få slippe til. Men takk igjen, det er mye du har skrevet som jeg skal tenke over. 

Nei, den vil jeg ikke droppe. For det er årsaken til at dere tror på alt dere hører bare dere får noe som ligger et eller annet sted i tankerekken og det redder ingen forhold. De som vil redde forholdene sine retter blikket mot seg selv og tør å se sin rolle og lar seg ikke styre av bekreftelsesbehovet de måtte ønske å få fra hverken den ene eller andre. De må for eksempel tåle å høre at de er naive hvis naivitet et problem her. Og det har du et problem med når du tar alt for god fisk. 

Du har også et annet problem. Det er blitt hans siden du ikke helt får bekreftelser nok fra han, men i utgangspunket ville det problemet vært et så stort problem om DU ikke var så usikker på HAM, men han hadde nok ikke hatt det problemet hvis ikke du så på det som et og hvis det vokser så kan det bli verre. Det vil du ikke, fordi du er redd for å miste ham, ikke mist ham på den måten da..  Hans måte å kommunisere på kan bare være annerledes enn ditt, men en måte å kommunisere på er å trekke seg tilbake fordi et problem blir et for stort fokus, men er ikke det at han et der en måte å kommunisere at han er interessert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Nei, den vil jeg ikke droppe. For det er årsaken til at dere tror på alt dere hører bare dere får noe som ligger et eller annet sted i tankerekken og det redder ingen forhold. De som vil redde forholdene sine retter blikket mot seg selv og tør å se sin rolle og lar seg ikke styre av bekreftelsesbehovet de måtte ønske å få fra hverken den ene eller andre. De må for eksempel tåle å høre at de er naive hvis naivitet et problem her. Og det har du et problem med når du tar alt for god fisk. 

Du har også et annet problem. Det er blitt hans siden du ikke helt får bekreftelser nok fra han, men i utgangspunket ville det problemet vært et så stort problem om DU ikke var så usikker på HAM, men han hadde nok ikke hatt det problemet hvis ikke du så på det som et og hvis det vokser så kan det bli verre. Det vil du ikke, fordi du er redd for å miste ham, ikke mist ham på den måten da..  Hans måte å kommunisere på kan bare være annerledes enn ditt, men en måte å kommunisere på er å trekke seg tilbake fordi et problem blir et for stort fokus, men er ikke det at han et der en måte å kommunisere at han er interessert da?

Du kjenner jo ikke til vårt forhold mer enn det jeg har skrevet. Jeg har ikke et bekreftelsesbehov som har blitt hans problem. Jeg er ikke utrygg eller usikker på om han vil være med meg. Jeg er frustrert fordi vi ikke klarer å snakke om viktige ting. Vi måå kunne klare å dele vanskelige ting dersom vi skal vokse som par og kjenne på den dype kontakten og støtten i hverandre. Hvis man skal måtte skjule ulike følelser og utfordringer som oppstår, så blir det et vondt forhold å være i. Ja, han har nok en annen måte å kommunisere på enn meg, det skrev jeg vel kanskje også, og det er selvsagt helt ok. Men vi må jo kunne finne hverandre inni der da, lære hverandre såpass å kjenne at man ikke kommuniserer helt på ulike frekvenser, på en måte. Da går det jo ikke. Jeg lager ikke noe drama rundt dette sammen med han, jeg ønsker bare så inderlig å klare å finne en måte hvor vi kjenner at vi når inn til hverandre, både den som deler og den som tar imot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...