AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Hver januar får jeg depressive symptomer. Det er kaldt, mørkt og jeg er lei vinter. Dette har blitt verre de siste årene. Jeg er i 30-årene… Noen flere som kjenner det slik? Hva hjelper? Jeg trener og knasker d- vitaminer Anonymkode: d3fcf...063 1 1
Phoenix Heart Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Aldri likt januar, den måneden er bare trist og grå, sur og ufyselig og varer i en evighet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Jeg syns november er verre. Høstvær og man går mot mørkere tider. Ikke at januar er bedre værmessig, men rent psykologisk hjelper det at det blir bittelitt lysere hver dag. Anonymkode: 435be...de6 10 1
Nowayback Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Ja, akkurat nå med 1 meter snø er det ikke så gøy. Og det er vel litt naturlig at det blir nedtur når jula er over. Da er det en lang vinter man skal komme seg gjennom, og mars kan likegodt være vintermåned det også. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Enhver måned er bare så god eller dårlig som du gjør det til selv. Vi kan ikke stoppe tidens hjul. Anonymkode: d9a8c...2bb 3 1
Eneri Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Det som hjelper er å jobbe med regnskap og ha masse frister å nå. Da jobber man så mye at hele januar går som en røyk 🤪 Jeg syns november er verst. Bor i nord, så det er møøørkt. Januar går som sagt fort for min del pga jobb. Februar er nest verste måned syns jeg. Da er jeg lei av vinter, men den er langt fra over da her jeg bor. Får sola inn kjøkkenvinduet midt i februar, og helsikes Jysk bytter hele utstillinga til å bli kun hagemøbler. Mens her vi bor kan vi knapt drømme om å sette dem ut i mai..... Jeg syns det hjelper å ha en ferietur/langhelg å se fram til i jan/feb. 1 1
Sofakona Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Januar til mars..hater det..kaldt og mørkt og nå masse snø. Ikke noe å se frem i mot..ikke noe som skjer..bare 3 triste kjedelig månder. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 Jeg tror det der med januar, et nytt års optimisme og blanke ark slår litt motsatt hos noen av oss. At det blir litt tomt og vakuum etter alt styr med jula, kanskje. Anonymkode: ca3c7...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 Nei, den prisen får november for da blir det mørkere og mørkere. I januar går det mot lysere tider og slutt på vinter og i tillegg har vi jula i stua halve mnd og det lyser opp . Anonymkode: 93503...2f3 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg syns november er verre. Høstvær og man går mot mørkere tider. Ikke at januar er bedre værmessig, men rent psykologisk hjelper det at det blir bittelitt lysere hver dag. Anonymkode: 435be...de6 Signerer! Anonymkode: 454f5...ccf 4
Lost little girl Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 Januar er den verste måneden etter min mening. Føles som den aldri tar slutt og så er det så mørkt og ofte veldig kaldt. Og så er det så trist at julen er over. 4
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Enda en som mener november tar prisen som årets lavpunkt. Men januar ligger på en god annenplass. Det som er bra med januar er at korte februar følger og så går startskuddet for VÅR! (I hvert fall her i sør.)
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 Desember på førsteplass her, deretter november, og så januar. Anonymkode: 9d249...a96 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 Enda en novemberhater her. Det er virkelig ingenting positivt med den måneden. Jeg er ingen fan av januar heller, men som andre påpeker så har sola «snudd» og det blir litt mer dagslys hverdag. Jeg prøver å tenke at vi beveger oss MOT sommeren i steden for FRA, og det synes jeg hjelper på humøret. Anonymkode: 3d62c...c33 2
Bombasi Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 (endret) Tja. Januar og februar er i hard konkurranse med hverandre, og det som avgjør om det blir en drittmåned eller ikke er været. Begge månedene er ganske like, og begge har potensiale til å bli et mareritt værmessig. Og når februaren er over så føles det ut som om at det er et halvt år siden jul fordi dagene går så sakte i disse to månedene. Selv om ting lysner mer i februar, føler jeg meg mer lei av vinteren/årstiden da enn i januar. Men hver måned har sin sjarm, og både januar og februar kan bli skikkelige gode måneder det også. Endret 2. januar 2024 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #17 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enda en novemberhater her. Det er virkelig ingenting positivt med den måneden. Jeg er ingen fan av januar heller, men som andre påpeker så har sola «snudd» og det blir litt mer dagslys hverdag. Jeg prøver å tenke at vi beveger oss MOT sommeren i steden for FRA, og det synes jeg hjelper på humøret. Anonymkode: 3d62c...c33 Jeg bor lang nord og derfor synes derfor det blir så sent lyst. Men uti februar blir det litt bedre😅 Anonymkode: d3fcf...063
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #18 Skrevet 2. januar 2024 Ja, er en drittmåned. Snø, kaldt, bleik, lagt på meg 5 kg, kløende hud, blakk. Må bare pine seg gjennom til mars måned kommer. Anonymkode: a3a64...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 Januar og februar er verst for min del. Bare kaldt og mørkt. I mars begynner det å bli merkbart lysere og våren er i sikte. Anonymkode: 00d34...75d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #20 Skrevet 2. januar 2024 Jula er verst synes jeg, mørk, påprakket masse feit mat og godteri, forventninger havner i klinsj med dagsform, eldre mot yngre, stappet sammen i ett håp om at det skal bli koselig. Nei da syns jeg januar er en lettelse Anonymkode: 1a5b0...f9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå