Gå til innhold

Er dette noe jeg burde bry meg om??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Så jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i nå litt over 1 år. Jeg er veldig glad i han, og vi er sammen ett par ganger i uka og litt i helgene😄

Det som jeg syntes er litt rart er at han er så dårlig på å vise interesse over nettet og tlf osv.. men han er flink på å vise det når vi er sammen! Og jeg vet jo at det er det viktigste! At han dekker mine behov når vi er sammen, men samtidig gjør det meg litt usikker.. fordi han er så uinteressert i ting jeg skriver, han er heller ikke så god på å vise kjærlighet når vi tekster eller ringes selvom vi ikke har sett hverandre på flere dager, hvis han er borte etc.

Hva tenker dere? burde han bli bedre på det? Har det ikke noe og si? og burde jeg fokusere på når vi er sammen?

Takk på forhånd :)

Anonymkode: 05210...3b9

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Min svarer ofte med ☺️ om han er opptatt, bare for å vise at han ser hva jeg skriver. Han er ikke glad i å bruke tlf til annet en tlf samtaler. Med mindre jeg har konkrete spm da. Utover det er han flink når vi snakker på tlf og når vi møtes viser han med alt at jeg er viktig. 

Skrevet

Du bør unngå å forsøke å endre ham. Du må akseptere at han er av typen som ikke er så oppmerksom når dere ikke er sammen og du må da lære deg å finne trygghet i at han vil være sammen med deg uten at dere har kontakt så mye som du ønsker. Alternativet er å finne en mann av typen som ønsker like mye kontakt som deg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei. Så jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i nå litt over 1 år. Jeg er veldig glad i han, og vi er sammen ett par ganger i uka og litt i helgene😄

Det som jeg syntes er litt rart er at han er så dårlig på å vise interesse over nettet og tlf osv.. men han er flink på å vise det når vi er sammen! Og jeg vet jo at det er det viktigste! At han dekker mine behov når vi er sammen, men samtidig gjør det meg litt usikker.. fordi han er så uinteressert i ting jeg skriver, han er heller ikke så god på å vise kjærlighet når vi tekster eller ringes selvom vi ikke har sett hverandre på flere dager, hvis han er borte etc.

Hva tenker dere? burde han bli bedre på det? Har det ikke noe og si? og burde jeg fokusere på når vi er sammen?

Takk på forhånd :)

Anonymkode: 05210...3b9

Alle slags problemer man skal lage da. Man finner seg et menneske, så er de ikke slik som en vil ha dem, ja vel, gå videre og finn en da som tekster og sender masse susse fjes og vas, la han her finne seg en dame som er lik han. Ikke hold på han for så å klage på kvinneguiden. Ja her er du urimelig og totalt selvsentrert.

Anonymkode: c6460...220

Skrevet

Vi har alle våre plusser og minuser, skal man leve som par må man forsøke å akseptere hverandre som man er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig problemet?

Får du ikke svar på ting du vil avklare?

Får du ikke nok bekreftelse?

Får du ikke nok kjærlighet?

At han ikke gidder å svare på alt mulig på telefonen forstår jeg. Jeg synes du skaper storm i et vannglass. Du må forstå hvorfor du vil at han skal dille på telefonen hele tiden, og om dette kanskje er ditt eget problem?

Anonymkode: c451a...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...