AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Vet at tittelen min høres ganske dyster ut, men slik føler jeg det. Et nytt år har begynt og jeg kjenner jeg er så lei av samboeren min sin oppførsel, han er så giret på andre kvinner hele tiden at jeg spyr. Sosiale medier, kollegaer, kvinner på byen osv, tror ikke det er fysisk men mer enn jeg takler nå. Kjenner jeg er lei av følelser, mennesker rundt meg og mye stress på jobb. Jeg er vanligvis en veldig ansvarsfull person som tar meg av alt, både jobb, venner og familie. Men nå når jeg sitter på hjemmekontor kjenner jeg at jeg har lyst til å bare bestille en billett til et eller annet varmt sted og ha hjemmekontor der i noen uker og bare forsvinne fra alt her hjemme. Kjenner impulskontroll ikke er noe jeg har nå. Tanker? Anonymkode: efa31...59e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Du er sliten og gjerne på vei til å bli utbrent. Jeg tenker vel at det høres greit ut at du tar en sykemelding eller fri og faktisk rømmer. La samboer deale med alt hjemme. Anonymkode: 5b719...3d8 2
Gjest ElderMillenial Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Hvis du har råd og muligheten til det så burde du kanskje gjøre det? Hvorfor ikke liksom🤷♀️
Gjest CamillaCollett Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Kjør på! Han høres ikke ut som en å samle på. Synes det høres veldig bra ut at du kjenner etter hva du vil og er villig til å ta grep for å komme dit.
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Start med å gjøre det slutt med samboer, så vil nok resten bli opptur temmelig fort😎
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men nå når jeg sitter på hjemmekontor kjenner jeg at jeg har lyst til å bare bestille en billett til et eller annet varmt sted og ha hjemmekontor der i noen uker og bare forsvinne fra alt her hjemme. Kjenner impulskontroll ikke er noe jeg har nå. Tanker? Anonymkode: efa31...59e Hvis du har mulighet, så hvorfor ikke. Hva hindrer deg å avslutte forholdet med samboeren din? Anonymkode: 1e1f3...e67 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis du har mulighet, så hvorfor ikke. Hva hindrer deg å avslutte forholdet med samboeren din? Anonymkode: 1e1f3...e67 Er vel ikke noe som hindrer meg i den grad annet enn at jeg er glad i han og har jo et håp om at ting skal bli bedre, men tenker jeg med hodet så vet jeg at det ikke er virkeligheten. Anonymkode: efa31...59e 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 2 hours ago, WhisperingWind said: Start med å gjøre det slutt med samboer, så vil nok resten bli opptur temmelig fort😎 Hadde jeg bare vært så modig, nå er jeg midt i et stort kaos i hodet mitt og hjertet mitt og tenker jeg må bare komme meg vekk litt og få koblet av så jeg kan tenke klart og ta et valg. Anonymkode: efa31...59e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 ElderMillenial skrev (3 timer siden): Hvis du har råd og muligheten til det så burde du kanskje gjøre det? Hvorfor ikke liksom🤷♀️ Ja, har du ikke barn så er det bare å kjøre på. Anonymkode: 6e406...67b 1
Betasuppe Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 Vil bare resultere i at TS blir mer deprimerte etter hun kommer hjem når hverdagen kommer igjen...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 Jeg tror det vil gjøre deg godt, vekke samboer...Det vil jo bli en samtale, og dere går begge tenkt dere om. Jeg gar mange ganger angret på at jeg IKKE dro bort en stund og reflekterere litt. Du er midt i situasjon nå, og det kan være greit å puste litt og tenke litt, leve litt og gjøre noe annet. Det kan jo være at samboer finner ut hva han risikerer å miste. Du finner en styrke.. Det er ingen nedsiden her. Bortsett fra at det koster penger å reise bort. Anonymkode: 5b719...3d8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke noe som hindrer meg i den grad annet enn at jeg er glad i han og har jo et håp om at ting skal bli bedre, men tenker jeg med hodet så vet jeg at det ikke er virkeligheten. Anonymkode: efa31...59e Hvorfor er du glad i ham? Er han glad i deg? Det jeg måtte lære the hard way er at kjærlighet i et forhold ikke er nok. Det må være respekt, omsorg, tillit og raushet også. Anonymkode: 1e5de...866 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 Jeg tok hjemmekontor på Gran Canaria en uke i vinter. Avtalt med arbeidsgiver og alt i orden (og jeg jobbet, bare så det er sagt). Men den friheten jeg opplevde med å være en uke for meg selv var helt fantastisk!! Da jeg kom hjem var jeg uthvilt, full av energi og hadde sortert alle tankene som surret i hodet mitt. Har du muligheten, så anbefaler jeg det på det sterkeste!! Anonymkode: 59f8d...435 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå