AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #1 Skrevet 2. januar 2024 Hei! Er det noen som har opplevd at kjærligheten i ditt liv sier han ikke elsker deg lenger, men at dere har funnet tilbake igjen? Anonymkode: cda3b...127
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #2 Skrevet 2. januar 2024 Gjør deg selv en tjeneste og ikke søk håp om det. Faktum er at han klarer å si til deg at han ikke elsker deg lenger, stol på det og gå videre. Anonymkode: 6ebe4...dc4 3 2
ennivk Skrevet 2. januar 2024 #3 Skrevet 2. januar 2024 Da er det dessverre ikke kjærligheten i ditt liv. Da var det kjærlighet for en periode, noe som også kan være fint. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Han hadde aldri turt å komme nær meg igjen 🤣🤣 Anonymkode: 13faf...4f9
Hjelpsom Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Gjør deg selv en tjeneste og ikke søk håp om det. Faktum er at han klarer å si til deg at han ikke elsker deg lenger, stol på det og gå videre. Anonymkode: 6ebe4...dc4 Må si meg enig. Min store kjærlighet gikk første gang etter 4 år, og kom tilbake etter 6 mnd fordi hun plutselig elsket meg igjen. Så etter 22 år elsket hun meg ikke lenger men foraktet meg. Det var også perioder på de 18 årene der jeg fikk vite at hun var usikker. Så jeg tror nok at dersom en person slutter å elske deg en gang, så vil personen være tilbøyelig til å slutte igjen og du sitter igjen med mange bortkastede år. Og har de egentlig elsket deg i utgangspunktet, eller har de forvekslet det med andre følelser. Jeg tror nok du kan spare deg masse fremtidig smerte ved å ta han på sitt ord og ikke prøve å holde han tilbake. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #6 Skrevet 2. januar 2024 Ikke meg, men jeg kjenner noen som var skilt i mange år - og fikk barn på hver sin kant - men som så fant tilbake til hverandre. De har vært gift i mange år igjen nå, og virker veldig lykkelige. De var nok for unge første gang da det skar seg, det var ikke noe type vold eller utroskap i bildet. Anonymkode: 077ec...720
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #7 Skrevet 2. januar 2024 Jeg som skrev innlegget her. Vi slo opp for et år siden, men har ikke klart og legge oss fra hverandre. Jeg har spurt han i ett år om han fortsatt elsker meg, og da har han sagt ja. Vi snakket på søndag og da sa han at han ikke syntes det alltid var like lett og komme seg videre, og at han følte ingen andre ble «den rette», men at jeg var det. Når jeg sa til han at det hadde vært lettere og få ett svar på om han fortsatt elska meg, får det lettere for meg og faktisk gå. Da skrev han «jeg kan si det. Men du blir så lei deg, og det orker jeg ikke.» Også skrev han «jeg gjør det ikke lenger». Han er en person som er veldig opp og ned og han sier at han er skikkelig langt nede om dagen. Jeg har latt han gå, men lurer på om noen har opplevd noe lignende. Anonymkode: cda3b...127
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #8 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg, men jeg kjenner noen som var skilt i mange år - og fikk barn på hver sin kant - men som så fant tilbake til hverandre. De har vært gift i mange år igjen nå, og virker veldig lykkelige. De var nok for unge første gang da det skar seg, det var ikke noe type vold eller utroskap i bildet. Anonymkode: 077ec...720 Men elsket de hverandre da? Anonymkode: cda3b...127
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #9 Skrevet 2. januar 2024 Ja, vet om flere. Anonymkode: 169a6...2d6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #10 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg som skrev innlegget her. Vi slo opp for et år siden, men har ikke klart og legge oss fra hverandre. Jeg har spurt han i ett år om han fortsatt elsker meg, og da har han sagt ja. Vi snakket på søndag og da sa han at han ikke syntes det alltid var like lett og komme seg videre, og at han følte ingen andre ble «den rette», men at jeg var det. Når jeg sa til han at det hadde vært lettere og få ett svar på om han fortsatt elska meg, får det lettere for meg og faktisk gå. Da skrev han «jeg kan si det. Men du blir så lei deg, og det orker jeg ikke.» Også skrev han «jeg gjør det ikke lenger». Han er en person som er veldig opp og ned og han sier at han er skikkelig langt nede om dagen. Jeg har latt han gå, men lurer på om noen har opplevd noe lignende. Anonymkode: cda3b...127 Han har nok elsket deg tidligere, men har kommet seg over bruddet nå. La han gå ❤️ Gir dessverre liten mening at han sier at du er den rette, men samtidig ikke elsker deg lengre. Han kan mene forskjellig med det, men uansett er ikke følelsen der lengre. Det gjør helt klart veldig vondt, men nå kan du begynne å legge han bak deg. Anonymkode: b5215...90c 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vet om flere. Anonymkode: 169a6...2d6 Hvordan da? Anonymkode: cda3b...127
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han har nok elsket deg tidligere, men har kommet seg over bruddet nå. La han gå ❤️ Gir dessverre liten mening at han sier at du er den rette, men samtidig ikke elsker deg lengre. Han kan mene forskjellig med det, men uansett er ikke følelsen der lengre. Det gjør helt klart veldig vondt, men nå kan du begynne å legge han bak deg. Anonymkode: b5215...90c ❤️❤️ Anonymkode: cda3b...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå