Gå til innhold

Ikke fornøyd etter operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat utført en neseoperasjon. Er delvis fornøyd, men ikke 100%. Vet noen om de da kan fikse opp i det kostnadsfritt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Iselinberg said:

Har akkurat utført en neseoperasjon. Er delvis fornøyd, men ikke 100%. Vet noen om de da kan fikse opp i det kostnadsfritt? 

Det kan ta opp til et år før hevelsen går ned nok til at du ser hvordan nesen faktisk ser ut. Om de fikser det kostnadsfritt må du spørre de du opererte hos, sannsynligvis må du uansett betale noe for det.

• Liker 5
Skrevet
Iselinberg skrev (4 timer siden):

Nei, hvem mener du skulle finansiert det?

Skal mine skattepenger gå til jenter som skal fikse på utseende?

Her får du bla opp selv. Synes ingenting om den kultureb hvor man skal fikse og endre på alt av utseende, som oftest ser jo alle bedre ut før enn etter slike plastiske operasjoner er nå min mening.

Du får ta det som en dyr lærepenge, er kanskje ikke alt man burde fikse på.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Snart er du så gammel så ingen vil se på deg, kjedelig med pusteproblemer.

Anonymkode: f4845...0e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da må du kanskje klage til den som utførte operasjonen? Hvis den akkurat er utført, må du kanskje gi det litt lengre tid.

Anonymkode: d69cd...c82

• Liker 4
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (14 timer siden):

Nei, hvem mener du skulle finansiert det?

Skal mine skattepenger gå til jenter som skal fikse på utseende?

Her får du bla opp selv. Synes ingenting om den kultureb hvor man skal fikse og endre på alt av utseende, som oftest ser jo alle bedre ut før enn etter slike plastiske operasjoner er nå min mening.

Du får ta det som en dyr lærepenge, er kanskje ikke alt man burde fikse på.

Operasjonen jobbet jeg for og sparte opp til selv. 

AnonymBruker
Skrevet
Iselinberg skrev (1 minutt siden):

Operasjonen jobbet jeg for og sparte opp til selv. 

Tror vedkommende mente hvem som skal dekke kostnadene av en ny operasjon.

Hvor lenge er det siden du fikset den? Og hva er du misfornøyd med?

Anonymkode: dee8d...8b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Iselinberg skrev (18 timer siden):

Tar et år før nesa er ferdig grodd og alle hevelser har gått ned. 

Det er ikke noe kvikkfiks. Selv om du innbilte deg det.

Anonymkode: db0d8...a07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror vedkommende mente hvem som skal dekke kostnadene av en ny operasjon.

Hvor lenge er det siden du fikset den? Og hva er du misfornøyd med?

Anonymkode: dee8d...8b7

Er 7 mnd siden, formen ble som jeg ønsket. Eneste er at jeg ville ha nesetippen løftet, det ble den ikke veldig

AnonymBruker
Skrevet
Iselinberg skrev (45 minutter siden):

Er 7 mnd siden, formen ble som jeg ønsket. Eneste er at jeg ville ha nesetippen løftet, det ble den ikke veldig

Tviler sterkt på at de gjør det gratis.

Anonymkode: 8d3d4...0b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du risikerer at nesa ikke blir perfekt etter et evt reparasjonsforsøk heller..

En ting er akkurat her og nå, men de arrende på innsiden av nesa, og endringene er der og vil vises godt når du blir 40. 

Ikke bry deg om de som er negative her.

Her er et råd du sikkert er lei av å få: Den og de som ender opp med å elske deg, vil ikke bry seg om nesetippens vinkel.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Iselinberg skrev (3 timer siden):

Nå skal jeg være helt ærlig med deg, vær glad for at nesetippen ikke ble mer løftet.

Det styggeste jeg ser er når jenter opererer nesen så den skal stå opp, ser ikke ut. Nå mener jeg ikke å være slem, men det ser faktisk ut som en grisenese når jenter gjør det. Om noen år vil du være takknemlig for at nesen din ikke ble seende slik ut.

Anonymkode: a50a4...ed8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alternativet er å gjøre det selv,eller å se ut som  en vrengt tuss i trynet. Selv fikk jeg knust panne,kinnben, nese og overkjeve inkludert tenner. En liten hjerne blødning også.... Etter blind vold av en dement kvinne som trodde jeg var en annen.  Ble snurpet sammen med noe som minnet om fiskesene  og fikk fylt nesen med svamp beregnet for vask av bil.....  Finn deg en hen med mye penger,og snylt Du blir nok fornøyd til slutt.

Anonymkode: 97cf6...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...