AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Hvor mye lønn skulle du hatt for å bytte jobb hvis du i utgangspunktet tjente 600.000? Anonymkode: 1bdd1...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar Tja, kommer jo an på om jeg trivdes i jobben jeg hadde fra før. I så fall skulle det vel litt penger til for at jeg hadde byttet. Byttet jobb i fjor, fra en plass jeg ikke var så fornøyd. Da gikk jeg opp 140 000. I tillegg får jeg bonus i den nye jobben. Anonymkode: 6a563...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mye lønn skulle du hatt for å bytte jobb hvis du i utgangspunktet tjente 600.000? Anonymkode: 1bdd1...201 Kommer helt an på, om jeg fikk bedre arbeidsforhold, kortere reisetid, hjemmekontor eller cellekontor istedenfor åpent landskap etc, så kunne jeg jo til og med gått ned i lønn. Hvis det var snakk om to helt like jobber ellers, ville jeg sikkert ønsket minst 20-30 000 ekstra i den nye, basert på at man vet hva man har, ikke hva man får. Så alltid en risiko. Anonymkode: 5dadc...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Del Skrevet 1. januar Kanskje 150 000 kr? Spørs jo helt hvilken utdanning og erfaring du har. Nyutdannede sivilingeniører tjener som oftest rundt 600 000 kr og første årene stiger man gjerne 50k i året. Når man bytter jobb pga. lav lønn, så bør lønnen en god del opp. Anonymkode: ce3a7...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Del Skrevet 1. januar Jeg pleier å gå opp 100-150 k når jeg bytter jobb. Men det kommer jo an på både hvor lenge du har stått i nåværende stilling, og lønnsnivået generelt i den virksomheten du skal begynne i. Anonymkode: 7a810...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #6 Del Skrevet 1. januar Jeg gikk opp 25.000 og fikk 30.000 i bonus i tillegg. Synes det var greit, for jobben har mye større status og vekstmuligheter, men egentlig ønsket jeg å gå opp minst 100.000!! Anonymkode: a1cb3...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #7 Del Skrevet 14. august Jeg gikk opp 230 000. Før forhandling av lønn. Storfornøyd. Anonymkode: 26525...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #8 Del Skrevet 14. august Jeg gikk opp 190k, veldig fornøyd 🤩 Anonymkode: cbd32...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå