Frk.Show Skrevet 16. januar 2024 #221 Skrevet 16. januar 2024 shab skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Mayo utfordrer ja. Kommer inn på gården med salmonella? Synes han alltid "er syk" og syter om noe. Kristin.. Hvor ser dere det, gått på lineær-TV? Ligger ikke ute i appen ennå.
shab Skrevet 16. januar 2024 #222 Skrevet 16. januar 2024 Frk.Show skrev (Akkurat nå): Hvor ser dere det, gått på lineær-TV? Ligger ikke ute i appen ennå. Fikk bare opp en artikkel tilfeldig. Regner med dette ikke er spoiler, da alle vet at det kommer utfordrere. 1
Nusket Skrevet 16. januar 2024 #223 Skrevet 16. januar 2024 8 hours ago, Sol79 said: Syns synet til Anne-Kat tidvis virker litt selektivt. Noen ganger ser hun ikke i det hele tatt, mens andre ganger klarer hun seg helt fint. Hun inntar også offerrollen noe voldsomt. Jeg tror heller ikke noe på at alle som er synshemmede eller blinde går rundt med et eksplosivt sinne inni seg. Hun unnskylder seg ofte med at hun kan virke uhøflig, men hun virker ikke uhøflig, hun er 100% uhøflig mot andre. Har aldri opplevd andre jeg kjenner som er både blinde og med synshemming hverken oppføre seg eller uttrykke seg sånn som hun gjør. Er jo som hun holder på å miste forstanden. Og Unni Askeland. Gi den dama en hårstrikk da! Holder på med mat hele dagen og det flokete håret henger løst overalt. Så uhygienisk! Man reagerer forskjellig på utfordringer. Jeg hadde slektning som ble veldig aggressiv i sin prosess med å miste synet. Man kan ha andre ting i tillegg som påvirker. 4 2
Galen King Skrevet 16. januar 2024 #224 Skrevet 16. januar 2024 Ganske spooky at det bare var to stykker den første dagen. Men det var kult, det skal være variasjon hver sesong. Det er ganske høylytte deltakere i år. 1 1
Sol79 Skrevet 16. januar 2024 #225 Skrevet 16. januar 2024 Nusket skrev (45 minutter siden): Man reagerer forskjellig på utfordringer. Jeg hadde slektning som ble veldig aggressiv i sin prosess med å miste synet. Man kan ha andre ting i tillegg som påvirker. Det gjør det uansett ikke greit å oppføre seg som et rasshøl mot andre mennesker. 7 3
Never_ending Skrevet 16. januar 2024 #226 Skrevet 16. januar 2024 5by5 skrev (5 timer siden): Skjul innhold Huff ja, frykter at det kommer noe slikt snart! Særlig når de viser så mye klipp av Sander som blir glad i lammene.. Virker som produksjonen bygger opp til reaksjoner fra både deltagerne og oss publikum 😧 Jeg tror det blir en av strutsene:/ Men jeg håper helst på ingen slakting ! 1 1
Haloman Skrevet 16. januar 2024 #227 Skrevet 16. januar 2024 Herregud så pinlige reaksjoner på visse der inne, jeg satt og måpte i vantro! 7 1
LivLaga Skrevet 16. januar 2024 #228 Skrevet 16. januar 2024 Hva skjer med voksne damer som gjør kjøkkenet til sitt territorie?? Unni og AK går jo Kathrine og Karla (forrige Farmen-sesong) en høy gang 🤣 Synes de gjør en helt uunnværlig og mye viktigere jobb enn alle andre. I tillegg mener de åpenbart at de jobber hardere enn de andre også! De er så utrolig barnslige og oppfører seg generelt som "mean girls" på 15 år 😂😂😂 12 1
Miss.Hol Skrevet 16. januar 2024 #229 Skrevet 16. januar 2024 Det var virkelig flaut å se hvordan Anne-Kat og de reagerte når de fikk gjester🙈 Altså, det er produksjonen som lager "oppsettet", ikke torpet-gjengen, så å la det gå utover dem er så totalt feil, og ikke minst pinlig. Torpet-gjengen var virkelig utilpass, men A-K og dem skulle absolutt vise dem hvor uønsket dem var. Stakkars folk.. Hele den greien med at de har kapret kjøkkenet og gjort det til sitt er bare litt pinlig, spesielt siden de "må" være flere, og samtidig ikke bidrar med noe på gården. A-K driver med hersketeknikker når hun eksploderer på den måten der, når hun sier at folk gjør ting mot henne med vilje, og nesten peker på enkeltpersoner og sier dem har gjemt det med vilje. Altså, hva med å heller trekke pusten en gang og tenke seg om, før man klikker på en masse folk? Det så ut som at alle var helt satt ut og virket ukomfortabel. Hva skal man liksom si? Så jeg tenker hun styrer den plassen, og folkene, ved å være aggressiv og sint. Og at hun unnskylder seg etterpå og sier at det ikke betyr noe blir helt feil, hun har satt en støkk i dem som opplever det, og det er ikke alltid bare til å glemme. Man venter vel heller mer på neste gang? Sol79 skrev (9 timer siden): Syns synet til Anne-Kat tidvis virker litt selektivt. Noen ganger ser hun ikke i det hele tatt, mens andre ganger klarer hun seg helt fint. Hun inntar også offerrollen noe voldsomt. Jeg tror heller ikke noe på at alle som er synshemmede eller blinde går rundt med et eksplosivt sinne inni seg. Hun unnskylder seg ofte med at hun kan virke uhøflig, men hun virker ikke uhøflig, hun er 100% uhøflig mot andre. Har aldri opplevd andre jeg kjenner som er både blinde og med synshemming hverken oppføre seg eller uttrykke seg sånn som hun gjør. Er jo som hun holder på å miste forstanden. Og Unni Askeland. Gi den dama en hårstrikk da! Holder på med mat hele dagen og det flokete håret henger løst overalt. Så uhygienisk! Vi har en øyesykdom i familien, og dem som har den, er svaksynt og noen er nesten helt blind, men ingen er slik som dette. Jeg reagerte veldig når hun sa at alle går med et sinne inni seg, for det stemmer ikke. Og enig med folk ang Unni, hun kan jo i det minste prøve å se litt stelt ut? 20 2
Rufs Skrevet 17. januar 2024 #230 Skrevet 17. januar 2024 (endret) Spoiler Altså Christian er jo en helt egen liga, hårreisende oppførsel! Så slem mot Bahare! Utrolig bra og tøft av Sander å velge han som førstekjempe, det er det eneste rette. Blir kvalm av han når han sier sånn "jeg kommer tilbake uansett". 🤮 Og Daniel da, lurer på hvorfor han dro. Og jeg fatter ikke hvorfor man tar inn en syk deltager. Og Kristin. 😵💫 Siste episodene, nattevakt. 😅 Endret 17. januar 2024 av Rufs 11 1
Gjest Lawyam Skrevet 17. januar 2024 #231 Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Innholdsrike episoder, ja. Det er nok det beste jeg kan si her. Heier på Sander!
Cid Skrevet 17. januar 2024 #232 Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Anne Kat, Unni, Daniel og Cris oppfører seg alle som noen unger 😒 11 2
VXL100 Skrevet 17. januar 2024 #233 Skrevet 17. januar 2024 Anne-Kath er bra hysterisk over den skinka. Ja, skjønner det ikke er lett psykisk, men roe seg ned litt da... 8
Eva-Lena Skrevet 17. januar 2024 #234 Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Jeg har Christian så langt opp i halsen. For en bedriten type han er. Kjenner det er helt greit at Anne-Kath dro hjem. Håper Unni følger hakk i hæl. Jeg synes begge virker uhygieniske og glad jeg ikke må spise deres mat. Jeg ble kjempeglad da Sander gikk tilbake på å love Christian å ikke bli førstekjempe. Håper noen slår Christian ut så det ljomer i skogene rundt gården. Jeg skjønner ikke konseptet med å be Torpet folkene på middag. De kunne vel bedt noen andre istede. Utfordrerne Kristin og Mayo er helt greie. Håper egentlig Mayo blir værende, men spørs siden han er syk. Daniel reise hjem, det tynnes i rekkene. Kjendisene får jo betalt for å være med. Vet noen om de får betalt én fast sum uansett lengde på oppholdet eller får de betalt for feks hver uke de er der? Veldig lett å si ja på spørsmål om å være med på farmen, når de uansett får godt betalt. 14 2
Mollebolle Skrevet 17. januar 2024 #235 Skrevet 17. januar 2024 1 minutt siden, Eva-Lena said: Hide contents Jeg har Christian så langt opp i halsen. For en bedriten type han er. Kjenner det er helt greit at Anne-Kath dro hjem. Håper Unni følger hakk i hæl. Jeg synes begge virker uhygieniske og glad jeg ikke må spise deres mat. Jeg ble kjempeglad da Sander gikk tilbake på å love Christian å ikke bli førstekjempe. Håper noen slår Christian ut så det ljomer i skogene rundt gården. Jeg skjønner ikke konseptet med å be Torpet folkene på middag. De kunne vel bedt noen andre istede. Utfordrerne Kristin og Mayo er helt greie. Håper egentlig Mayo blir værende, men spørs siden han er syk. Daniel reise hjem, det tynnes i rekkene. Kjendisene får jo betalt for å være med. Vet noen om de får betalt én fast sum uansett lengde på oppholdet eller får de betalt for feks hver uke de er der? Veldig lett å si ja på spørsmål om å være med på farmen, når de uansett får godt betalt. Enig i alt du skriver 👏👏
Cid Skrevet 17. januar 2024 #236 Skrevet 17. januar 2024 (endret) Spoiler For en dust Cris er med måten han snakker om de andre på, som om han er så interessant å prate med 🙄 Edit: Er kommet til der han ber Bahare holde kjeft, hva i helvete er det som feiler Cris? 🤬 Han må virkelig se å vokse opp! Endret 17. januar 2024 av Cid 10 2
Cid Skrevet 17. januar 2024 #237 Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Jeg har fått veldig sansen for Emma og Bahare for måten de takler Cris på og for hvor mye mer moden de er! 👏🏻 19 3
Cid Skrevet 17. januar 2024 #238 Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Jøye meg, jeg trodde ikke at noen kunne toppe Kathrine i Farmen men Cris er farlig nær! Håper at han ser tilbake på dette om 10-15 år og skammer seg skikkelig! 6 2
Mollebolle Skrevet 17. januar 2024 #239 Skrevet 17. januar 2024 Spolier alert! Spoiler https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/trekker-seg-i-sinne-ikke-akseptabelt/16358332/ Tenker at det er like greit. Hun burde aldri vært med i utgangspunktet, med et slikt handikap, når det hemmer henne sånn. 9 1 1
Cid Skrevet 17. januar 2024 #240 Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Dette med høna var vondt den ble utsatt for mobbing og dermed så ble den avlivet, fy faen! Skulle hellet tatt å slaktet alle de andre hønsene og heller fått inn nye som forhåpentligvis hadde oppført seg greiere. Ingen skal bli straffet for å bli plaget… 6 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå