Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Verste smerten jeg noensinne har opplevd. Føles som ett hjerteattakk. Fuck rier liksom.

Aldri grått så mye.

Aldri følt noe så sterkt. Aldri gitt meg selv så hen. Som en bestevenn og elsker i en og samme person. Du var min favorittrus.

Må et mirakel til for å bringe deg tilbake....

La meg elske deg.....

Anonymkode: f263b...a92

• Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Signerer denne, føler det akkurat likedan. Og nå gå inn i ett nytt år uten han føles helt svart. 

Anonymkode: f45f5...1a6

• Hjerte 4
Gjest thelight
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Verste smerten jeg noensinne har opplevd. Føles som ett hjerteattakk. Fuck rier liksom.

Aldri grått så mye.

Aldri følt noe så sterkt. Aldri gitt meg selv så hen. Som en bestevenn og elsker i en og samme person. Du var min favorittrus.

Må et mirakel til for å bringe deg tilbake....

La meg elske deg.....

Føler deg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. 💔😓 Han rømte fordi det ble for seriøst. Vi var en perfekt match kjemi messig på alle måter. Men han er skada. 

Nå har jeg fokus på å være en god mamma, trene, utvikle meg på jobben.. Satser på en liten glowup nå på våren.

Kansje ta litt sol eller noe. Jobber også med å finne ut av hva som gjorde meg glad før han kom inn i bildet. 🥲

Anonymkode: d9c3c...94b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Same. Men dét mirakelet, det må være legendarisk ettersom det var døden som tok ham😥

Anonymkode: cfe13...692

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet er så vondt og godt på samme tid…. Det er derfor jeg blir redd meg selv nå når jeg er blitt forelsket….. om jeg skal tørre gå videre….. tørre håpe…

Anonymkode: 99db4...411

AnonymBruker
Skrevet

Åh. Det gjør så voondt. Man blir nesten gal av det. 

Jeg kan bare love at det går over. Plutselig en dag innser du bare at du ikke har tenkt på han på noen dager.

Så går det uker.

Og så treffer du noen andre og han blir et blekt og sårt minne som ikke betyr så mye.

Jeg lover.

Anonymkode: 43061...f09

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hørt Rehab med Rihanna? Oversett and add some spice😜

AnonymBruker
Skrevet

Men takk for alle likes🙌

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble det flere likes gitt🙌

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er langt nede av kjærlighetssorg. Han bagetaliserer og sier jeg kommer over det, at jeg snart glemmer ham. Det gjør meg så ufattelig sint!. Jeg har vært forelsket før, jeg vet hva som har vært mitt livs kjærlighet. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å puste en gang. 

Anonymkode: 6587f...bd3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...