AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Altså seriøst, jeg blir virkelig fortvilet. Vært frisk hele juleferien og skal på jobb på tirsdag. Viser influensa/coronasymptomer seg så ekstremt raskt? Jeg er nesten redd for det kan være noe mer alvorlig? Det fremstår jo veldig dumt om man blir syk så fort ferien er over. Paracet? Anonymkode: 5deaa...84a 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Kom som kastet på her også, plutselig feber og verkende ledd på fredagskvelden, positiv covid-test på lørdag. Og formen blir stadig verre. Anonymkode: 29e06...03a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har opplevd det med ett barn på 2år før, så ja det er mulig. Jeg hadde til og med tatt bilde av barnet siden vi var ute, helt frisk. Timen etterpå 40 i feber og bare slapp. Svært få har trodd meg før de har sett bildene. Anonymkode: 5a87b...46a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Jeg har hatt det to ganger slik med covid, og fikk det også slik da jeg fikk svineinfluensa. God bedring Anonymkode: 9a573...c84 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Influensa kommer ihvertfall som kastet på, dessverre! God bedring! Anonymkode: 45a19...7ce
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Influensa kommer ihvertfall som kastet på, dessverre! God bedring! Anonymkode: 45a19...7ce Ja, den gjorde sannelig det i 2018. God bedring til deg som ble syk! Anonymkode: 07018...4b3
Grüner Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså seriøst, jeg blir virkelig fortvilet. Vært frisk hele juleferien og skal på jobb på tirsdag. Viser influensa/coronasymptomer seg så ekstremt raskt? Jeg er nesten redd for det kan være noe mer alvorlig? Det fremstår jo veldig dumt om man blir syk så fort ferien er over. Paracet? Anonymkode: 5deaa...84a Høres ut som covid eller influensa - begge deler florerer i samfunnet nå. Men du hadde jo flaks da som fikk det nå som jula er slutt og ikke ved inngangen til jula! Hold deg hjemme til du er frisk, så du ikke smitter noen, ta det med ro, hvil mye, ta febernedsettende ved behov og prøv å få i deg litt væske og mat.
Duff Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 Ganske typisk influensa og covid å komme så fort på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå