Gå til innhold

Alopeci og ikke rett til stønad. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har frontal fibroserende alopeci, altså jeg mister håret i hårfestet. Jeg får ikke støtte til parykk da hårtapet kan skjules med hårbånd.. Jeg skjønner jo at parykk er for dem som har mistet mesteparten av håret, men jeg har mistet all selvtillit pga dette. Vil også gjerne kunne gå i bryllup, 17 mai osv uten hårbånd og uten å føle meg stygg. Ikke at jeg føler meg særlig fin i hårbånd uansett da jeg ikke passer det. Noen som har tips til meg? Jeg er ufør og har derfor lite å rutte med så kan ikke kjøpe en parykk til mangfoldige 1000 selv. 

Anonymkode: 12558...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du spare til det/ønske penger til bursdag og jul og sette på egen sparekonto til formålet?

Anonymkode: 959c8...972

Skrevet

Usikker på om dette dekkes. Mannen min  gav meg  10K til hår da jeg mistet håret.ikke det at han mente det var nødvendig, men jeg føler meg vel. Bivirkninger av Wegovy. 

Anonymkode: 22838...fe5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du spare til det/ønske penger til bursdag og jul og sette på egen sparekonto til formålet?

Anonymkode: 959c8...972

Varer ikke en parykk noe sånt som 2-3 år? Kanskje dumt å spare opp penger til det og bli vant til det og ikke råd til ny når den blir slitt? 

Kanskje dumt forslag, men har du lett etter vintage hatter eller hodepynt i 20-tallsstil? Se på filmer som moulin rouge og den store gatsby for inspirasjon?

Anonymkode: 184fb...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...