AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Jeg har frontal fibroserende alopeci, altså jeg mister håret i hårfestet. Jeg får ikke støtte til parykk da hårtapet kan skjules med hårbånd.. Jeg skjønner jo at parykk er for dem som har mistet mesteparten av håret, men jeg har mistet all selvtillit pga dette. Vil også gjerne kunne gå i bryllup, 17 mai osv uten hårbånd og uten å føle meg stygg. Ikke at jeg føler meg særlig fin i hårbånd uansett da jeg ikke passer det. Noen som har tips til meg? Jeg er ufør og har derfor lite å rutte med så kan ikke kjøpe en parykk til mangfoldige 1000 selv. Anonymkode: 12558...9d0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Kan du spare til det/ønske penger til bursdag og jul og sette på egen sparekonto til formålet? Anonymkode: 959c8...972
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Usikker på om dette dekkes. Mannen min gav meg 10K til hår da jeg mistet håret.ikke det at han mente det var nødvendig, men jeg føler meg vel. Bivirkninger av Wegovy. Anonymkode: 22838...fe5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du spare til det/ønske penger til bursdag og jul og sette på egen sparekonto til formålet? Anonymkode: 959c8...972 Varer ikke en parykk noe sånt som 2-3 år? Kanskje dumt å spare opp penger til det og bli vant til det og ikke råd til ny når den blir slitt? Kanskje dumt forslag, men har du lett etter vintage hatter eller hodepynt i 20-tallsstil? Se på filmer som moulin rouge og den store gatsby for inspirasjon? Anonymkode: 184fb...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå