Gå til innhold

Så lei kvinner som er hoes og tilhenger av hot girl summer dritet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke 2024 bli et år vor vi får tilbake feminine frøkner med selvrespekt som ikke er ute på byen hver helg og sprer dåsa si for en hver mann de møter. Var ute på byen senest i natt og prøvde å flørte med ei dame som ved første øyekast så pen ut. Men så avviser hun meg og menger seg med bitchene sine og ler av meg…. Prøvde kun å spandere en drink på henne. Hadde ikke prøvd å ta henne med hjem. Så går hun videre til en annen mann og snakker og de ser ut til å få en tone. De kliner og ler sammen. Så bestemmer jeg meg for å gå opp til dem også sier jeg «jenter som deg hører til på gata, og du dude hold deg unna sånne damer». 
Så sladret hun til vaktene der og jeg ble kasta ut, spurte meg ikke engang hva som hadde skjedd…. 
Hvorfor skal slike jenter ha så mye makt på oss gutta? De ødelegger alt samfunnet vårt er bygd opp under og ønsker å stå for. Er så lei. Var kun en gentleman, men så behandles jeg som søppel. 

Hvor finner man ordentlige kvinner i dag? Er det umulig?

Anonymkode: fcf33...ca1

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesus for en jævla taper du er.

Anonymkode: 4168b...c40

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 21
Skrevet

Kirken

Anonymkode: e6847...d9f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Lille guttevalpen trenger å lære seg å respektere ett nei.

Det å kalle ei dame hore fordi hun avviser deg, forteller hvor lite mann du er.

Anonymkode: 5a613...9f3

• Liker 25
  • Nyttig 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lille guttevalpen trenger å lære seg å respektere ett nei.

Det å kalle ei dame hore fordi hun avviser deg, forteller hvor lite mann du er.

Anonymkode: 5a613...9f3

Hun og de andre jentene hennes sto og lo av meg, men så går hun bare videre til en annen og kliner… Hva gjorde jeg galt? Kommenterte bare hvor sexy hun var og ville gi henne en drink. 

Skrevet

Nommin. Dakar. 

Anonymkode: 15b09...e39

• Liker 3
Skrevet

Hun lukta vel dritten din langt på vei og visste akkurat hvilken gentleman du virkelig var mr. nice guy. Sitter på tog i London nå og engelskmannen ved siden snakker høyt i telefonen og sier til den i i andre enden at «You got served». Frasen passer til situasjonen din 😄

Anonymkode: a7137...c86

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun lukta vel dritten din langt på vei og visste akkurat hvilken gentleman du virkelig var mr. nice guy. Sitter på tog i London nå og engelskmannen ved siden snakker høyt i telefonen og sier til den i i andre enden at «You got served». Frasen passer til situasjonen din 😄

Anonymkode: a7137...c86

Men jeg er jo snill :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun og de andre jentene hennes sto og lo av meg, men så går hun bare videre til en annen og kliner… Hva gjorde jeg galt? Kommenterte bare hvor sexy hun var og ville gi henne en drink. 

Jeg skjønner godt at du blir sint og lei deg, er du sikker på at de faktisk sto og lo av deg? Skikkelig respektløst i så fall! Men det vitner jo bare om råtne personligheter, og at du ikke akkurat gikk glipp av kvalitet. Så snill du er som hadde tenkt å spandere en drink.

Men du bør nok legge mer jobb i å kalkulere hva slags jenter du har sjans på, og ikke minst prøve å holde en samtale gående en stund før du tilbyr å kjøpe drink. Hvis man vil kjøpe drink med en gang så signaliserer man ganske kraftig at utseendet er det viktigste man bryr seg om, og muligens også at man forventer noe tilbake etter å ha spandert.

Anonymkode: bc108...1cd

• Liker 5
Skrevet

Å le og latterliggjøre deg forran venninnene hennes fordi du tok kontakt er så klart stygt gjort, men bortsett fra det så er du på bærtur. Hev deg over sånne damer, å synke like lavt hjelper ingenting, det er jo ikke noe tap uansett 

Anonymkode: 948f7...795

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

I kirken, på bedehuset, hjemme, hos venner, på turisthyttene. 

Anonymkode: 10fa7...695

Skrevet

Sorry mac.. Men du var en av de 90 % av mennene som går tomhendte hjem fra byen. 
Men han som klinte med hun dama du hadde plukket ut var blant de 10% som får alle damene på byen. Har du innsett dette så slutter du å være så vonbroten og sinna. 👍

Anonymkode: 0e69f...843

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er altså ikke snillt å gå bort til fremmede og si at de «hører til på gata» og at andre menn «burde holde  seg unna». Du er rett og slett ikke snill i det hele tatt, men heller et rasshøl.

Anonymkode: 6828f...9f4

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Om du ikke ønsker å være med en kvinne som har hatt sex med andre, så trenger du ikke det.

Jeg liker ikke bløtkake. Hvor dum hadde du tenkt jeg var om jeg stappa munnen full av bløtkake, for så å bli sur fordi det smaker bløtkake og attpåtil presterer å kalle bløtkaka for hore? Bløtkaka er bare der ute og lever livet sitt som bløtkake. Jeg er idioten som gikk for bløtkake når jeg vet at jeg ikke liker bløtkake. Hvorfor skal jeg kjøpe bløtkake etter bløtkake om jeg ikke liker det? Det er jo langt mer fornuftig av meg å la bløtkaka være i fred og la folk som liker bløtkake spise bløtkaka. Da er jeg fri til å spise krydderkake, som jeg vet jeg elsker. 

Jeg forstår at du er en emosjonell person som lar følelsene styre, men det er null logikk i å gå etter kvinner du ikke liker og ikke liker deg. La de være i fred, og se heller etter kvinner du liker og som liker deg. 

Anonymkode: e6ce9...9f5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I kirken, på bedehuset, hjemme, hos venner, på turisthyttene. 

Anonymkode: 10fa7...695

Please, ikke send denne fyren til oss kristne. Vi vil heller ikke ha en fyr som går bort til damer og sier til dem at de «hører til på gata». 😣 Vi er tror på at alle mennesker har uendelig, ukrenkelig verdi, og ingen hører hjemme på gata!

Anonymkode: 6828f...9f4

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nettopp det du ikke er. Menn som sier de er snille er ikke det. Å si at noen hører til på gata er ikke å være snill. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Uff. Aldri kommentér om hvor sexy en dame ser ut. Det hører hun fra hundre logrende hannbikkjer før deg og hun tror du bare ser på henne som et kjøttstykke. 
En skikkelig 10% chad gir komplimenter til outfiten hennes, er morsom og laidback. Men er enig. Det var ufint av dem å le av deg. 

Anonymkode: 0e69f...843

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Virkelig ikke en bra start! "Hei jeg vil pule med deg, nå kjøper jeg alkohol til deg før vi går hjem til meg."

Anonymkode: bc108...1cd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kan ikke 2024 bli et år vor vi får tilbake feminine frøkner med selvrespekt som ikke er ute på byen hver helg og sprer dåsa si for en hver mann de møter. Var ute på byen senest i natt og prøvde å flørte med ei dame som ved første øyekast så pen ut. Men så avviser hun meg og menger seg med bitchene sine og ler av meg…. Prøvde kun å spandere en drink på henne. Hadde ikke prøvd å ta henne med hjem. Så går hun videre til en annen mann og snakker og de ser ut til å få en tone. De kliner og ler sammen. Så bestemmer jeg meg for å gå opp til dem også sier jeg «jenter som deg hører til på gata, og du dude hold deg unna sånne damer». 
Så sladret hun til vaktene der og jeg ble kasta ut, spurte meg ikke engang hva som hadde skjedd…. 
Hvorfor skal slike jenter ha så mye makt på oss gutta? De ødelegger alt samfunnet vårt er bygd opp under og ønsker å stå for. Er så lei. Var kun en gentleman, men så behandles jeg som søppel. 

Hvor finner man ordentlige kvinner i dag? Er det umulig?

Du ble kastet ut fordi du var respektløs. Hva andre kvinner og menn velger å gjøre er ikke din sak. Alle har makt over egen kropp. Sånn er det bare. Tror du må revurdere om du virkelig er en gentleman. Det er ikke min definisjon av ordet.

Anonymkode: d9c30...20b

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Troll selvsagt.
Kunne vært ekte; Du har misforstått alt fra motiv, via atferd til "gentleman". Søppel behandles som søppel.

Anonymkode: 4b971...f3d

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...