Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i nesten 2 år og vi bor sammen i en by som hverken jeg eller h@n er i fra og har ved flere anledninger snakket om framtidsplaner der barn/familie og hus har vært sentrale temaer. Men vi ser ikke ut til å bli enig om hvor vi skal flytte. H@n har sin familie i sin hjemby, mens jeg har min familie i min hjemby. H@n har sagt at det mest økonomisk å flytte dit h@n kommer fra siden det er billigere for hus, h@n kommer til å arve en utleiebolig i tillegg. Dette stemmer visst, men har også sett at jobbmulighetene er ca. de samme på begge stedene.

Hva gjør man mår begge vil flytte til hver sin hjemby?

Anonymkode: a922f...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår opp. En av dere kommer til å bli bitter om dere ikke vil til det andre stedet, og om dere får unger får man ikke flyttet derifra uten videre. 

Anonymkode: 2abea...c2c

• Liker 1
Skrevet

Vær særbo. Ha deres egne hjem, og vær kjærester. Kos dere sammen. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Kan dere bo et sted imellom?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Slår opp. En av dere kommer til å bli bitter om dere ikke vil til det andre stedet, og om dere får unger får man ikke flyttet derifra uten videre. 

Anonymkode: 2abea...c2c

Det er det jeg er redd for selv - TS.

Å slå opp virker ikke fristende, samtidig hvis man ikke klarer å bli enige så er det kanskje ikke så mange andre alternativ.

WhisperingWind skrev (9 minutter siden):

Kan dere bo et sted imellom?

Det vil dessverre være for langt i mellom for at det er aktuelt.

Skrevet

Dere må bare bli enige. Hva med å prøve å leie noe i hans hjemby først  og se om dere trives? 

Anonymkode: 9624f...acb

Skrevet

Velkommen til voksenlivet. Som voksen så må man noen ganger ta valg som ikke alltid er det man ønsker. Ønsker en spesiell jobb, en å dele livet med osv, så kan man ikke forvente at jobb og partner følger etter ved flytting til hjemplassen. 

Hvis det er viktigere for deg å flytte til hjemplassen istedenfor å fire litt på kravene, er h@n neppe den rette personen for deg. Samme gjelder for h@n, du er neppe rette personen for h@n hvis det er viktigere å bo på hjemplassen.

Anonymkode: 62b74...d71

Skrevet

Om jobb mulighetene er like og det er rimeligere boliger fra hans hjemsted så virker jo det fornuftig. Men, man må jo såklart like stedet. Det er ikke noen muligheter for deg å trives der? 

Det er jo trossalt innad i norge, så man reiser jo fint mellom byene. Hvor aktive og involverte er familiene deres ? 

Hvem har de mest rause familiemedlemmene ? 

Jeg, hadde ikke hatt noen problemer med å bo borte fra mine foreldre, de er ikke spesielt rause uansett.. Men, jeg forstår jo at det er et dilemma. 

Anonymkode: 9bbf3...274

Skrevet

H@n? Et fjerde kjønn?

Anonymkode: bf57d...e13

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva gjør man mår begge vil flytte til hver sin hjemby?

Da flytter dere hver for dere. 

Anonymkode: 0cfbd...7a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...