AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Kjæresten min har en elskerinne. De har holdt på i over et år og han benektet det først da jeg konfronterte han. Nå har han innrømmet en del, men sier at det ikke betydde noe og at det ikke var veldig mange ganger de lå sammen. Dette er ikke lenger mannen jeg planla framtida sammen med. Han har sviktet meg på det groveste. Dere som har opplevd lignende; kan forholdet reddes? Og i tilfelle hvordan? Anonymkode: 94431...587
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Reddes? Det eneste som kan reddes er deg - og det er ved at du bryter med han. Personligheten til en voksen mann får du ikke endret Anonymkode: 40ebb...e85 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Sånt er dessverre veldig vanskelig å komme over..Men det må du føle på selv. Jeg har opplevd noe lignende og aldri kommet over det. Anonymkode: c71b7...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Nei. Det er mulig derek an strekke det til å vare noe lenger, men du vil aldri kunne stole på ham igjen på samme måte som før. Og det vil over tid være ødeleggende og resultere i et brudd. Han vil ikke orke å forholde seg til din sjalusi/tvil/mistenksomhet/bebreidelser og du vil ikke takle at han ikke forstår deg og ikke makter å forsikre deg om at han ikke gjør det igjen. Så nei. Et slik tillitbrudd vil aldri heles 100% Anonymkode: 2e175...1ad 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjæresten min har en elskerinne. De har holdt på i over et år og han benektet det først da jeg konfronterte han. Nå har han innrømmet en del, men sier at det ikke betydde noe og at det ikke var veldig mange ganger de lå sammen. Dette er ikke lenger mannen jeg planla framtida sammen med. Han har sviktet meg på det groveste. Dere som har opplevd lignende; kan forholdet reddes? Og i tilfelle hvordan? Anonymkode: 94431...587 Så hva var grunnen til utroskap, som varte i et år, om det ikke betydde noe ? Og de ikke engang lå sammen mange ganger? Hva sier han til det? Hvordan kan det reddes? Det forstår ikke jeg. Jeg kunne ha vært med på å redde et forhold, om man hadde et svakt øyeblikk i fylla med en random dame. Men, en elskerinne over et år ? Det, hadde jeg ikke kommet over. Hadde ikke hatt lyst til å jobbe igjennom det eller. Anonymkode: ee35b...6d1 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 I de fleste tilfeller vil dette aldri kunne reddes. Det er så stort tillitsbrudd og mest sannsynlig vil du aldri klare å gi slipp og han vil alltid bli mistenkeliggjort. Sjansen for at han er utro igjen er etter erfaringen jeg har hørt er større med en som går bak ryggen til partner over lengre periode en én ONS. Til syvende og sist er jo det noe du selv må konkludere med. Er han verdt å satse videre på? Har dere det magiske båndet, en dypere connection der du føler han er en som elsker deg ubetinget, løfter og inspirerer deg? En som får deg til å føle deg som en enhjørning og når han ser deg inn i øynene så er alt du føler tillit og kjærlighet?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Han var ikke utro og angret. Han var utro. Og etterpå vurderte han det han hadde gjort, og fant ut at det var et godt valg å lyge for deg og gå bak ryggen din. Han visste også at han kunne risikere å miste deg for alltid, men fant ut at å ligge med andre var så digg at det var verdt å risikere å miste deg. Nå som du vet hva du er verdt for han, så vet du at han gjerne er utro igjen, da å ha sex med andre er viktigere for han enn deg. Han prøver å overtale deg til å tilgi han, pga at det er mye styr å gå fra hverandre om man f.eks har felles bolig og barn. Det er også mye styr for han om han skal ha ungene alene annenhver uke og må gjøre de klar til skolen, rydde og vaske og lage mat selv. Anonymkode: e0359...498 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Jeg har hatt et forhold til en gift mann av og på i snart ti år. Han ble «tatt» etter et år, så er bare blitt flinkere å skjule sporene sine antar jeg. Men han kommer aldri til å forlate henne da, hvis det er noen trøst. Anonymkode: 9e972...183 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå