Gå til innhold

varierende kontakt med dama, hva kan man forvente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i relativt ferskt forhold med dame som har to barn, så vi ses ikke hverdag, men blir noen helger i ny og ne og hverdager når hun er barnefri og noen middager sammen mens hun har barna. Men merket at behovet hennes for daglig kontakt varierer en del. Noe dager får jeg bare en snapp midt på dagen som viser hva hun og barna driver med, mens andre dager så får jeg god morgen snapp med kysse smily og hun ringer på kvelden etter barna har lagt seg. 

Dette litt uregelmessige behovet for kontakt fra hennes side gjør meg litt usikker, helt ærlig. I tidligere forhold, har jeg vært vandt til å ha litt mer kontakt via meldinger, som feks god morgen melding og god natt melding. Men med hun her varierer det en del. Virker som humøret hennes varierer og det er bare på de "gode" dagene hun er litt mer på. Håper det bare er pgr av barna at ting varier litt, eller har jeg noen grunn til å bekymre meg for dette? Forstår at små barn kan kreve mye energi og satser på at svaret ligger der.

Anonymkode: 7f8b2...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt variasjon er bare positivt.

Anonymkode: 37103...c24

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Helt naturlig. Det er hverdagskabal og kaos som alenemor i full jobb med to barn. 

Jeg er selv alenemor og kjæresten min er alene med to barn. Noen dager blir det bare noen meldinger her og der, andre dager kan vi prate i timer. Han kan plutselig sovne på kvelden🤭

Viktigste er tiden vi planlegger og tilbringer sammen. Da er vi oppslukt i hverandre og har bare øyne for hverandre og det er den tiden som fyller opp kjærlighetstanken.

Skrevet

Ja, ikke glem at enkelte dager og perioder er man bare så trøtt at man sovner når man legger barna. 

(Jeg blir veldig påvirket av syklusen min, ikke i humør. Men, iform av energi). Kanskje hun er lik, hvem vet. Vi damer skal jo egentlig være litt varierende :) 

Men, hvordan er du i forhold til å holde kontakten da ? du kan jo også si ifra at du synes det er så hyggelig når dere sender morgen og natta meldinger. (Men, morgener på vinteren er enda mer kaos enn på sommeren.. Ikke glem det da! med småbarn ) . 

Så, ikke så rart det blir så mye morgen meldinger, spesielt om hun jobber innen helse/service sektor. (Altså, hun kommer ikke inn på et kontor og bare kan slappe av med kafekoppen og ta seg noen minutter før hun må starte). 

Jeg har barna mine 50% og har en veldig fleksibel jobb. Jeg klarer fint og holde koken i meldinger ganske greit. Men, om hun har barna 80% og jobber som sykepleier. Herregud! Eller som lærer/barnehage. Stakkars dame. Da hadde jeg vær så sykt utslitt! 

Anonymkode: 12570...695

Skrevet

Får du seriøst ikke svar når du sender en god morgen melding? Ja, for du tar vel også initiativ? 

Anonymkode: fd170...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...