AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Jeg har alltid følt at sex var mellom meg og en jeg er glad i, har aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for. Nå dater jeg en som har tidligere erfaring med trekant, konebytte og slike ting, og jeg lurer på om det er jeg som er gammeldags som vurderer å kutte fordi vi har ulikt syn på slike ting. Kan det være at jeg endrer meg med tiden? Jeg kan se for meg han ha sex med en annen kvinne og får en vond følelse. Han sier han er klar for et liv med kun han og meg, men han prater for mye om det til at jeg tror på det. Bør jeg gå og heller la han finne en med slike interesser? Når ble det så utrolig normalt med slik ekspermintering i et forhold? Anonymkode: 33e4f...52c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Jeg ville spurt ham om hvorfor han mener han er klar for et liv og sexliv kun med én kvinne, når han har valgt konebytte, trekant m.m. tidligere? Og etter å ha fått svar ville jeg spurt hvorfor han da er så ekstremt opptatt av å snakke om konebytte, trekant osv. når han sier han er ferdig med det? Jeg ville spurt hvorfor han tror han vil være fornøyd med å bare ha sex med én person resten av livet, når det å bytte sexpartner tydeligvis har vært viktig for ham frem til nå? Jeg tror jeg hadde trukket meg unna, for å være ærlig, for jeg ville slitt med å stole på at han faktisk mener det. Men hadde tatt den samtalen med ham for å høre hva han sier om det. Det er lett å tro i en forelsket fase at han ikke ønsker sex med andre, men når hverdagen kommer så tror jeg det er store sjanser for at han vil få et ønske om mer seksuell spenning med andre igjen. Hvor vanlig det han har vært vant med er, det er egentlig helt uvesentlig. Spørsmålet er hvorfor han tror han har endret seg så mye at han mener å kunne si at han ikke vil gjøre slikt igjen, og ikke minst om du kan slå deg til ro med svaret han gir og stole 100 % på ham...? Anonymkode: 13e8a...302 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid følt at sex var mellom meg og en jeg er glad i, har aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for. Nå dater jeg en som har tidligere erfaring med trekant, konebytte og slike ting, og jeg lurer på om det er jeg som er gammeldags som vurderer å kutte fordi vi har ulikt syn på slike ting. Kan det være at jeg endrer meg med tiden? Jeg kan se for meg han ha sex med en annen kvinne og får en vond følelse. Han sier han er klar for et liv med kun han og meg, men han prater for mye om det til at jeg tror på det. Bør jeg gå og heller la han finne en med slike interesser? Når ble det så utrolig normalt med slik ekspermintering i et forhold? Anonymkode: 33e4f...52c Nei, du er ikke gammeldags. Det der er slett ikke normalen. Anonymkode: abe20...81c 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Jeg tenker: er du glad nok i han når du vurderer gå fra han pga sexprefernanser? Jeg syns det er gammeldags (som du kaller det). Man har hatt et sexliv som voksen, uansett hva man har valgt å bruke det til. De fleste har hatt sex med andre, i ulike former. Man kan likevel endre preferanser og handling, når man finner den riktige personen. Og fantasier kan forbli fantasier. Anonymkode: 5f3d0...061
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Jeg er også gammeldags, eller normal som dette ville bli kalt før. Og jeg ville latt han gå, uansett. Dere er ikke kompatible. Han kommer til å være utro. Anonymkode: d33c9...a47 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 Det er helt greit å ha de preferansene han har, men spørsmålet er om dere er rett for hverandre. Du har andre preferanser og han tester deg for å se hva du er villig til å akseptere. Hadde det vært meg så hadde jeg vært ærlig på hvorfor jeg valgte å avslutte og deretter gått med rett rygg. Hvis du signaliserer ar dette et ugreit og allikevel går inn i et forhold vet han at du gjør ting selv om du ikke er komfortabel med det. Anonymkode: 3be84...5f0
1000x Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Det kan være du endrer deg med tiden. Det du nevner er slike ting som modnes, og kan utvikles over tid i et forhold. Hvor sannsynlig det er skal ikke jeg si. At han endrer seg i din retning er mulig, men veldig lite sannsynlig, Etter en tid vil du bli utsatt for mas og forventninger knyttet til hans ønsker. Det er feil å kalle deg gammeldags. Alle liker forskjellige ting og prioriterer deretter. Du bør fortelle han hva du tenker, slippe katta ut av sekken, så han forstår at du vet hva dette handler om. Så får han velge din vei, sin egen vei uten deg, eller eventuelt noe som kan være litt midt i mellom.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er også gammeldags, eller normal som dette ville bli kalt før. Og jeg ville latt han gå, uansett. Dere er ikke kompatible. Han kommer til å være utro. Anonymkode: d33c9...a47 Gammeldags og normal er ikke samme ord. Anonymkode: 5f3d0...061
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har alltid følt at sex var mellom meg og en jeg er glad i, har aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt følelser for. Nå dater jeg en som har tidligere erfaring med trekant, konebytte og slike ting, og jeg lurer på om det er jeg som er gammeldags som vurderer å kutte fordi vi har ulikt syn på slike ting. Kan det være at jeg endrer meg med tiden? Jeg kan se for meg han ha sex med en annen kvinne og får en vond følelse. Han sier han er klar for et liv med kun han og meg, men han prater for mye om det til at jeg tror på det. Bør jeg gå og heller la han finne en med slike interesser? Når ble det så utrolig normalt med slik ekspermintering i et forhold? Anonymkode: 33e4f...52c Hvorfor dater du han her til å begynne med, han høres helt forferdelig ut Anonymkode: 1c4a7...7d9
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 At en fyr har hatt trekant eller pult litt rundt som singel hadde jeg ikke brydd meg om. Konebytte derimot. Da er han jo interessert i swingers miljøet og det er gjerne en sterk seksuell drive som kan være vanskelig å undertrykke. Jeg har ikke noe problem med de som er interessert i sånt. Men for min del er det totalt uaktuelt å date en som har den type preferanse da jeg er 100% monogam og kun vil ha partner og ønsker det samme av min partner.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Skrevet 31. desember 2023 Jeg er en av dem som var monogram sammen med min mann, men har utviklet oss til å syes at sex er noe annet enn kjærlighet, og jeg og min mann begynte å swinge etter 15 år sammen, fantasiene begynte en del tidligere. Men jeg er veldig glad for at vi kunne utvikle dette sammen og at han ikke hadde vært der lenge og bare måtte vente på meg i mange år. Og det er langt fra sikkert at du kommer dit. Jeg tror fremdeles det er mer vanlig å ikke dele sex med andre. Anonymkode: 5aeb5...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå