balto999 Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Jeg er sammen med en herlig gutt som jeg bor sammen med. Vi har vært sammen i 2 år nå og jeg flyttet langt fra min hjemplass før å starte et nytt liv her med han uten å kjenne noen andre her. Vi hadde kjent hverandre fra før, men var begge i hvert vårt forhold i 20 år før vi ble et par. Men vi fant fort ut at vi virkelig passet sammen på mange måter og ønsket å finne en å dele de siste årene sammen siden vi begge er fylt 40 og har vært gjennom mange år med forskjellige forhold. De siste månedene har jeg vært sliten med mye motgang rundt diverse ting i livet. Jeg har slitt med å vise ham nærhet, trukket meg unna og ikke vært flink til å nære forholdet. Han vil ikke at vi skal bryte opp, men at man kan finne tilbake til hverandre. Har lagt meg langflat å beklaget at ting har blitt sånn. Det jeg ønsker å vite, er om andre har gått gjennom det samme og har klart å komme seg tilbake til kjærligheten igjen?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Utifra deres situasjonen så virker det veldig lovende å kunne klare finne tilbake Han vil ikke bryte opp og du innser at du må nære forholdet mer, så dette skal nok gå fint. Helt normalt at ting går litt opp og ned i forhold og livet, og dere er nå voksne nok og har erfaring nok til å klare komme igjennom det. Anonymkode: abce5...cce 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Hvis han forlanger nye, unike kjærlighetserklæringer hver dag, så dumper du han. Anonymkode: b8186...41d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Ja om du er villig til å jobbe litt så kan det gå, er helt normalt å søkte i perioder og at forholdet går litt opp og ned, men du må virkelig ønske det og dere må ha god kommunikasjon. Anonymkode: 35394...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå