AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Samboer klager på småting jeg gjør. Sier han bare ønsker å leve med et normalt menneske. Dersom jeg tar igjen, får jeg kraftig tilbake - gjerne med beskjed om at han ikke gidder forholdet lengre. Han påpeker ting i kjøleskap, at jeg ikke er systematisk og effektiv nok, at han kan gjøre alt mye bedre enn meg. Jeg gjør feil med barna, jeg er ikke flink nok med økonomi, han vil ikke ha sex for tiden med mindre det er analsex- eller han kan ha sex men nekter å komme. Det er ihvertfall min følelse... jeg tror han venter med å komme helt til jeg godkjenner at han kan ja analsex med meg. Jeg har aldri likt det, det vet han - men han tror ikke på meg og presser meg på sin måte til å gjennomføre det. Jeg er redd for reaksjonene hans, og gjennomfører derfor ting. Jeg kunne skrevet en bok med hendelser som dette fra vårt forhold. Men inni alt dette er det også rolige stunder. Men de varer aldri lenge. Han er aldri fysisk mot meg... men han legger skylder på hans misnøye og oppførsel på at jeg er håpløs og ikke god nok. Vet ikke hva jeg vil med dette.. men er det noen som kan kjenne seg litt igjen? Jeg vet jeg kan gå ifra han.. men kommer ikke over følelsen av at det er meg det er noe galt med. Så kommer liksom aldri dit at jeg står støtt i den beslutningen. Jeg er rett og slett usikker på meg selv. Anonymkode: 9461c...271 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Det er så klart ikke deg det er noe galt med! Han er helt klart voldelig. Dette forholdet er ikke bra for deg Anonymkode: 0e3f5...3b8 6 6
Millaz Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Høres ikke bra ut, ikke noe galt med deg. Snakk med noen! 5
Gjest Annas1992 Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Det er ikke deg det er noe galt med! Dette er ikke et sunt forhold!
vinterskog Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 Han presser deg til analsex - det er voldtekt! Og alt det andre, nei fysj for en "mann". Om din datter eller venninne hadde beskrevet dette for deg, hva hadde du tenkt da? Klart du har blitt usikker på deg selv, mannen bryter deg ned! 7 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Samboer klager på småting jeg gjør. Sier han bare ønsker å leve med et normalt menneske. Dersom jeg tar igjen, får jeg kraftig tilbake - gjerne med beskjed om at han ikke gidder forholdet lengre. Han påpeker ting i kjøleskap, at jeg ikke er systematisk og effektiv nok, at han kan gjøre alt mye bedre enn meg. Jeg gjør feil med barna, jeg er ikke flink nok med økonomi, han vil ikke ha sex for tiden med mindre det er analsex- eller han kan ha sex men nekter å komme. Det er ihvertfall min følelse... jeg tror han venter med å komme helt til jeg godkjenner at han kan ja analsex med meg. Jeg har aldri likt det, det vet han - men han tror ikke på meg og presser meg på sin måte til å gjennomføre det. Jeg er redd for reaksjonene hans, og gjennomfører derfor ting. Jeg kunne skrevet en bok med hendelser som dette fra vårt forhold. Men inni alt dette er det også rolige stunder. Men de varer aldri lenge. Han er aldri fysisk mot meg... men han legger skylder på hans misnøye og oppførsel på at jeg er håpløs og ikke god nok. Vet ikke hva jeg vil med dette.. men er det noen som kan kjenne seg litt igjen? Jeg vet jeg kan gå ifra han.. men kommer ikke over følelsen av at det er meg det er noe galt med. Så kommer liksom aldri dit at jeg står støtt i den beslutningen. Jeg er rett og slett usikker på meg selv. Anonymkode: 9461c...271 Ja, kjære deg! Du blir utsatt for psykisk vold! Det er ingenting galt med deg som gjør at noen skal hakke på deg hele tiden og ikke tåler at du står opp for deg selv. Grensene dine skal respekteres! Og du skal aldri være redd for reaksjonene til den du er sammen med. Søk hjelp, for dette er vanskelig å komme seg ut av! ❤️ Anonymkode: 32794...e55 5 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Skrevet 30. desember 2023 Du blir utsatt for psykisk og seksuell vold! Ta kontakt med krisesenteret, så hjelper de deg❤️ Masse lykke til! Anonymkode: fe1c4...f43 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboer klager på småting jeg gjør. Sier han bare ønsker å leve med et normalt menneske. Dersom jeg tar igjen, får jeg kraftig tilbake - gjerne med beskjed om at han ikke gidder forholdet lengre. Han påpeker ting i kjøleskap, at jeg ikke er systematisk og effektiv nok, at han kan gjøre alt mye bedre enn meg. Jeg gjør feil med barna, jeg er ikke flink nok med økonomi, han vil ikke ha sex for tiden med mindre det er analsex- eller han kan ha sex men nekter å komme. Det er ihvertfall min følelse... jeg tror han venter med å komme helt til jeg godkjenner at han kan ja analsex med meg. Jeg har aldri likt det, det vet han - men han tror ikke på meg og presser meg på sin måte til å gjennomføre det. Jeg er redd for reaksjonene hans, og gjennomfører derfor ting. Jeg kunne skrevet en bok med hendelser som dette fra vårt forhold. Men inni alt dette er det også rolige stunder. Men de varer aldri lenge. Han er aldri fysisk mot meg... men han legger skylder på hans misnøye og oppførsel på at jeg er håpløs og ikke god nok. Vet ikke hva jeg vil med dette.. men er det noen som kan kjenne seg litt igjen? Jeg vet jeg kan gå ifra han.. men kommer ikke over følelsen av at det er meg det er noe galt med. Så kommer liksom aldri dit at jeg står støtt i den beslutningen. Jeg er rett og slett usikker på meg selv. Anonymkode: 9461c...271 Ja du utsettes for vold, OG voldtekt. Kom deg vekk!!! Anonymkode: 5b65e...886 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Skrevet 30. desember 2023 Tja, tipper dette er en ekstremt ulykkelig mann som egentlig ønsker å komme ut av skapet som homofil. Så viktig er ikke analsex vel? Han har ingen respekt for deg, behandler deg ekstremt dårlig. Vil si at denne mannen behandler deg langt dårligere enn mange som utsetter partneren sin for fysisk vold i tillegg. Gjør han noe som helst godt for deg? Jeg lover deg, når du går i fra denne mannen, vil du få bevist fra en annen mann at det absolutt ikke er noe galt med deg! Så klart har alle både gode og dårlige sider, men det mannen din gjør er ikke greit. Er mange menn som har irritert seg over mine mindre sjarmerende sider, men det er forskjell på å la seg irritere, vise misnøye, krangle litt, kontra systematisk bryte noen ned som dette. Det er IKKE normalt, og han er enten syk- eller så takler han ikke at du er dame og ikke en mann.. Anonymkode: 05eaf...bc9 4
Pippi Lotta Skrevet 30. desember 2023 #10 Skrevet 30. desember 2023 Dette er virkelig ikke greit!!! Ta kontakt med et krisesenter så kan de gi deg råd og hjelp. De har erfaring med å hjelpe folk i vanskelige situasjoner, og kan hjelpe deg å forstå at det er han og ikke deg det er noe alvorlig gale med! 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 Dette er psykisk vold uten tvil. Har selv opplevd det. Man ser det ikke klart før etterpå. Grensene dine flyttes og det unormale blir normalt. Mitt beste råd er å snakke med noen, og ta det derfra. Ikke aksepter å bli dårlig behandlet, du er verdt så mye mer❤️ Anonymkode: 0f6d3...3fc 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 www.dinutvei.no www.volinjen.no Uansett hva slags ord som definerer dette så er du sammen med en mann som har voldtektsmentalitet som vil presse deg til noe du ikke vil, og som rakker ned på deg og får deg til å føle deg dårlig. Ofte er ikke definisjonen eller diagnosen noe viktig, det viktigste er uansett å komme seg vekk! Anonymkode: 39d33...726 3 1
Andro Skrevet 30. desember 2023 #13 Skrevet 30. desember 2023 Du utsettes for både psykisk og seksuell vold. Det er ingenting galt med deg. Du blir misbrukt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #14 Skrevet 30. desember 2023 Denne mannen er ikke frisk, få deg og barna vekk fra han. Anonymkode: e0462...0c4 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #15 Skrevet 30. desember 2023 Dette er psykisk og seksuell vold. Du må dra. Om ikke for din del, så for barnas/barnets. Anonymkode: 7965d...80d 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #16 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samboer klager på småting jeg gjør. Sier han bare ønsker å leve med et normalt menneske. Dersom jeg tar igjen, får jeg kraftig tilbake - gjerne med beskjed om at han ikke gidder forholdet lengre. Han påpeker ting i kjøleskap, at jeg ikke er systematisk og effektiv nok, at han kan gjøre alt mye bedre enn meg. Jeg gjør feil med barna, jeg er ikke flink nok med økonomi, han vil ikke ha sex for tiden med mindre det er analsex- eller han kan ha sex men nekter å komme. Det er ihvertfall min følelse... jeg tror han venter med å komme helt til jeg godkjenner at han kan ja analsex med meg. Jeg har aldri likt det, det vet han - men han tror ikke på meg og presser meg på sin måte til å gjennomføre det. Jeg er redd for reaksjonene hans, og gjennomfører derfor ting. Jeg kunne skrevet en bok med hendelser som dette fra vårt forhold. Men inni alt dette er det også rolige stunder. Men de varer aldri lenge. Han er aldri fysisk mot meg... men han legger skylder på hans misnøye og oppførsel på at jeg er håpløs og ikke god nok. Vet ikke hva jeg vil med dette.. men er det noen som kan kjenne seg litt igjen? Jeg vet jeg kan gå ifra han.. men kommer ikke over følelsen av at det er meg det er noe galt med. Så kommer liksom aldri dit at jeg står støtt i den beslutningen. Jeg er rett og slett usikker på meg selv. Anonymkode: 9461c...271 Dette er IKKE deg! KOM DEG VEKK! Få vekk barna, skjerm de, redd de!! Jeg sliter idag etter sånn og verre oppvekst, vær så snill og tenk på barna! Dett er ikke normalt, han trenger skikkelig hjelp! Dette er IKKE OK! INGEN skal ha analsex eller sex mot sin vilje heller, fy f... for en fyr!!! KOM DEG VEKK!!! Narisstiske trekk lyser lang vei fra han... Anonymkode: 757bf...69b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #17 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samboer klager på småting jeg gjør. Sier han bare ønsker å leve med et normalt menneske. Dersom jeg tar igjen, får jeg kraftig tilbake - gjerne med beskjed om at han ikke gidder forholdet lengre. Han påpeker ting i kjøleskap, at jeg ikke er systematisk og effektiv nok, at han kan gjøre alt mye bedre enn meg. Jeg gjør feil med barna, jeg er ikke flink nok med økonomi, han vil ikke ha sex for tiden med mindre det er analsex- eller han kan ha sex men nekter å komme. Det er ihvertfall min følelse... jeg tror han venter med å komme helt til jeg godkjenner at han kan ja analsex med meg. Jeg har aldri likt det, det vet han - men han tror ikke på meg og presser meg på sin måte til å gjennomføre det. Jeg er redd for reaksjonene hans, og gjennomfører derfor ting. Jeg kunne skrevet en bok med hendelser som dette fra vårt forhold. Men inni alt dette er det også rolige stunder. Men de varer aldri lenge. Han er aldri fysisk mot meg... men han legger skylder på hans misnøye og oppførsel på at jeg er håpløs og ikke god nok. Vet ikke hva jeg vil med dette.. men er det noen som kan kjenne seg litt igjen? Jeg vet jeg kan gå ifra han.. men kommer ikke over følelsen av at det er meg det er noe galt med. Så kommer liksom aldri dit at jeg står støtt i den beslutningen. Jeg er rett og slett usikker på meg selv. Anonymkode: 9461c...271 Kjenner meg igjen. Mange kjente erfaringer fra forholdet med faren til barna. Han hadde sterke narcissistiske trekk. Også helt besatt av analsex. Ofte silent treatment ut av det blå. Sa ofte at jeg ikke kjente meg selv. Jeg tvilte på alt etterhvert. Og trodde på at jeg var roten til alle våre problemer, inntil en familieterapeut klarte å nå inn til meg. Forbered deg godt, du bør gå fra denne mannen. Ord sted å bo og kontakt advokat helst. Anonymkode: 8870e...ae6 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 Ikke føl deg presset til analsex, si nei om du ikke vil ha det. Ja, det kan hende at du etter hvert liker det bedre, men sikkert ikke rette tiden akkurat nå. Mannen min vil også ha analsex mere enn meg, men sånn er det bare. Jeg orker det ikke like mye som han vil, litt kjipt å si nei, men kan ikke alltid si ja bare for å tilfredsstille en person og gjøre seg selv dårlig/mindre verdt. Du er viktig og må tenke på din nytelse og glede også. Om han ikke vil ha utløsning sammen med deg en stund nå, nei da får han bare la være da. Men om du vil ha orgasme så kan han kanskje hjelpe deg med det. Men anbefaler deg å spørre han angående han og utløsning. Fortelle at du føler det er mindre av det og høre om han har noen tanker om det. Tenker kommunikasjon er viking. Mannen min har dessverre skjelden utløsning med meg, men det er fordi han får vondt av utløsning pga sterilisering han har hatt for flere år siden, så han vil ha smerter når han er alene. Trist, men sånn er livene våre blitt. Jeg føler meg mindre kvinne pga det og han føler seg mindre mann... Anonymkode: 2faee...1cb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke føl deg presset til analsex, si nei om du ikke vil ha det. Ja, det kan hende at du etter hvert liker det bedre, men sikkert ikke rette tiden akkurat nå. Mannen min vil også ha analsex mere enn meg, men sånn er det bare. Jeg orker det ikke like mye som han vil, litt kjipt å si nei, men kan ikke alltid si ja bare for å tilfredsstille en person og gjøre seg selv dårlig/mindre verdt. Du er viktig og må tenke på din nytelse og glede også. Om han ikke vil ha utløsning sammen med deg en stund nå, nei da får han bare la være da. Men om du vil ha orgasme så kan han kanskje hjelpe deg med det. Men anbefaler deg å spørre han angående han og utløsning. Fortelle at du føler det er mindre av det og høre om han har noen tanker om det. Tenker kommunikasjon er viking. Mannen min har dessverre skjelden utløsning med meg, men det er fordi han får vondt av utløsning pga sterilisering han har hatt for flere år siden, så han vil ha smerter når han er alene. Trist, men sånn er livene våre blitt. Jeg føler meg mindre kvinne pga det og han føler seg mindre mann... Anonymkode: 2faee...1cb Forstår du hva du sier når du sier til ts at det kan hende hun etterhvert vil like analsex om hun fortsetter å ha det med sin voldelige mann? Ser du ikke at ts utsettes for seksuell vold, voldtekt og psykisk vold? Ts - det er ingen tvil om at du lever i et alvorlig psykisk voldelig forhold, hvor også seksuell vold er en del av volden. Du må komme deg ut av dette forholdet! https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 626e5...c74 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #20 Skrevet 1. januar 2024 Takk for alle svar. I dag er han sur fordi jeg laga vaffelrøre.. han er sur fordi barna glemmer ting på skolen. Han sa nettopp at jeg gjør en elendig jobb med å følge opp barna før/ etter skolen. Jeg er den som gjør alt før skolen hver eneste dag da han drar på jobb. Det er normalt å miste hansker og ikke ha det 100% strukturert og i orden i skap i gangen.. men han mener det skal være det. Han er sur fordi jeg ba gutten vår ha jakke på i dag. Han mener jeg er hønemor. Vi hadde sex i går og i forgår. Han kom ikke. Siste gang reiste han seg opp og sa han ga opp og slengte klærne til meg. I dag ba han om analsex. Når jeg sa jeg ikke har så lyst til det sier han at vi er så forskjellige. At han står på hjemme... han sier "by litt på deg selv" altså analsex... selv om jeg ikke liker det så godt. Han forstår ikke at det er galt. Han sier han er drittlei alt og forholdet. Nå sitter jeg på rommet og venter på han... sa ja til sex fordi jeg blir redd han skal gå ifra meg... men nå kommer han ikke opp. Jeg føler meg så dritt og patetisk... dette er min feil. Det er jeg som godtar det... hvorfor kan jeg ikke sette grenser. . Jeg ser for meg at jeg må flytte. Og mindre tid med barna.. jeg har ikke god økonomi alene... han får meg alltid til å føle det er min feil. Hvis jeg bare var annerledes ville alt vært bra. Han påpeker ting jeg faktisk ikke er flink til... vi har vært sammen så lenge at jeg vet liksom ikke hva som er normalt og ikke... beklager langt innlegg...ts Anonymkode: 9461c...271 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå