kokk 35 Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Hei vett egentlig ikke hvorfor jeg skriver her men er veldig forvirret... jeg har vært sammen med kona my i 10 år har 2 barn 1 er hennes fra tidligere ekteskap som er 15 år og 1 felles 1 år gammel, som person er hun en skikkelig sjalu kranglefant og har absolutt ikke noe problem med å rope,skrike, slå meg...Jeg er derimot en veldig konflikt sky person krangler som regel ikke har tro at alt kan løses i normalt stemning og til tide trur jeg ikke jeg har noe tempremang...som ung var jeg kjempe gladlaks det ble mindre og mindre med årene... hadde julebord hvor kona var med jeg drakk hun kjørte.. på julebordet fikk jeg som en spøk diplom for Fuck boy av året før jeg skulle gå ga jeg er god klem til min kollega som har sluttet og utvekslet par ord.. en jente selfølgelig... Dagen på trur kona mi med skilsmisse, at jeg ikke for se ungen og det som er,jeg har aldrig vært utro eller hat noe intensjoner.... hva gjør jeg vikrker som verden skall falle sammen... 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Hva du gjør ? Tror det er best og holde hodet kaldt, hun kan ikke kreve 100% omsorg, selvom du hadde vært utro. Det har ikke noe med deg som forelder og gjøre. Bestill time til FVK, og prøv og ha en konstruktiv samtale der. Det at hun slår, er jo mere urovekkende enn, utroskap iforhold til en foreldrerolle. Men, når det er sagt! Så, hvordan skal du liksom klare å snakke deg utav den kikie posisjonen både du selv satte deg i, og arbeidsplassen. Aner ikke? Det virker jo såklart jævlig rart og få en slik pris, også før du går og tar imot den prisen så stopper du å snakker å klemmer en kvinnelig kollega?? Mmmh, okei!. Og det skulle kona ha, syntes bare var super hyggelig eller ?? Herregud 🙄 Anonymkode: 8ba21...da8 2
kokk 35 Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2023 De som ga den mente det som 1000%spøk og vet jeg er gift og elsker kona...
Erixon Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Hun har noen form for psykiske problemer, er ikke normalt å oppføre seg på den måten. Det er ille nok at hun er sykelig sjalu men at hun dessuten er voldelig er uakseptabelt. Tenk på barnet deres, skal hen vokse opp i et voldelig hjem? Du må skjerpe deg og ikke akseptere slik oppførsel. Hvor lenge har hun vært voldelig? Ble det verre at dere fikk barn? For hvis det er sånn så kan det eventuelt være fødsels depresjon. Hvis dere finner ut av at dere skal fortsette sammen så MÅ hun søke hjelp! At hun truer med å å forhindre samvær med barnet viser jo bare hvor syk i hodet hun egentlig er.
kokk 35 Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2023 Ja det med vold mot meg har nok blitt mere av kanskje det fødselspermisjon, jeg ble kødda med på jobb fordi alle vet jeg har vært gift i 10 år og jobber nesten 2 jobber fullt jeg ga en klem til en kvinelig kollega som har sluttet og jeg ikke kommer til å se igjen... men blir beskyldt for utroskap en ikke til å stole på og helle paka jeg har prøvd å unnskylde meg i helle dagen uten egentlig å forstå hva jeg har gjort gærnt..... jeg elsker mitt hjem og barna elsker kona selv om jeg er ganske sikker jeg har fått typ Stockholm syndrom.... har jeg virkelig gjort noe at man skall kjøre shilmise, selge vårt hjem, ungen som blir uten pappa fordi hun er liten enda...
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 kokk 35 skrev (2 minutter siden): Ja det med vold mot meg har nok blitt mere av kanskje det fødselspermisjon, jeg ble kødda med på jobb fordi alle vet jeg har vært gift i 10 år og jobber nesten 2 jobber fullt jeg ga en klem til en kvinelig kollega som har sluttet og jeg ikke kommer til å se igjen... men blir beskyldt for utroskap en ikke til å stole på og helle paka jeg har prøvd å unnskylde meg i helle dagen uten egentlig å forstå hva jeg har gjort gærnt..... jeg elsker mitt hjem og barna elsker kona selv om jeg er ganske sikker jeg har fått typ Stockholm syndrom.... har jeg virkelig gjort noe at man skall kjøre shilmise, selge vårt hjem, ungen som blir uten pappa fordi hun er liten enda... Gode Gud, søk hjelp. Verken du eller kona virker å være helt friske i hodet. Litt betenkelig at dere har ansvar for mindreårige barn Anonymkode: 7f4b8...09a 6
Erixon Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Du har ikke gjort noe galt og du skal ikke be om unnskyldning. Bare forklare situasjonen og hvis hun ikke tror på deg så er det hennes problem. Skjønner at det er svært vanskelig situasjon men du kan ikke fortsette å være "tøffel" å krype for henne. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Gode Gud, søk hjelp. Verken du eller kona virker å være helt friske i hodet. Litt betenkelig at dere har ansvar for mindreårige barn Anonymkode: 7f4b8...09a Te virker da ikke syk I hodet. Dysleksi er ingen sykdom. Ts, enig med de over. Dere og særlig din kone trenger hjelp av terapeut. Hun må være veldig utrygg, som blir så lett sjalu, men hun må lære å styre seg. Det er totalt uakseptabelt og veldig skadelig for barna at hun er så oppfarende og til og med voldelig! Anonymkode: 495aa...4bf 2
kokk 35 Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2023 Ja jeg må bare se hvordan ting utvikler seg neste dagene, vet ikke hva er definisjonen på å være helt frisk i hodet... ja det med hennes raseri utbrudd burde hun ha hat noe terapi på og jeg lære mere å ikke akseptere alt men er så glad i barna at jeg ikke kan forestille meg og ikke se de hver dag spesielt hun minste er fantastisk å være foreldre selv om det tar på....
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. desember 2023 #10 Skrevet 30. desember 2023 Vold er ikke akseptabelt. Hadde dokumentert det, skilt meg og krevd full omsorg inntil hun hadde fått behandling.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 kokk 35 skrev (12 timer siden): De som ga den mente det som 1000%spøk og vet jeg er gift og elsker kona... Okei. Skjønner. Men, kona skjønte tydeligvis ikke at det var spøk. Og du kjenner hun ikke etter 10år ? Alt var bare en overraskelse? Kontakte FVK (familievernkontoret) Anonymkode: 8ba21...da8
Isambard Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 Her er det bare kona di som er skrudd i hodet. Hun slår deg og er koko. Alle må skjønne at prisen årets Fuckboy er en spøk når den deles ut foran ektefeller og alle. Kanskje en dårlig spøk, men ikke din spøk. Jeg synes du bør takke ja til forslaget om samlivsbrudd. Du må gjerne si at du aldri har vært utro, men ikke legg deg flat for å redde dette samboerskapet. Jeg regner det som sannsynlig at hun egentlig ikke vil bryte, men lage drama og manipulere. 1
kokk 35 Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #13 Skrevet 30. desember 2023 Man kan vel si jeg ble litt offer for omstendighet, kjenner hun godt og vet hun er kjempe sjalu men fean hade ikke noe intensjonen en å gi en klem og si hadde og jeg gjorde det og..... Men virkelig er det grunn nå til dags å skille seg for... Å bli konstant bestilt for utroskap er kvalme nok det og hadde fått mange til å pakke sammen å dra.. (spesielt når man ikke er det)men jeg et litt av den gamle skolen prøver å ikke bry meg så mye om det og egentlig ikke gi noe grunn til det heller, ikke er jeg med venne mine ikke går jeg ut å drikke, stortsett 1 jobb på mårgen 2 jobb på kvelden og hjem...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #14 Skrevet 31. desember 2023 Jeg hadde ikke orka å leve sammen med et slikt menneske. Kvitt deg med kona, ts. Hun behandler deg ikke bra. Klarer du å finne henne attraktiv når hun er slik? Anonymkode: 3feaf...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #15 Skrevet 31. desember 2023 Høres litt spesielt ut å få en slik diplom uten at det ligger noe bak det? Anonymkode: f1daa...c8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #16 Skrevet 31. desember 2023 kokk 35 skrev (På 29.12.2023 den 22.17): De som ga den mente det som 1000%spøk og vet jeg er gift og elsker kona... Hvem er så dum at de spøker om sånt? Også jobben! Anonymkode: 23891...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #17 Skrevet 31. desember 2023 Psykisk vold er like ille som fysisk vold. Hadde det vært snakk om en mann her inne, ville samtlige ha bedt deg dumpe henne over natta. Nå har vi bare din side av saken og jeg sier ikke at jeg ikke tror deg. Så jeg lurer på hvordan du tar opp problemet med din samboer eller hva hun er? Har du tatt opp problemene på en skikkelig måte? Hvis du spør meg, har du 2 valg: 1: Dra. Tungt valg men kan være beste løsningen 2: Dersom du tror det er noe å bevare, tar du deg en skikkelig alvorsprat. Og da snakker vi ikke om at du går inn med sinne, men forteller henne hvordan du har det og hvordan du takler dette. Sett ned foten og si at her må det forandringer til hvis hun fremdeles er glad i deg eller så er det over. Og da MÅ du mene det og dra hvis hun bryter reglene. Kan ikke ha det sånn. Anonymkode: 2b920...3ff
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #18 Skrevet 1. januar 2024 Denne såkalte kona di er ikke god...hun mishandler deg. Hvordan i alle dager orker du å leve som tøffel og søppeldunk under hennes regime ? Anonymkode: 26cef...d76
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #19 Skrevet 2. januar 2024 Kontakt Familieverkontoret. Få henne med på terapi og rådgivning der - eller dra alene. Det er gratis. https://www.bufdir.no/familie/familievernkontorer/ Du trenger ikke bestemme deg for hva du skal gjøre nå, bare start med dette. Dere trenger hjelp, enten det er for å fortsette som par eller for å få til en mest mulig "fint" brudd. Hun kan ikke holde barnet unna deg, dere vil få delt ansvar. Om det er noen som burde miste omsorg, så er det henne som driver med fysisk og psykisk vold. Jeg mener du bør dra. Men som sagt, du trenger ikke ta den avgjørelse nå, la noen proffe hjelpe deg med det. Anonymkode: bfa0c...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå