AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Hei. Sitter i ett lite dilemma hvor jeg lurer på om jeg burde fortelle min ganske nye kjæreste om at jeg skal på en fest hvor exn min vil være? Dette er flere år siden, har null med han å gjøre- men han vil være der. Han har uansett ingenting å bekymre seg over. Kjæresten min får ikke mulighet være med på festen dessverre. Vet ikke om man burde si eller ikke? Anonymkode: 7c46a...cba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Hva vil være grunnen til å fortelle det? Er det et tilfeldig sammentreff eller skal du hjem til denne eksen? Anonymkode: ee3ef...1e3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vil være grunnen til å fortelle det? Er det et tilfeldig sammentreff eller skal du hjem til denne eksen? Anonymkode: ee3ef...1e3 Helt tilfeldig, stor fest for mange på bygda. Har somsagt ikke noe med exen å gjøre og heller ingen intensjon. Anonymkode: 7c46a...cba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Jeg hadde sagt det, men jeg pleier fortelle typen om hvilke kjentfolk som skal på samme fester som meg. For meg er det like naturlig si at "ola, eksen min skal på festen" som "frode, kollegaen min" eller "espen, barndomsvennen min". Han nevner også det om han skal ett sted han vet han vil møte en av eksene sine. Vi er trygge på hverandre, og har ingen bekymringer rundt at den andre skal møte en eks. Vi begge har også litt sporadisk kontakt med ekser, og kan fint stoppe å slå av en prat om vi møter eksene våre, eller sitte på samme bord om vi møter ekser på byen. Anonymkode: d708b...daf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Dette er vel strengt tatt lite relevant informasjon. En svær fest med hundrevis av mennesker er det samme som å helt tilfeldig havne på samme utested eller på kjøoesenteret som eksen i mine øyne. Jeg har hvertfall ikke behov for slik info. Jeg tar det som en selvfølge at kjæresten av og til helt tilfeldig støter på tidligere flammer, akkurat som jeg selv gjør det. Anonymkode: 5187a...73e 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Ser ikke relevansen når det er en svær fest bygda skal på. Men hadde det vært nyttårsmiddag for 6 personer og han var en av dem er det litt mer relevant å si Anonymkode: fec95...428
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Hvis typen din er over gjennomsnittlig sjalu og/eller kontrollerende ville jeg sagt det så det ikke blir et helvete i etterkant hvis han finner ut at du har unnlatt å fortelle noe han kunne synes er dumt. Anonymkode: 275b7...0a4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Ville ha nevnt det, for at det ikke skal bli en greie i ettertid dersom det skulle dukke opp på noe vis. Da har du fortalte det og han er vitende om det. Anonymkode: 1ec8d...a97
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Syns at å fortelle om det når settingen er så harmløs som her bare vil virke mot sin hensikt. Da gjør du det som en større deal at han er der enn hva det egentlig er og det høres ut som at du legger mye i han og det blir spørsmål om hvordan du vet det og mistenkeligheter rundt om du prater med han eller om venninnene dine forteller deg om han fordi du fortsatt har følelser og blablabla masse rot Bedre å droppe å gjøre noe greie ut av det og hvis typen din får vite at han var der så sier du bare at du ikke visste det på forhånd og ikke kan kontrollere hele bygda Anonymkode: fec95...428 1 1
exictence Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 Nei, hvorfor si det? Det er jo ikke noe av betydning for noen av dere. Synes jeg hadde vært rart. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Syns at å fortelle om det når settingen er så harmløs som her bare vil virke mot sin hensikt. Da gjør du det som en større deal at han er der enn hva det egentlig er og det høres ut som at du legger mye i han og det blir spørsmål om hvordan du vet det og mistenkeligheter rundt om du prater med han eller om venninnene dine forteller deg om han fordi du fortsatt har følelser og blablabla masse rot Bedre å droppe å gjøre noe greie ut av det og hvis typen din får vite at han var der så sier du bare at du ikke visste det på forhånd og ikke kan kontrollere hele bygda Anonymkode: fec95...428 Aka juge til han dersom han får greie på det? Anonymkode: 1ec8d...a97
exictence Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Aka juge til han dersom han får greie på det? Anonymkode: 1ec8d...a97 Nei, det synes jeg ikke. Dersom han får greie på det og spør deg eller sier noe, så svarer du bare at ja, han var visst der, ja.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 Nei ikke relevant. Stor fest på bygda,da treffer jo de fleste en ekstra eller 2😆 Men hadde det vært en privat middag med 6 mennesker rundt et bord,noe annet. Du skal jo ikke sitte med han. På samme måte du kan oppleve treffe på eksen din på nabobordet på puben,slik er det jo. Anonymkode: 3eff2...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå