AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Hva er tegnene på at en mann er en player? Tenker tegn både i forhold til oppførsel, måten han snakker på og måten han er på sosiale medier (Snap og meldinger). Anonymkode: ce310...06f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Overlesser deg med komplimenter tidlig og virker oppriktig interessert i deg (lovebombing) Er søt, sjarmerende og morsom Ofte sosialt intelligent For så ikke høre et fnugg av ham etter dere har hatt sex. Evt bare når han får lyst på sex igjen. Er de hypp på å ha deg som fast sexpartner passer de på å være søte og hyggelige hver gang dere møtes, slik at du føler det spesiell der og da…og vil ha mer av bekreftelsene fra ham. Om du prøver å finne ut om en du nettopp har begynt å date er en player, er det nesten umulig å finne ut på forhånd. Men min erfaring er at slike menn ofte lett får et rykte på seg og har en mann et sånt rykte kan man som regel stole på at det stemmer.. Anonymkode: be11e...8d6 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Noen ganger uforklarlig pause på kontakt. Anonymkode: 973d2...afc 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): måten han snakker på og måten han er på sosiale medier (Snap og meldinger). Playere starter ofte en chat med ‘hei sexy’, ‘hei vakre’, ‘hei søta’, dialogen er ofte enkel, men akkurat dette varierer litt har jeg inntrykk av. Mange er gode å sjarmere på chat også, med masse humor og starter opp ‘interne greier mellom dere (som han gjør med et to-sifret antall andre damer også😅 Er han mer sex rettet, sender han deg kanskje dick-pics. Som du senere får høre han har sendt til venninna di også😂 Som du ser ler jeg bare. Jeg har nemlig aldri blitt såret av en player selv. Avslører dem temmelig fort, før jeg erfarer at venner/bekjente brenner seg på samme mannen. Anonymkode: be11e...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overlesser deg med komplimenter tidlig og virker oppriktig interessert i deg (lovebombing) Er søt, sjarmerende og morsom Ofte sosialt intelligent For så ikke høre et fnugg av ham etter dere har hatt sex. Evt bare når han får lyst på sex igjen. Er de hypp på å ha deg som fast sexpartner passer de på å være søte og hyggelige hver gang dere møtes, slik at du føler det spesiell der og da…og vil ha mer av bekreftelsene fra ham. Om du prøver å finne ut om en du nettopp har begynt å date er en player, er det nesten umulig å finne ut på forhånd. Men min erfaring er at slike menn ofte lett får et rykte på seg og har en mann et sånt rykte kan man som regel stole på at det stemmer.. Anonymkode: be11e...8d6 Han har faktisk ikke gitt meg et eneste kompliment (på utseende) og det er det første som skurrer litt hos meg. For nesten alle menn jeg har vært med har gitt meg både komplimenter på forhånd og mens jeg har vært der. Ellers har han gitt med noen komplimenter knyttet til karriere og tankemåten min. Han er veldig snill når du henger med han, men han kaller jeg selv «snill», og dette kan vel egentlig også være et rødt flagg? Fordi føler ingen genuint snille personer ville kalt seg selv snill, men heller visst det igjennom handlinger. Ellers er han søt og morsom, men ville ikke sagt han er kjempe sjarmerende. Han har greit med sosiale antenner, men det er ikke noe som stikker seg ut. Har hatt sex med han, og han har sendt meg flere snaps etter det. Ofte når jeg åpner snappen hans uten å svare, så dobbelsnapper han. Men han har begynnt å noen ganger bare åpne mine snaps også, men det kan vel kanskje være hevn. Han har ikke et player rykte på seg, annet enn at noen av kompisene hans har sagt at han er glad i damer. Så jeg vet ikke hva jeg skal tenke egentlig. Anonymkode: ce310...06f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Playere starter ofte en chat med ‘hei sexy’, ‘hei vakre’, ‘hei søta’, dialogen er ofte enkel, men akkurat dette varierer litt har jeg inntrykk av. Mange er gode å sjarmere på chat også, med masse humor og starter opp ‘interne greier mellom dere (som han gjør med et to-sifret antall andre damer også😅 Er han mer sex rettet, sender han deg kanskje dick-pics. Som du senere får høre han har sendt til venninna di også😂 Som du ser ler jeg bare. Jeg har nemlig aldri blitt såret av en player selv. Avslører dem temmelig fort, før jeg erfarer at venner/bekjente brenner seg på samme mannen. Anonymkode: be11e...8d6 Han har aldri startet samtalen slik, heller «hva gjør du» eller spør om jobb/venner og slikt. Men dialogen er ofte litt enkel ja, han er litt introvert. Ikke sjenert, men han er ikke en ekstrovert heller som snakker i ett sett. Ville ikke kalt han for en sjarmør, men han har god humor. Han har aldri sendt meg dickpics eller bedt om nudes. Anonymkode: ce310...06f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har faktisk ikke gitt meg et eneste kompliment (på utseende) og det er det første som skurrer litt hos meg. Ja da går det vel mot bryllup snart? Anonymkode: 9f584...0b5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 At de har liten penis. De har så skada selvbilde at de ikke tør slippe noen innpå seg uansett hvor hardt du prøver. Heldigvis er det ikke spesielt mange av de! Normale menn er løp og kjøp! Anonymkode: 33142...2f6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Chatter mye, men om lite med dybde. Kun overfladiske ting som hei hva skjer, hei gjort i dag da vennen, natta søta, tenker på deg babe. Sender kyssetegn, sender bilder av seg selv på kvelden type ofte av at de sitter i senga eller pusser tenner i bar overkropp eller av joggebukse med bul på mens de liksom ser på tv og bildet skal fremstå tilfeldig. Og de spør om bilder tilbake av deg. Sender man bilder tilbake så blir de mer og mer seksuelle mot deg De er veldig på i begynnelsen for å skape en falsk connection sånn at du føler på andre date at dere har noe spesielt, og han sjarmerer og presser seg ned i buksa på deg mye tidligere enn du er komfortabel med men siden du tror dere har noe spesielt så går du med på det. Han kan gjerne sende en lang koselig melding dagen etter men så endrer kontakten seg og du blir usikker. Det er veldig lett å gjenkjenne playerteknikkene når man vet hva man skal se etter. Eller rettere sagt når man vet hvordan en ordentlig seriøs mann mann er. Hold deg til menn som ber deg på fysisk date oftere enn å chatte, en som ikke sender kyss og hjerter før minst femte date i naturlig tempo og en som ikke går inn på seksuelle ting før dere faktisk har hatt sex. Og en som ikke ber på hjemmedate før etter minimum 6-7 dater på offentlig sted, og som blir kjent i dybden ikke bare på overflaten Anonymkode: 9cbfa...9eb
Gjest Tom Peng Pung Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 (endret) Kjenner en slik person og er forundret hvorfor så mange kvinner faller for han, vi andre gutta syns han prater mye tøv, men kvinner elsker alle de overdrevne historiene han lirer av seg, vær kritisk til selvskryt. Endret 29. desember 2023 av Tom Peng Pung
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 Tom Peng Pung skrev (31 minutter siden): Kjenner en slik person og er forundret hvorfor så mange kvinner faller for han, vi andre gutta syns han prater mye tøv, men kvinner elsker alle de overdrevne historiene han lirer av seg, vær kritisk til selvskryt. Neppe overdrevne historier de liker eller faller for. Selvskryt er uattraktivt. Men sosialt åpne folk har ofte en bedre karisma og sjarm enn de som er dårlig på å holde en samtale igang Anonymkode: 9cbfa...9eb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 Tar kontakt via sosiale medier, rask til å gi komplimenter, starter gjerne samtalene med Hei søta, sexy, babe…. Akkurat slik en beskrev i tråden her. Dreier raskt samtalen inn på sex, og er du med på notene så kommer det gjerne raskt et intimt bilde. Er veldig på helt til de har fått sex, hvilket de gjerne vil ha på første date. Jeg ble kontaktet av en skikkelig player og lot meg sjarmere. Etter litt chatting over en periode uten at det passet for ham at vi møttes( det viste seg at han var i et forhold), så møttes vi omsider. Da hadde vi pratet en del på tlf også først Gikk til sengs første kvelden, og han var veldig på i dagene etterpå. Ville komme på besøk hver dag. Men så var han plutselig av i en periode, for så å koble seg på når jeg ikke ga lyd. Jeg fikk raskt høre av andre når jeg spurte litt rundt at han var en skikkelig player. Og han hadde vært utro mot sin ekskone gjennom 15 år. Jeg likte ham godt, men var ikke forelsket og trivdes med «ordningen» vår. Vi fortsatte å treffes, og etter 4-5 mnd så ble han helt forandret. Ville plutselig være kjæresten mln og oppførte seg som en veldig stødig og bra mann på alle måter. Jeg hadde utviklet følelser for ham også. Dette er to år siden og nå har kjøpt leilighet og hytte sammen. Han er så trygg, hjemmekjær og rolig at det ikke er til å tro. Og jeg stoler på ham, for han viser med hele seg at han har landet her. Så de kan endre seg selv om de har vært noen skikkelig luringer 😊 Anonymkode: a25f5...1ba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 Jeg fant ut i etterkant at dama holdt på å droppe meg etter første date, fordi hun trodde jeg var player. Begrunnelsen var at jeg hadde høy selvtillit, og oppfattet meg litt cocky, så ikke døm for fort heller Anonymkode: f4300...cad
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tar kontakt via sosiale medier, rask til å gi komplimenter, starter gjerne samtalene med Hei søta, sexy, babe…. Akkurat slik en beskrev i tråden her. Dreier raskt samtalen inn på sex, og er du med på notene så kommer det gjerne raskt et intimt bilde. Er veldig på helt til de har fått sex, hvilket de gjerne vil ha på første date. Jeg ble kontaktet av en skikkelig player og lot meg sjarmere. Etter litt chatting over en periode uten at det passet for ham at vi møttes( det viste seg at han var i et forhold), så møttes vi omsider. Da hadde vi pratet en del på tlf også først Gikk til sengs første kvelden, og han var veldig på i dagene etterpå. Ville komme på besøk hver dag. Men så var han plutselig av i en periode, for så å koble seg på når jeg ikke ga lyd. Jeg fikk raskt høre av andre når jeg spurte litt rundt at han var en skikkelig player. Og han hadde vært utro mot sin ekskone gjennom 15 år. Jeg likte ham godt, men var ikke forelsket og trivdes med «ordningen» vår. Vi fortsatte å treffes, og etter 4-5 mnd så ble han helt forandret. Ville plutselig være kjæresten mln og oppførte seg som en veldig stødig og bra mann på alle måter. Jeg hadde utviklet følelser for ham også. Dette er to år siden og nå har kjøpt leilighet og hytte sammen. Han er så trygg, hjemmekjær og rolig at det ikke er til å tro. Og jeg stoler på ham, for han viser med hele seg at han har landet her. Så de kan endre seg selv om de har vært noen skikkelig luringer 😊 Anonymkode: a25f5...1ba Det var garantert akuratt det ekskona følte også. Beklager men du må bare forberede deg på at det samme skjer deg Anonymkode: 9cbfa...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå