AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Hva betyr det? Jeg ble lagt tarot på i sommer. Alle kortene var veldig positive, men det siste var Death. Etter det har mye endret seg både privat og på jobb. Kan det være bra også? Eller er det bare sorgen? Anonymkode: 9c094...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg kan ikke mye om tarot, men Death er vel egentlig ikke et negativt kort? Ihvertfall er det det jeg har hørt. Anonymkode: cc04e...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Ligger ingenting i Tarot kort. Det kan sikkert gjøre noe med innstillingen din, kan sikkert gi deg motivasjon, håp. Men tarot kort har ikke makt til å påvirke det man kaller «skjebnen» eller styre hva som vil skje i livet ditt. Det er det kun du som kan styre. Så da er spørsmålet vil du la ting som er sørgelig skje fordi tarot kortet fortalte deg det? Eller ønsker du å ta gode valg og gjøre det du kan for at det ikke skal bli sørgelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Ligger ingenting i Tarot kort. Det kan sikkert gjøre noe med innstillingen din, kan sikkert gi deg motivasjon, håp. Men tarot kort har ikke makt til å påvirke det man kaller «skjebnen» eller styre hva som vil skje i livet ditt. Det er det kun du som kan styre. Så da er spørsmålet vil du la ting som er sørgelig skje fordi tarot kortet fortalte deg det? Eller ønsker du å ta gode valg og gjøre det du kan for at det ikke skal bli sørgelig? Jeg er egentlig enig med deg. Lar ingenting styre meg på grunn av de kortene. Dette var noe fjas jeg hadde glemt. Men så kom jeg over en video på mobilen der jeg hadde tatt opp seansen. Så nå at jeg hadde fått kortet Death på slutten. De tingene som har skjedd siden har vært helt uavhengig av det. Var bare litt rart at jeg nå så det. Jeg ønsker alltid å gjøre gode valg. Anonymkode: 9c094...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fyfaen Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Death kortet er ikke negativt. Det er mer død i med tanke på av at det er slutten av noe. En ny begynnelse. Kan være avsluttning av en jobb, et forhold etc og det blir nye endringer i livet. Endret 29. desember 2023 av Fyfaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Fyfaen skrev (3 minutter siden): Death kortet er ikke negativt. Det er mer død i med tanke på av at det er slutten av noe. En ny begynnelse. Kan være avsluttning av en jobb, et forhold etc og det blir nye endringer i livet. Ingen kort er bare positivt eller negativt, det kommer an spørsmål, intuisjon, stilling, alle kortene har et spekter fra lyst til mørkt og omvendt. Kortet døden kan stå for forandringer, totale endringer en ikke kan gå tilbake på, men også avslutninger og sorg, og faktiske dødsfall. I månedene før en nær person meg døde, dukket blant annet døden opp mange ganger, etter at personen gikk bort har jeg ikke sett det i mine legg. Anonymkode: a27f0...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Del Skrevet 29. desember 2023 Tarotkort er like betydningsfulle som vanlige kort. De er ikke magiske, og de kan ikke spå framtiden. Om du konstant går rundt og venter på at noe negativt skal skje, så skjer det uansett. Uavhengig av kortene. Om et kort sier du skal finne kjærlighet og lykke, er sjansen stor for at du finner akkurat det. Ikke fordi det er forutbestemt, men fordi du er innstilt på det, og aktivt oppsøker det. Anonymkode: ef6d5...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 Døden kan være positivt ja. Det er jo slutten på noe, og slutten på noe åpner alltid for noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tarotkort er like betydningsfulle som vanlige kort. De er ikke magiske, og de kan ikke spå framtiden. Om du konstant går rundt og venter på at noe negativt skal skje, så skjer det uansett. Uavhengig av kortene. Om et kort sier du skal finne kjærlighet og lykke, er sjansen stor for at du finner akkurat det. Ikke fordi det er forutbestemt, men fordi du er innstilt på det, og aktivt oppsøker det. Anonymkode: ef6d5...6b5 Jeg har 25 år erfaring med tarot og mange mange ganger har jeg kunne spådd fremtid med de, fjern og nær, så det stemmer ikke for meg. Anonymkode: a27f0...ca7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Del Skrevet 29. desember 2023 Dødskortet er bare at noe avsluttes, slik at noe nytt kan starte. En endring. Anonymkode: 3d966...480 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har 25 år erfaring med tarot og mange mange ganger har jeg kunne spådd fremtid med de, fjern og nær, så det stemmer ikke for meg. Anonymkode: a27f0...ca7 Du må gjerne se på meg og spesiell person som jeg lurer veldig på om det kan bli noe med 🌸❄️ Anonymkode: 008c4...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mierin Skrevet 30. desember 2023 #12 Del Skrevet 30. desember 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå