AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Hvis dere glemmer å kjøpe billett på trikk, buss eller bane og kommer på det først når turen er over, kjøper dere billett i etterkant? Anonymkode: ed9a4...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Nei Anonymkode: 36a9c...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 HVIS jeg kjøper billett i det hele tatt så er det kun fordi jeg ikke vil ha gebyr, ikke fordi det er riktig av moralske og etiske grunner eller for å følge reglene. Så nei, er du gærn, skulle ALDRI kjøpt billett etter. 😆😆😅😅🤣 Anonymkode: cc74a...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Ja, kjøper i app. Anonymkode: 94e15...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 Nei, da er jeg bare lettet for at jeg ikke ble tatt 🙈 Anonymkode: 7405e...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Del Skrevet 30. desember 2023 Nei, tenker at det nuller ut alle de gangene jeg har kjøpt billett og bussen ikke kommer eller kommer etter en halvtime. Varen ble da ikke levert, og da er det rett og rimelig at busselskapet "skylder" meg en. Nå er det forøvrig ikke slik at jeg glemmer å kjøpe billett, men hvis appen ikke funker eller mistet nettet etc og jeg ikke har billett, så kjøper jeg ikke etterpå. Anonymkode: 4f751...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. desember 2023 #7 Del Skrevet 30. desember 2023 Har aldri skjedd. Kjøper ALLTID billett. FØR jeg går på toget eller bussen. Bruker ikke app engang. Og jeg tar sjelden kollektivt, kanskje bare 2-3 ganger i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar Mardina skrev (På 30.12.2023 den 17.44): Har aldri skjedd. Kjøper ALLTID billett. FØR jeg går på toget eller bussen. Bruker ikke app engang. Og jeg tar sjelden kollektivt, kanskje bare 2-3 ganger i mnd. Spørsmålet var "dersom dere glemmer". Siden du aldri glemmer, hvorfor svarer du egentlig da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar Nei... Da er jeg bare overlykkelig over at jeg sparte penger og hadde så flaks. Anonymkode: 04a68...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? Den billetten er da bare gyldig etter man har gått av bussen, så det gir ingen mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar kaarebjarne skrev (1 time siden): Spørsmålet var "dersom dere glemmer". Siden du aldri glemmer, hvorfor svarer du egentlig da? Fordi det er et fritt land og noe som heter ytringsfrihet 😄 Look it up! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 22.16): Hvis dere glemmer å kjøpe billett på trikk, buss eller bane og kommer på det først når turen er over, kjøper dere billett i etterkant? Anonymkode: ed9a4...bd1 Ja, jeg er kristen. Jeg vil få et forklaringsproblem for Jesus, når tiden kommer, hvis jeg ikke gjør det. Det er jo veldig enkelt i appen, anyway. Anonymkode: 25b38...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå