AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Dere småbarnsforeldre som har vært sammen med partner i 10+ år, hvor ofte har dere sex? Jeg har høy sexdrive, og kan gjerne ha sex 3 dager i uken om det passer seg sånn.. mens samboer har lav sexlyst. På snart 1 år tror jeg vi har hatt sex 8 ganger… Det skal sies at vi er småbarnsforeldre og er mye slitne kombinert også med fulltidsjobb og lenge dager, naturlig nok.. men til og med når vi har barnefri og en natt alene ender det kun med at vi sovner og prioriterer søvn. Flere som har det sånn? Vi har begge lyst til å ha sex oftere og sier det til hverandre at vi vil… men jeg finner meg selv ofte i at jeg vil ha sex, og er veldig klar - mens samboer da foretrekker å sove fordi kroppen er sliten. Det hører også sjeldenheten til at samboer er den som kaster seg over meg fordi h*n er kåt.. jeg er alltid den som må ta første steg til akten. Hvor ofte har dere sex i en hektisk hverdag som småbarnsforeldre? Er det bare oss som har så lite sex??? Anonymkode: e31b1...a09
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Selvfølgelig er det ikke bare dere. Noen har mer noen har mindre. Det er hektisk og slitsomt i den fasen, og man er ikke nødvendigvis synkronisert. Når den ene er opplagt er den andre utkjørt, når den ene er kåt er den andre syk, eller når den ene er hjemme er den andre opptatt. Sånn er det bare. Det går over. Anonymkode: 490ed...2e6 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Det høres helt normalt ut Anonymkode: 9a589...726 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Kan dere få barnefri 2 netter på rad? Anonymkode: 49baa...d8d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Jeg synes det høres ut som lite sex, men vi har ikke så mye mer enn det, fordi mannen sjelden har lyst, så kanskje det er normalt.. Jeg tar meg av og til i å angre på at jeg gjorde det slutt med eksen som hadde lyst på sex flere ganger om dagen; da hadde i det minste jeg fått sex når jeg hadde hatt lyst Anonymkode: 65afb...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Grunnen til at man har lite sex er ikke fordi det er lite tid eller man er sliten. Hadde man levd med noen man var dødelig tent på og som var seksuelt attraktiv hadde man hatt sex uansett om man var sliten. Faktum er at de fleste i forhold ikke er tent på hverandre, lei av sex med samme kropp? eller er ikke sammen med noen som er seksuelt attraktiv. Anonymkode: 08c94...afb 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 I den tiden så hadde vi veldig sjeldent. No som ungene er ute av redet så har vi sex nesten hver dag. Vi er som tenåringer igjen. Kan ikke få nok av han. Vi har vært sammen i 22 år. Det skjedde noe når barna flytta. Da kunne vi ha sex når man kjente på det. Før så måtte man vente til vi la oss og da var man sliten. Anonymkode: 9698f...5e9 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 Vet du, dette er en fase i livet med mange flotte opplevelser. Og disse opplevelsene handler ofte om familielivet. Nyt de fine øyeblikkene, og senk forventninger til sex-livet. Dere har jo ikke stoppet opp, dere har bare mindre enn dere har hatt. Livet kommer i flere faser og det kommer andre faser der sex kan få større plass. Det høres ut som dere har det fint sammen og et godt forhold. Prøv å stress ned og ikke ta dette som et negativt tegn. Anonymkode: 9cdb3...704 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 8/12= 0,7 ganger i månaden. Dere har dødt soverom. Anonymkode: 11097...0b4 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 Småbarnsforelder her, vi har sex ca 1-2 ganger i mnd. Det er familielivet som er i fokus, og masse kos med barna som kommer opp i senga på natta demper veldig behovet for intimitet. Så lenge dere har det fint sammen, med et kyss og et klaps på rumpa her og der, er det absolutt viktigste. Anonymkode: e5f08...fe3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #11 Skrevet 28. desember 2023 Barna er omtrent tenåringer her. 4 ggr i år så langt. Året er enda ikke omme… Anonymkode: ffcbd...031 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #12 Skrevet 28. desember 2023 Vi hadde like lite som dere lenge. Nå er ungene større og vi tok oss rett og slett sammen og har nå sex 2-4 ganger i uken. Så lenge dere ellers er fornøyd med hverandre og forholdet og tenker at dette er en periode så går det sikkert bra. Anonymkode: 7b401...530 1
Frkego Skrevet 28. desember 2023 #13 Skrevet 28. desember 2023 Ut fra samtaler med mine venninner varierer det veldig hvor mye sex man har i den fasen av livet, så jeg tenker det er et stort variasjonsspenn fra ytterpunktene av normalitet. Vi befinner oss på det andre ytterpunktet da vi fortsatt har sex 3-8 ganger i uken selv med 3 små under skolealder (har vært sammen i over 10 år). For mange høres nok det supert ut, mens for andre høres det pyton ut. Det er nok veldig mye som spiller inn på hvor mye/lite sex man har som par; iboende lyst, hvordan sexen er, om sex gir eller tar energi, hvorvidt man prioriterer sex foran andre gjøremål, om sex er en del av kjærlighetsspråket (fysisk nærhet), selvfølelse, hvor tilfredsstillende sexen er, hormoner, prevensjon, fysisk helse, hvordan forholdet er, kommunikasjon, hvorvidt man er fysisk tiltrukket av partner etc. Det viktigste må vel være om man som par er tilfredse, ikke hvor mye/lite sex man har i forhold til andre par. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #14 Skrevet 28. desember 2023 Ja, det er veldig sjelden. Hver dag her. Anonymkode: a2112...899 2
LadeJarl Skrevet 28. desember 2023 #15 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har høy sexdrive, og kan gjerne ha sex 3 dager i uken om det passer seg sånn.. Nei du har ikke høy sexdrive...jeg har høy sexdrive og tåler 3 ganger om dagen i lange perioder...Aldri under 1..😂..Sexdrive er individuellt og alt er ok så lenge en har en partner med samme behov.. 1 1
Forvirret23 Skrevet 28. desember 2023 #16 Skrevet 28. desember 2023 Når barna var helt små stod ikke sex på 1 plass av hva man gjør med ledig tid. Altså jeg hadde barn som satt som klister på meg til sammen i 5 år. Jeg hadde så store problemer med nærkontakt at bare det ene barnet mitt krøp opp i fanget hadde jeg lyst til å rømme. De som ikke har opplevd denne følelser klarer sikkert ikke å forstå, for det gjorde ikke jeg frem til jeg opplevde det selv. Kroppen min var helt mettet av nærkontakt med noen, sex ble da nederst på listen. I dag har vi sex flere ganger i uken, og jeg er meg selv igjen. Handler ikke om man tenner på partner eller ikke, handler om at hjernen vår og kroppen er opptatt av noe veldig mye viktigere ta vare på liv. Helt normalt at sexlivet ikke er på topp når man har små barn, heldigvis forstod min kjære dette. Han krevde ikke åpent forhold, han gjorde det ikke slutt og han presset meg ikke til sex. Første 3 årene av et barnsliv er unntakstilstand, det er bare slik for de fleste av oss 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 Vi har vært sammen i 15 år, har sex 1-2 ganger i uken. Vi har 4 barn som nå er ei felles på 11 år, 16, 16 og 19. (Barn fra før) Anonymkode: 8f2be...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 Vi har sex i snitt 2 ganger i måneden. Mannen min ville gjerne hatt en gang i uka, jeg vil gjerne ha 1 gang i måneden 😅 Vi jobber veldig mye begge to, har 3 veldig aktive skolebarn som skal ha hjelp med lekser og kjøres hit og dit, stort hus og stor hage, syke foreldre, u name it... Hadde mye mer sex når de eneste forpliktelsene vi hadde var 8 t jobb om dagen, nå er det ofte dager med 10 min egentid i løpet av dagen. Klart man blir utslitt, klart det ofte ikke passer. Og nå er eldstemann også lenger våken enn hva jeg er 😅🫠 Anonymkode: 671d6...625 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 Hvert sammen i 15 år og har 4 barn. Kan ha sex opptil 3 ganger i uken. Anonymkode: d54cb...0cf
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere småbarnsforeldre som har vært sammen med partner i 10+ år, hvor ofte har dere sex? . På snart 1 år tror jeg vi har hatt sex 8 ganger… Hvor ofte har dere sex i en hektisk hverdag som småbarnsforeldre? Er det bare oss som har så lite sex??? Anonymkode: e31b1...a09 Siste 12 mnd har vi hatt sex 2-3 ganger. For oss hadde 8 ganger vært i overkant av hva vi hadde orket 😂 Anonymkode: 268e8...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå