AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Vi har bare vært sammen et års tid. Bor heldigvis ikke sammen. Jeg kjenner meg usikker på følelsene jeg har for han. Kjenner at jeg har følelser når vi har sex/ligger inntil hverandre i senga, men aldri ellers. Han er veldig god i senga. Og jeg vet at han har masse følelser for meg. Ting som irriterer meg: Han spiser veldig usunt og alt for mye. Klarer aldri å begrense seg og klager etterpå, fordi han er mett. Når vi spiser ute på buffé så spiser han barnematen. Han spiser ikke grønnsaker. Jeg liker ikke lukten hans. Han er lite oppmerksomhet på at jeg trenger hjelp til noe. Han kan kommtere at det ser tungt ut å gå med barnevogn i snøen, men tilbyr seg ikke å hjelpe til. Han vil møtes så mye som mulig, men jeg trenger også alenetid. Da blir han litt sur/snurt. Jeg synes han er urenslig og lite dannet. Han kan for eksempel snakke om oppkast når vi er på restaurant. Han forventer at jeg orger hvis vi skal noe. Spør meg når bussen vi skal ta går, framfor å sjekke busstider selv. Ting som er positivt: Jeg liker at han er så forelsket i meg. Føler at han aldri kommer å gå fra meg, det gir meg trygghet. Han er snill. Veldig familiemann. Praktisk. Jeg synes han er ganske kjekk og han har gode verdier. God sex. Heller egentlig mest mot å gjøre det slutt? Noen som har noen tanker/meninger? Vi er i starten av 40 årene. Anonymkode: df0c6...0f0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Når jeg leste dette tenkte jeg dere var unge mennesker, men så sier du at du er i 40-årene. Jeg er nesten like gammel som deg og er singel. Kan bare si at jeg vil heller fortsette å være singel enn å gå inn i et forhold som ditt. Når du lister opp det positive høres det ut som det i hovedsak går i at han liker deg. Er du så avhengig av bekreftelse at du blir i et dårlig forhold pga at du blir likt? Anonymkode: 91da4...4b7 4 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 At du ikke liker lukten hans er et veldig dårlig tegn. En bør like og trekkes mot lukten av partner. Jeg elsker duften av kjæresten min. Lukte, kysse og småbite på han😍 Hadde ikke spilt noe rolle om han var Chris Hemsworth om jeg ikke likte lukten av han, at han er urenslig og ikke hjelper til med åpenbare og enkle ting👀
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 folk er så sinnsykt pirkete i dag altså, finner feil på hver minste lille ting. er det mulig jaja lykke til med og alderi finne noen når det er bare feil du ser i sånne små ting Anonymkode: 1a4a9...1a5
Andro Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Hva noen får deg til å føle i senga skyldes hormoner, og er bare lureri. Har du snakket med ham om personlig hygiene, folkeskikk og hva du liker / misliker? Dårlig hygiene er en total no go for meg. Jeg tar ikke på folk som ikke er nydusja, rene klær, pussa tenner osv. Har du sagt "Ja, det er tungt, kan du ta over?" som svar på hans bemerkning om at du sliter tungt? Overraskende forventer ting fra andre uten å ha sagt det høyt til dem. Det er ikke voksent. Hva har du sagt at du forventer av ham? Hva er det du trenger? Det høres ut som han er en som trenger selskap, men som ikke har stort å gi. Bare det at han blir sur for at det ikke passer for en forelder å møtes bestandig burde være betenkelig. Du eier tiden din. 2
Andro Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er bare feil du ser i sånne små ting Latskap, surhet og dårlig hygiene er virkelig ikke noe smått. 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 Hvis du er glad i ham kan dere fikse dette med god kommunikasjon! Fortell hva du trenger og ønsker fra ham. Anonymkode: 2d7e8...e94 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 13.52): Vi har bare vært sammen et års tid. Bor heldigvis ikke sammen. Jeg kjenner meg usikker på følelsene jeg har for han. Kjenner at jeg har følelser når vi har sex/ligger inntil hverandre i senga, men aldri ellers. Han er veldig god i senga. Og jeg vet at han har masse følelser for meg. Ting som irriterer meg: Han spiser veldig usunt og alt for mye. Klarer aldri å begrense seg og klager etterpå, fordi han er mett. Når vi spiser ute på buffé så spiser han barnematen. Han spiser ikke grønnsaker. Jeg liker ikke lukten hans. Han er lite oppmerksomhet på at jeg trenger hjelp til noe. Han kan kommtere at det ser tungt ut å gå med barnevogn i snøen, men tilbyr seg ikke å hjelpe til. Han vil møtes så mye som mulig, men jeg trenger også alenetid. Da blir han litt sur/snurt. Jeg synes han er urenslig og lite dannet. Han kan for eksempel snakke om oppkast når vi er på restaurant. Han forventer at jeg orger hvis vi skal noe. Spør meg når bussen vi skal ta går, framfor å sjekke busstider selv. Ting som er positivt: Jeg liker at han er så forelsket i meg. Føler at han aldri kommer å gå fra meg, det gir meg trygghet. Han er snill. Veldig familiemann. Praktisk. Jeg synes han er ganske kjekk og han har gode verdier. God sex. Heller egentlig mest mot å gjøre det slutt? Noen som har noen tanker/meninger? Vi er i starten av 40 årene. Anonymkode: df0c6...0f0 Nei, han her trenger du ikke i livet ditt. Anonymkode: 3f032...73b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Det høres jo ikke ut som om du liker han i det hele tatt? Anonymkode: a04f5...291 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 Jeg synes det du skriver er bagateller. Min kjæreste kan også ha irriterende trekk i samme kategori som det du beskriver, men jeg elsker han like fult for det. Kjemien, våre felles verdier, humoren, de gode samtalene, den dype forståelsen, omtanken og kjærligheten vi har for hverandre overvinner alt annet. For meg høres det ut som om dere har et overfladisk forhold. Siden du ikke har noe dypere å pirke på enn det du skriver. Det er ikke rart du ikke har de dype følelsene for han, når dere befinner dere på overflaten. Når man har funnet kjærligheten i sitt liv, da slutter man å tvile. Det er min erfaring. I alle mine tidligere forhold spekulerte jeg på å gjøre det slutt, det gjør jeg aldri med min samboer. Lytt til magefølelsen din, gjør det slutt. Anonymkode: f3ad9...3c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 Har dere små barn? Siden du skriver barnevogn i snøen. Anonymkode: 39975...4cb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 On 12/28/2023 at 1:52 PM, AnonymBruker said: Vi har bare vært sammen et års tid. Bor heldigvis ikke sammen. Anonymkode: df0c6...0f0 Sier det ikke alt? Anonymkode: 14a6c...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå