Gå til innhold

Er det feil av meg å glede meg til alenetid når mannen drar på jobbreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så ofte jeg får den alenetiden jeg trenger, så derfor ser jeg frem til alenetid når mannen drar på jobbreise. Er det feil av meg? 

Anonymkode: 93e6b...77a

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Nyt!

Anonymkode: 37654...f29

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke så ofte jeg får den alenetiden jeg trenger, så derfor ser jeg frem til alenetid når mannen drar på jobbreise. Er det feil av meg? 

Nei absolutt ikke...jeg bare elsker de dagene jeg får være alene uten alt maset..

Skrevet

Nei på ingen måte. Det er flott å kunne kose seg i eget selskap🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, overhode ikke. Nyt det! Det gjør jeg. Vi har vært gift i 35 år. Dersom han ikke reiste bort av og til, så hadde vi nok ikke vært gift enda. Så nyt freden, med god samvittighet. 😃

Skrevet

Selvsagt ikke. Alle burde ha mulighet til å få savne. Og å få egentid. Det er Sunt. 

Anonymkode: 29a66...69a

• Liker 1
Skrevet

Sølvfølgelig ikke. 

Skrevet

Bare nyt det 🙂. Gift i 25 år med mann i forsvaret som farter rundt 🙂. Det er også et sunnhetstegn. Du er selvstendig, og fikser alt selv. Du er ikke sjalu og usikker på ham. Men det er jo fint om du gleder deg når han kommer hjem igjen 😃

Anonymkode: 0e403...1b4

Skrevet

Nyt det! :) Hos oss er det jeg som reiser mye i jobben, men jeg nyter også de få gangene han er borte noen dager :D 

Anonymkode: 0ac41...7f3

Skrevet

Nei. Har en mann som pendler tirsdag-torsdag. Helt herlig. Spiser gjerne knekkebrød til middag eller noen kokte egg, har TV for meg selv og legger meg gjerne kl 20 og drikker te og ser på Macen i senga. 

Anonymkode: 25f70...beb

• Liker 1
Skrevet

Gud, nei. Det er aldri feil å sette pris på alenetid i forhold, jeg tror det kan være ganske viktig for å fremdeles kunne være en person selv om man er i ett forhold, holde fast på den personen man faktisk var og er.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei det er helt innenfor 🥰 Du er gjerne introvert og trenger det ekstra, og det kan være godt for dere begge å få litt egentid innimellom. Kos deg! 

Skrevet

Nei, det er viktig å kunne ha alenetid.

Skrevet
WhisperingWind skrev (25 minutter siden):

Det er sunt.

Ja, veldig sunt å nyte sitt eget selskap! Det motsatte- å være redd og kjede seg er tegn på avhengighet, uselvstendighet, umodenhet!

Jeg er snart i samme situasjon, og gleder meg!

Anonymkode: a54ad...88f

Skrevet

Ikke feil av deg i det hele tatt, er viktigt med egentid. 

Anonymkode: eb035...1ad

Skrevet

Nei men det KAN være et tidlig symptom på at du ikke har det bra i forholdet 

Anonymkode: 14bb1...077

Skrevet

I prinsippet ikke. Men klart er følelsen; takk gud nå dro han, eller åh, godt med alenetid?

Elsker mannen min og jeg elsker at vi gjør mye sammen, men det er godt å være hjemme alene også:) 

Anonymkode: 370fa...b2a

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke i det hele tatt. Her unner vi hverandre egentid. Fint å savne hverandre også :) 

Anonymkode: 97720...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...