AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Så dukket både foreldre og søsken opp. Og jeg ble snikintrodusert til hele hans familie, uten å ønske det. Altså. Jeg har en fwb. Vi har hatt denne avtalen i litt over to år. Avtalen er, at vi holder på så lenge det er gøy. Ingen stress med alt et kjæresteforhold innebærer, og da også møte hverandres familier, tenke på fremtid, møte hverandres barn osv.. Jeg hadde ikke noe å gjøre i dag, tredje juledag, så han inviterte meg bort til han på en enkel middag. Jeg takket ja, og tenkte at dette ble koselig, siden det ofte er mat og vin når vi treffes. Jeg te kte det var en slik dag. Men når jeg kom var hele hans familie der. Med søsken og foreldre. Jeg fikk nesten sjokk! Jeg måtte jo bare takle det, der og da. Men ble jo kjempeusikker på hva jeg skulle si, hvem jeg var (i deres øyne). Så fikk jeg plutselig gave fra hans familie. En enkel men flott håndvåpen fra rituale, pakket inn med til-og-fra-lapp. Så det var tydelig at de viste at jeg kom. Det var bare jeg som ikke viste at de skulle være der. Akuratt nå er jeg litt sjokket. Hvordan skal jeg tolke dette? Anonymkode: 10cda...768 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 27. desember 2023 Jeg er litt sjokkert over at de ga deg et håndvåpen.... Anonymkode: 81338...efb 43 2 9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Du har fått deg kjæreste 😃 Anonymkode: a1c2d...bfa 9 2 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er litt sjokkert over at de ga deg et håndvåpen.... Anonymkode: 81338...efb Hehe.. jeg også! Nei, her hjalp autokorrekt meg litt mye. En håndsåpe selvfølgelig 😅 Ts Anonymkode: 10cda...768 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Håndvåpen fra rituale? Hadde blitt skeptisk jeg også da. Uansett, litt spesielt å gi gave til noen 3. juledag? Anonymkode: 99916...4c5 2
Amistad Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er litt sjokkert over at de ga deg et håndvåpen.... Anonymkode: 81338...efb Kanskje de prøvde seg på et skudd i blinde? at han kanskje fikk dytta deg over til kjæreste. 10 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Jøss, rituals har gått opp noen nivåer til handvåpen 👍 Bare kødder. Jeg hadde seriøst endt relasjonen, det er tydelig han elsker deg eller har I allefall svært sterke følelser og ser på dette helt annerledes enn deg. Du skjønner jo at uansett hvordan det går, om dere fortsetter så er det slik han vil føle Anonymkode: a0cf0...bd0 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har fått deg kjæreste 😃 Anonymkode: a1c2d...bfa Dette jeg frykter. Jeg ønsker meg ikke kjæreste... desverre.. Ts Anonymkode: 10cda...768 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 Han prøver å manipulere deg. Du ønsker ikke et forhold, han ser ut til å ville noe mer. Jeg hadde avsluttet kontakten. Vil si at han har brutt tilliten din her. Anonymkode: 9a71a...ea6 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 Gratulerer med kjæreste! Anonymkode: c7185...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette jeg frykter. Jeg ønsker meg ikke kjæreste... desverre.. Ts Anonymkode: 10cda...768 Da må du si det til han. Jeg rotet meg selv oppi en ligende situasjon da jeg var tidlig i 20-årene. Syns situasjonen utartet seg så voldsomt, at jeg ikke klarte annet enn å gå med på det. Men det ble jo ikke er forhold jeg trivdes i, for jeg følte at jeg kvalt, og det tok slutt etter noen måneder. Det jeg lærte av det, er å være ærlig med en gang istedenfor å drøye det ut sånn som jeg gjorde da. Anonymkode: 99916...4c5 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han prøver å manipulere deg. Du ønsker ikke et forhold, han ser ut til å ville noe mer. Jeg hadde avsluttet kontakten. Vil si at han har brutt tilliten din her. Anonymkode: 9a71a...ea6 Ikke alt er er forsøk på manipulere andre. Noe er faktisk bare en misforståelse. Anonymkode: 99916...4c5 7 2
Amistad Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Før det tar helt av her. hva presenterte han deg som. Venn eller bare navn ? Mulig han på verdens mest klossete måte ville gjøre noe fint. ta deg en prat med han du. På vanlig nivå. 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Slapp av… du har ikke lovet noe til hans familie. Det er hans ansvar dette her Anonymkode: dc1ca...a53
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke alt er er forsøk på manipulere andre. Noe er faktisk bare en misforståelse. Anonymkode: 99916...4c5 Een misforståelse når de har hatt en avtale om kun puilings i TO år? Tvilsomt Anonymkode: 9a71a...ea6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 Amistad skrev (1 minutt siden): Før det tar helt av her. hva presenterte han deg som. Venn eller bare navn ? Mulig han på verdens mest klossete måte ville gjøre noe fint. ta deg en prat med han du. På vanlig nivå. Han introduserte meg ikke. Jeg kom inn, de var der allerede, og jeg gikk (som opplært) bort og håndhilset på alle. Intruserte meg selv bare med navn. Men de vet jo hvem jeg er, da vi har holdt på slik I over to år. Jeg er jo klar over at hva vi har ikke er hemmelig, da han har et godt forhold til sin mor som "vet alt". Ts Anonymkode: 10cda...768 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slapp av… du har ikke lovet noe til hans familie. Det er hans ansvar dette her Anonymkode: dc1ca...a53 Helt dont! Du har veldig rett her. Jeg har ikke ansvar for i dette. Men.. det er faktisk litt ubehagelig å bli presentert for en familie, når vi bare er pulekompiser. "Hei. Jeg heter ××× og det er jeg som villig bruker din sønn uten ønske om å ville ha ham noe mer enn det" Det føles litt slik, jeg vet jo ikke hva de vet om meg.. eller hvordan han har presentert meg. Så jeg synes det var veldig ubehagelig.. at han snakker om meg, når de ikke vet hvem jeg er, som en pulevenn bryr meg ikke. Da er jeg jo bare en anonym kvinne i en manns liv, som søker å få dekket sine behov. men at jeg fikk gave? Akuratt som om jeg er blitt presentert som noe mer enn bare pulevenn. For en mor gir ikke gave til sin sønns fwb/pulevenn? .. eller.. Nei her skurrer mye. Ts Anonymkode: 10cda...768 2 1
Amistad Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han introduserte meg ikke. Jeg kom inn, de var der allerede, og jeg gikk (som opplært) bort og håndhilset på alle. Intruserte meg selv bare med navn. Men de vet jo hvem jeg er, da vi har holdt på slik I over to år. Jeg er jo klar over at hva vi har ikke er hemmelig, da han har et godt forhold til sin mor som "vet alt". Ts Anonymkode: 10cda...768 Ta en grei prat med ham du så vet du om dette går videre eller ikke Regner med dere kan ha slike samtaler etter å ha kjent hverandre så lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 Du har blitt brukt som en brikke for at fyren vil ha status og bli sett på som suksessfull i familien som har dame. Du er ikke egentlig dama hans men han vil at familien skal tro det så det gir han fordeler Anonymkode: 1665d...e2a 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er litt sjokkert over at de ga deg et håndvåpen.... Anonymkode: 81338...efb Juleselskap på Orderud gård 🤣🤣 Anonymkode: 49891...5ed 5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå