Gå til innhold

Dere som ikke tror på at partneren deres er utro når dere blir gjort kjent med det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hva foregår egentlig oppi hodene deres?? Jeg har ved to anledninger sagt fra til damer at mennene deres har prøvd seg og vært pågående over tid, som jeg kan bevise med meldinger, og disse damene har nektet og skjelt meg ut! Altså, hva faen?? Jeg gjør deg faktisk en tjeneste ved å fortelle deg hva slags drittsekk du er sammen med. Og jeg har faktisk ikke gjort det mest for din skyld engang, jeg ønsker at gubben din skal slutte å trakassere meg og ta et nei for et nei. Samtidig unner jeg faktisk ingen å bli bedratt. Så hvorfor blir JEG den stygge ulven?? Jeg som aldri ville ligget med den uattraktive mannen din om jeg fikk betalt for det og som ikke vil ha noe som helst med han å gjøre. Jeg lurer på; hvorfor vil du være uvitende om at du bedras?? Og hvorfor er jeg, budbringeren, den slemme?

Anonymkode: d4c51...4a8

• Liker 12
  • Hjerte 11
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de blir manipulert 

Anonymkode: c4c8b...635

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg hadde takket deg for at jeg slapp å kaste bort mer av livet mitt på en utro slask.

Anonymkode: 6db28...537

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Kanskje de vet hvilken drittsekk de er gift med. De blir sint fordi de hadde håpt han var en diskret drittsekk. De vet nok at du bare er en av mange han har prøvd seg på. De blir flau og føler seg utskjemt. Kanskje ser de vemmelsen i blikket ditt og synes det er verre enn om du ble fristet av ham.

Anonymkode: 926b9...9fa

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Samme skjedde meg,jeg fikk også kjeft fordi jeg sa fra.Hadde masse meld og bevis på klær /undertøy han gikk med.Jeg trodde han var singel,Men fant kona på face etter 2 måneder.Avstand og jobb gjorde at jeg ikke merka så mye før det gikk en tid.Kona sa jeg jugde🙈

Anonymkode: 5e217...16e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg hadde takket deg for at jeg slapp å kaste bort mer av livet mitt på en utro slask.

Anonymkode: 6db28...537

Jeg og.

Anonymkode: 074d0...bc0

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel ikke så vanskelig å forstå - Hvis man kan litt grunnleggende psykologi. Akkurat som man ikke vil tro at eget barn er en mobber, naboen er en morder eller at den kjekke nettdateren er en scammer. Man har investert for mye. Da er det lettere å tro at du lyver.

Anonymkode: d2584...14f

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Fordi det er enklere å være sint på andre enn seg selv.

Anonymkode: 679a9...0b6

• Nyttig 3
Skrevet

Lettere å bli sinna på noen du ikke kjenner enn personen du har sett for deg å bli gammel sammen med, en person som du både har investert masse tid med og har lagt drømmer sammen med. Når man får en slik beskjed blir man jo trolig både skuffet og såret og reagerer fort med sinne. Spesielt i forhold til noen som er ukjent og som har vært med på å ødelegge alle dine drømmer. Ofte så tenker man jo også at det er denne personen som har lagt ann på det som er ditt fordi din make vet jo at dere hadde drømmer sammen og en framtid som nå går opp i sand. Det er nok ikke personlig ment. Men det er så vanskelig når man sitter oppi det å alle drømmer blir knust.

Anonymkode: 7a347...05d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ut fra måten du formulerer deg høres du egentlig ganske bitchy ut, kan det være det som også skinner igjennom i meldingen du har skrevet til disse damene? 

Jeg har tatt kontakt med et sted rundt ti tolv femten damer med budskap om at mannen er utro. Da har jeg vært ydmyk og vist forståelse for at det er smertefullt å høre, gjort det tydelig at jeg ikke er ute etter å såre eller ødelegge men skriver at jeg forteller som en medsøster fordi jeg syns ingen fortjener å kaste bort år på en et forhold som er en løgn. Alle gangene ble jeg møtt med stor takknemlighet. Var vel kanskje en som skrev mutt og kort tilbake men aldri noe frekt eller angripende. Jeg har også vært den uvitende kjæresten som ble varslet selv og jeg var så utrolig lettet for at noen endelig bekreftet det jeg hadde gått å følt på og gnagd på lenge. Ble faktisk god venninne med hun etterpå! 

Så kanskje det har noe med fremgangsmåten din å gjøre at hun ble fiendtlig mot deg? 

Og uansett om det ikke hadde med deg å gjøre i det hele tatt så er det ikke så vanskelig å forstå at sinnet mot sin kjæreste kan gå ut av kontroll og påvirke andre. Kjærlighet er ikke rasjonell, og når man får en så traumatisk beskjed som at kjæresten er utro så tenker ikke hjernen alltid rasjonellt.  Det er som med andre traumer så vondt at hjernen fornekter det og blokker det ut og ignorerer at det har skjedd. Det er en normal traumerespons som man ikke kan styre så man kan ikke klandre de som reagerer sånn... 

Det viktigste er at de får beskjed, og at budbringer ikke tar reaksjonen personlig og vet med seg selv at man har gjort det rette og også vet at en dag så går det opp for de konene i fornektelse at budbringer hadde rett. Da er de takknemlige uansett, selvom det kan ta lang tid å komme dit for noen. 

Anonymkode: 815b4...42d

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...jeg har faktisk ikke gjort det mest for din skyld engang, jeg ønsker at gubben din skal slutte å trakassere meg og ta et nei for et nei. 

Vil si noe om dette: Om disse mennene seksuelt trakasserer deg er det IKKE konenes ansvar å rydde opp. Der må du gå til verks selv og blokkere kontakt, og om det ikke hjelper ta det til politiet eller andre passende instanser for å få en stopper på det. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor lenge varer alle disse forholdene? Kan til en viss grad forstå at konene skylder på elskerinnene/budbringeren først, men hva skjer når ting får roa seg og realitetene synker inn? Er det fortsatt budbringeren sin skyld, eller blir de klåfingra ektemennene forlatt?

Anonymkode: e5a51...8e2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge varer alle disse forholdene? Kan til en viss grad forstå at konene skylder på elskerinnene/budbringeren først, men hva skjer når ting får roa seg og realitetene synker inn? Er det fortsatt budbringeren sin skyld, eller blir de klåfingra ektemennene forlatt?

Da blir de som regel forlatt ja

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror dessverre mange fortsatt misliker budbringeren selv om de skulle gå fra vedkommende. Det blir som folk som ikke tåler å se sykebiler fordi en henta deres kjære til akutten. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror dessverre mange fortsatt misliker budbringeren selv om de skulle gå fra vedkommende. Det blir som folk som ikke tåler å se sykebiler fordi en henta deres kjære til akutten. 

Det stikker å se eller høre om budbringeren i etterkant ja pga det minner om dusten og utroskapet, det er jo et traume, men det betyr ikke at man misliker personen fordet 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det stikker å se eller høre om budbringeren i etterkant ja pga det minner om dusten og utroskapet, det er jo et traume, men det betyr ikke at man misliker personen fordet 

Det betyr at å si fra har reelt sett stor potensiell kostnad fordi folk misliker ikke bare beskjeden der og da men selv å møte en i etterkant. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det betyr at å si fra har reelt sett stor potensiell kostnad fordi folk misliker ikke bare beskjeden der og da men selv å møte en i etterkant. 

Er det så ofte elskerinna er i samme omgangskrets som kona da?

Jeg har sagt fra mange ganger og aldri blitt mislikt. Tåler å bli mislikt også, men som jeg skrev så er det vel ikke det at man blir så mislikt men heller at det er vonde minner. Ikke ta alt så personlig!

• Nyttig 1
Skrevet

Jævlig pinlig og sårende å bli konfrontert med noe slikt da, så sinnet er vel en slags forsvarsmekanisme, og forsøk på å ikke tape ansikt. 

Anonymkode: e9278...c48

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg antar at det kan være en umiddelbar reaksjon på en veldig utrivelig beskjed. De vet ikke hva som har foregått, og tror at du som budbringer har vært med på det. De må også nøste opp i dette og ikke blindt stole på en melding fra et fremmed menneske.

Når de får tenkt seg om blir det nok et oppgjør med han det gjelder. Det vil kun være et mindretall som vil være villig til å fortsette et samliv om de skjønner at det er sannheten som er kommet frem.

Anonymkode: a2570...adc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ut fra måten du formulerer deg høres du egentlig ganske bitchy ut, kan det være det som også skinner igjennom i meldingen du har skrevet til disse damene? 

Jeg har tatt kontakt med et sted rundt ti tolv femten damer med budskap om at mannen er utro. Da har jeg vært ydmyk og vist forståelse for at det er smertefullt å høre, gjort det tydelig at jeg ikke er ute etter å såre eller ødelegge men skriver at jeg forteller som en medsøster fordi jeg syns ingen fortjener å kaste bort år på en et forhold som er en løgn. Alle gangene ble jeg møtt med stor takknemlighet. Var vel kanskje en som skrev mutt og kort tilbake men aldri noe frekt eller angripende. Jeg har også vært den uvitende kjæresten som ble varslet selv og jeg var så utrolig lettet for at noen endelig bekreftet det jeg hadde gått å følt på og gnagd på lenge. Ble faktisk god venninne med hun etterpå! 

Så kanskje det har noe med fremgangsmåten din å gjøre at hun ble fiendtlig mot deg? 

Og uansett om det ikke hadde med deg å gjøre i det hele tatt så er det ikke så vanskelig å forstå at sinnet mot sin kjæreste kan gå ut av kontroll og påvirke andre. Kjærlighet er ikke rasjonell, og når man får en så traumatisk beskjed som at kjæresten er utro så tenker ikke hjernen alltid rasjonellt.  Det er som med andre traumer så vondt at hjernen fornekter det og blokker det ut og ignorerer at det har skjedd. Det er en normal traumerespons som man ikke kan styre så man kan ikke klandre de som reagerer sånn... 

Det viktigste er at de får beskjed, og at budbringer ikke tar reaksjonen personlig og vet med seg selv at man har gjort det rette og også vet at en dag så går det opp for de konene i fornektelse at budbringer hadde rett. Da er de takknemlige uansett, selvom det kan ta lang tid å komme dit for noen. 

Der kom det klassiske angrepet på ts. Nei, jeg sa ikke fra på en nedlatende måte, jeg synes i utgangspunktet synd på disse damene. Men i etterkant, uten å si det til dem, synes jeg absolutt de er noen naive nek ja.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...