Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner deg mer enn ord kan beskrive.
Jeg lengter etter deg.. Hjertet mitt holder på å sprenge når jeg tenker på deg...
Hva skjedde? Gjorde jeg noe galt? Ble du usikker på meg? Jeg tror ikke jeg ikke var bra nok for deg.. Jeg tror ikke det var noen annen..
Sexen vår...omg.. den beste noensinne! Da du kom mot meg, la deg over meg, og...

Hvorfor???💔

Anonymkode: 5dde5...953

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 949b6...1aa

• Liker 1
Skrevet

Kjære dagbok...

Anonymkode: d522e...9d5

• Liker 2
Skrevet

Til min eks 🥰

håper du får enorme hemorroider (som blør).

Snakkes aldri!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Så ufølsomme dere er! Vet dere hvor mange som ender livet sitt grunnet kjærlighetssorg? Dette er kanskje en veldig ung person. Slutt med èn eneste gang.

Kjære TS

Dette var vondt å lese.. Du har sikkert en helt forferdelig kjærlighetssorg. Jeg lover at det går over, det blir bedre ❤️ Du vil finne noen å elske på nytt. Og når smerten avtar vil du være glad for at du fikk oppleve alt det gode med din eks. Ikke alt varer evig, men det vi opplever er summen av livet vi lever. Hold ut, tillat deg å være trist og det er vondt å miste noen ❤️

Anonymkode: 4dfff...081

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jaja, ingenting varer evig. Finnes folk som vil det samme som deg, smerten går over ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så ufølsomme dere er! Vet dere hvor mange som ender livet sitt grunnet kjærlighetssorg? Dette er kanskje en veldig ung person. Slutt med èn eneste gang.

Kjære TS

Dette var vondt å lese.. Du har sikkert en helt forferdelig kjærlighetssorg. Jeg lover at det går over, det blir bedre ❤️ Du vil finne noen å elske på nytt. Og når smerten avtar vil du være glad for at du fikk oppleve alt det gode med din eks. Ikke alt varer evig, men det vi opplever er summen av livet vi lever. Hold ut, tillat deg å være trist og det er vondt å miste noen ❤️

Takk❤️

Han var perfekt på alle måter💔

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk❤️

Han var antageligvis veldig konfliktsky om han bare slo opp ut av det blå.

Anonymkode: a3639...ee5

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjære TS

Støtte denne. Det kan være knallhardt og var mer forferdelig for meg en de rundt meg egentlig forstod. Selv mine nærmeste forstår ennå ikke...
Men i dag er det går 51 uker, jeg er forelsket på ny, selv om jeg fortsatt bære på følelser for eksen. Men man må gå videre og sette gamle følelser til side og få en ny "vår". 
Du finner kjærligheten på ny, selv om det ser svart ut på det verste. 

Skrevet

Eller ts er innbilsk Cinderella men det følger ikke med info gitt i HI.

Anonymkode: 66004...91f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller ts er innbilsk Cinderella men det følger ikke med info gitt i HI.

Anonymkode: 66004...91f

Veldig sær konklusjon. Sannsynligvis gjort av et veldig bittert menneske. Se! Jeg kan også trekke random slutninger (selv om jeg strengt tatt er sikker på det er mer hold i mine enn dine.)

Anonymkode: 7157c...548

• Liker 1
Gjest ElderMillenial
Skrevet

Takk❤️

Ingen er perfekte heller ikke han, med tiden så ser du det du også. 

Det er viktig at du forstår at dette har ingen ting med at du ikke var god nok eller at du gjorde noe galt. Du var bare ikke den rette for han. Det er sykt vondt nå, men det går over. Frem til da er det fint å omgi seg med venner, gjøre koselige ting og spise litt sjokolade.. sjokolade gjør alt bedere. 

Skrevet

Har KG blitt et sted for å skrive dagbok ? IPhone har fått en ny dagbok funksjon 

Skrevet

Til min kjære x som jeg skulle tilbringe resten av livet med. I dag, 2,5 år etter du forduftet: håper du lider og har det veldig vondt i ditt bedritne forhold. 

Anonymkode: 8919e...bfa

• Liker 2
Skrevet

Kjære ex: hvem er du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han er perfekt, men ser det ikke selv💔

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg savner deg mer enn ord kan beskrive.
Jeg lengter etter deg.. Hjertet mitt holder på å sprenge når jeg tenker på deg...
Hva skjedde? Gjorde jeg noe galt? Ble du usikker på meg? Jeg tror ikke jeg ikke var bra nok for deg.. Jeg tror ikke det var noen annen..
Sexen vår...omg.. den beste noensinne! Da du kom mot meg, la deg over meg, og...

Hvorfor???💔

Føler det samme som deg. Skulle ønske eg hadde  fått truffet henne igjenn. 

Anonymkode: 4e2a7...7d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er perfekt, men ser det ikke selv💔

Noen sliter veldig med å klare å være nær en annen person. Det kan dessverre ingen andre hjelpe dem med.

Skrevet

Trist å høre at du har det vondt. Men det er heldigvis naturlig ved et brudd om det kom brått på eller om det kom snikende. Er jo mange drømmer som knuses i et brudd. Ta tiden til hjelp. Dette vil gå over selv om det kan føles umulig å komme seg gjennom. Men i morgen er en ny dag og du vil få dette mer å mer på avstand og kan starte å leve ditt liv uten din eks, skape nye og bedre minner uten hen. Dagene vil få dette på avstand å en dag når du er klar så finner du nok noen som virkelig er mye mer verd enn det din eks var. For hen var slett ikke perfekt, og du fortjener noen som faktisk er bedre for deg!

• Liker 2
Skrevet
miss summers skrev (10 timer siden):

Til min eks 🥰

håper du får enorme hemorroider (som blør).

Snakkes aldri!

Min eks fikk faktisk hemoroider som blødde. Innvendig. Måtte operere og ble kjempesyk. Karma....

Anonymkode: 2e636...12b

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...