Gå til innhold

Oppretter OF, må jeg fortelle det til forloveden min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å opprette OF, da økonomien ikke lenger strekker til og lønna som sykepleier ikke er tilstrekkelig. 

Vi lever ikke et overdådig liv, men har det vi trenger. Forloveden min tjener langt over gjennomsnittet, men er av den gnitne typen. 

Jeg er drittlei av å ikke kunne unne meg noen verdens ting og er heldig utseendemessig, så ja…jeg har bestemt meg. 
Han trenger aldri å få vite noe og vil aldri godta dette. 

Lurer bare på om dere andre her inne synes det er helt feil å holde dette skjult for forloveden min? Det føles ikke feil for meg. 

Anonymkode: fd525...3b2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er voksen dame og bestemmer vel selv?

Anonymkode: 203fb...ede

• Liker 4
Skrevet

Jeg håper virkelig du kødder nå…🙄

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
candykiss skrev (Akkurat nå):

Jeg håper virkelig du kødder nå…🙄

Nei? Er dønn seriøs. Det er min kropp. 
Han trenger aldri å få vite noe. Kommer ikke til å sende han en link og be han betale meg for nudes liksom.

Skrevet

Hvis du visste at det er helt ok, hadde du ikke spurt her. 

Anonymkode: 1115d...0a4

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Hjelpes, hadde du likt om din forlovede var på OF bak ryggen din?

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts må vel få lov å spørre?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor mange sutretråder om sykepleiere sin lønn må opprettes? Dere tjener absolutt ikke dårlig, og du har mange muligheter til å videreutdanne deg. Det finnes streng talt ikke et annet yrke, som har flere muligheter enn sykepleiere.

Angående OF, så finnes det andre måter å tjene penger på - enn å velge og miste sin selvverd. Hadde min samboer opprettet en OF konto, ville jeg reist på dagen.

Anonymkode: 2bca6...d68

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er litt usikker på hva du mener her? 
Jeg spør jo fordi jeg lurer på hva andre ville ha gjort i samme situasjon som meg og hva man tenker rundt dette. 

Skrevet

Hvis du kan være anonym så kjør på, hvorfor ikke liksom.

Anonymkode: 8ed33...da8

• Liker 2
Skrevet

Hvor mange sutretråder om sykepleiere sin lønn må opprettes? Dere tjener absolutt ikke dårlig, og du har mange muligheter til å videreutdanne deg. Det finnes streng talt ikke et annet yrke, som har flere muligheter enn sykepleiere.

Angående OF, så finnes det andre måter å tjene penger på - enn å velge og miste sin selvverd. Hadde min samboer opprettet en OF konto, ville jeg reist på dagen.

Anonymkode: 2bca6...d68

Jeg sutrer ikke over lønn, har doktorgrad innen sykepleie og tjener bedre enn flere av mine kolleger…tror du misforstår meg her.

Jeg er jo løsningsorientert, vil ha økte inntekter og har jo funnet en brukbar løsning.

Om du er like streng mot din samboer som mot meg, en fremmed på internett, så blir han nok glad om du drar på dagen samma hvilken årsak.  

• Nyttig 2
Skrevet

Si det til han, slik at han kan finne noen andre

Anonymkode: 11f09...6eb

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis du har lønn som en gjennomsnittlig sykepleier og han tjener langt over snittet så har dere et sted mellom 1,2 - 1,5 mill, kanskje mer, brutto å leve for. Det er absolutt ikke dårlig. Hvis du ser deg nødt til å opprette OF-konto for å spe på lønnen har du sannsynligvis urealistisk forventning til hvilken materiell rikdom du skal ha eller så drar dere ikke det økonomiske lasset sammen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sutrer ikke over lønn, har doktorgrad innen sykepleie og tjener bedre enn flere av mine kolleger…tror du misforstår meg her.

Jeg er jo løsningsorientert, vil ha økte inntekter og har jo funnet en brukbar løsning.

Om du er like streng mot din samboer som mot meg, en fremmed på internett, så blir han nok glad om du drar på dagen samma hvilken årsak.  

Du lever selvsagt langt over evne, hvis ikke lønna strekker til. Og dere er i tillegg to som jobber. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts må vel få lov å spørre?

Ja jøss, klart det. TS må få lov til hva enn hun vil.

Poenget mitt var jo at hun allerede vet svaret på spørsmålet. Tipper du egentlig skjønte det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Si det til han, slik at han kan finne noen andre

Anonymkode: 11f09...6eb

Han har ikke lyst på noen andre, det kan jeg love deg. Så jeg tenker egentlig å bare opprette OF og holde det hemmelig. 

Kan muligens fortelle han om det etter bryllupet vårt neste år, men tenker det er lurt å vente til da. 

Skrevet

Personlig hadde jeg sett på en OF-konto som utroskap og aldri godtatt det. Par har egne grenser for hva de er komfortable med eller ikke, og jeg setter strek ved alt av seksuelt innhold som omhandler en interaksjon/kommunikasjon/transaksjon(selv bilde/video) mellom partene.

Anonymkode: 58abb...7cc

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er jo bare svada. Ut i fra skrivemåten og språket tror jeg det er samme bruker som oppretter alle disse OF-trådene.

Anyway, i en paralell virkelighet hvor dette ikke hadde vært en trolletråd:

• Det er rimelig spesielt å ikke fortelle sin forlovede hva man jobber med.
  • Det er naivt å tro at han ikke finner ut av det på egen hånd.

Anonymkode: 7c7bd...fd6

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
pressplay skrev (2 minutter siden):

Hvis du har lønn som en gjennomsnittlig sykepleier og han tjener langt over snittet så har dere et sted mellom 1,2 - 1,5 mill, kanskje mer, brutto å leve for. Det er absolutt ikke dårlig. Hvis du ser deg nødt til å opprette OF-konto for å spe på lønnen har du sannsynligvis urealistisk forventning til hvilken materiell rikdom du skal ha eller så drar dere ikke det økonomiske lasset sammen.

Vi har ca 4,5 mill tilsammen. 
Vi lever ikke over evne, men han er en gnier, jeg er en livsnyter.
Dessuten er det faktisk rimelig dyrt å leve i Norge nå, så 4,5 mill i samlet inntekt er ikke mye i dag. 

Skrevet

Dette er jo bare svada. Ut i fra skrivemåten og språket tror jeg det er samme bruker som oppretter alle disse OF-trådene.

Anyway, i en paralell virkelighet hvor dette ikke hadde vært en trolletråd:

• Det er rimelig spesielt å ikke fortelle sin forlovede hva man jobber med.
  • Det er naivt å tro at han ikke finner ut av det på egen hånd.

Anonymkode: 7c7bd...fd6

Joda, tro hva enn du vil. 
Jobben min og OF-kontoen min blir jo to separate ting.👍OF-kontoen blir jo en hobby/biinntekt. 

Han er naiv som person og har ikke noen særlig interesse av f.eks SoMe, han har kun snapchat.

Så jeg tviler sterkt på at han finner utav dette uten at jeg forteller han det selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...