AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Hei! Jeg er nysgjerrig på hvordan dere oppdaget at partneren deres var utro. Fikk dere tips av venner? Ble det oppdaget på en annen måte? Så du h*n med elskeren ved en tilfeldighet? Anonymkode: 92c34...e66
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Han fortalte meg det Anonymkode: fc594...fe6 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Fant det ut på mobilen hans en gang jeg bare tilfeldigvis sjekket den. Ikke med noe mistanke til utroskap men mer av kjedsomhet en gang han glemte den igjen hjemme og var borte noen timer. Vi hadde hverandres koder og han brukte ofte min mobil så det var ikke noe big deal å gå inn på hans. Hadde ikke merket noe før det, men innså hvor utspekulerte utroe er. Hver gang jeg ønsket han god "jobbtur" og gledet meg til han kom hjem en uke senere og tok han i mot pyntet i kjole og høye hæler med middagen klar og romantisk aften med massasje til han når han kom hjem igjen, hver gang jeg var lettet over at han var hos "bestekompisen" noen timer så jeg fikk slappe av for meg selv, hver gang jeg følte meg heldig for at han aldri ble sur hvis jeg ble litt lenger hos venninner enn planlagt men viste forståelse å sa "bli så lenge du vil, ikke stress, men lov å ring meg på vei hjem så jeg vet at du går trygt" og jeg tenkte jeg hadde en så snill og omsorgsfull kjæreste.... Og han egentlig var utro med damer hjemme hos de eller hjemme i vår egen seng og han trengte å komme seg hjem/kaste ut damene før jeg rakk å låse meg inn.. ! 🤬 Anonymkode: e7017...684 1 13
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Fikk ei melding fra ei han spurte om ville ligge med ham. Hun screenshotta det. Jeg ba deretter om å få se på mobilen hans og der lå det jo litt av hvert. Anonymkode: c5a86...fdb 4
Gjest Kanino Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 (endret) Gikk inn på IPaden til eksen da jeg hadde mistenkt utroskap en stund. Fant da litt av hvert. Om det var rett av meg å gå inn på IPaden til vedkommende kan diskuteres, men om jeg angrer på at jeg gjorde det ? Nope og forholdet endte den dagen etter 7 år som samboere og barn sammen Endret 26. desember 2023 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Fant alt på gamle tlf hans 2 år etter ekteskapet . Jeg hadde stolt på han hele tiden fra vi giftet oss. Viste seg at han var utro bare en mnd etter ekteskapet. Møtt på en Linda for filmkveld flere ganger men var visst en han drev og pulte på mens jeg satt nygift hjemme og venta på han. Ville møte henne igjen på meldinger I etterkant timen hun fant en annen.. var langt flere han drev og sjekket opp og ville åå middagsdater med oxo. Anonymkode: ce4f9...5b4 2 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 Tenker du emosjonelt utro eller fysisk utro? Anonymkode: ab9c1...701
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du emosjonelt utro eller fysisk utro? Anonymkode: ab9c1...701 Utroskap er utroskap vel Anonymkode: e7017...684 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Utroskap er utroskap vel Anonymkode: e7017...684 Fysisk er verre enn emosjonelt dvs flørting på fb Anonymkode: ab9c1...701 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 1. Fant meldinger på mobilen 2. Ble kontaktet av mannen til hun andre. Anonymkode: 82851...ab0 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Datteren til min forrige kjæreste fortalte meg at det hadde vært en dame på besøk som hadde sovet i pappas seng. Jeg konfronterte han og han fortalte at han hadde sovet på sofaen men damen hadde sovet i hans seng. Jeg valgte å tro på han, fordi han var nesten helt på gråten da han fortalte meg dette. Noen år senere fikk jeg plutselig en mistanke, og sjekket hans messenger meldinger da han hadde gitt meg koden til sin pc. Fant masse flørtende meldinger fra han til en annen dame og avtale om sex. Da konfronterte jeg ham på nytt, og han la alle kort på bordet. Jeg hadde vært bortreist og han var kåt og måtte tømme seg i naboen🤮 Anonymkode: ab9c1...701 1 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker du emosjonelt utro eller fysisk utro? Anonymkode: ab9c1...701 Jeg tenkte på alle begge deler + cyber utroskap. Takk for at dere deler deres historier! -ts Anonymkode: 92c34...e66
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Satt ved siden av han en gang mens han satt på tlf. Kikket i sidesynet hva han drev på med, og spottet appen tinder. Konfronterte han med dette. Idiot som jeg var, så ga jeg han en sjanse til. 1 år etterpå nevnte han helt ut av det blå at han skulle på et intervju i Bergen. Han mente at Bergen var så fint, og det var et sted han kunne tenke seg å jobbe. Det var snakk om en stilling i en barnehage… Spilte dum for å se hvor dette førte til. Par mnd etterpå var vi på tur. Han skulle inn og skifte klær på en bensinstasjon. Jeg satt i bilen imens. Spotta at tlf lå ulåst på setet. Han hadde kode på tlf, men den koden fikk jeg aldri vite. Greit nok det, men skjønte jo hvorfor etterhvert jeg ikke fikk vite koden. Hadde leeenge en dårlig magefølelse og kjappet meg inn på tlf for å se siden den lå ulåst. Den lille turen til Bergen var ikke et intervju. Han hadde besøkt en dame der nede og de overnattet sammen. Han hadde kyssebilder med henne, bilder der de var å spiste, bilder der han kysset henne på kinne osv… Da vi kom hjem fra turen vår dumpet han jeg med en gang. Anonymkode: 6e7cf...164 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 En felles venninne fortalte meg det. Hun hadde sett at han klinte og rota med ei felles bekjent på en fest og at de hadde tatt taxi sammen. Venninna vår ringte meg et par dager etter og spurte om han kom hjem etter festen, noe han ikke hadde. Han hadde sendt meg melding om at han ikke kom seg hjem og at han derfor lå på sofaen til en kompis. Den meldingen sendte han meg fra senga hennes. Anonymkode: 48a22...a99 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fysisk er verre enn emosjonelt dvs flørting på fb Anonymkode: ab9c1...701 Det veit jeg ikke om jeg er enig med deg i. Har kun opplevd emosjonelt utroskap. Hvor jeg mener han er / har vært forelsket i ei anna han har skrevet mye med. Ikke seksuelt. Hadde han vært fysisk hadde jeg gått på flekken, uten å tenke meg om. Nå synes jeg det er vanskeligere avgjørelse. Anonymkode: c03a6...352 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 Oppdaget emosjonelt utroskap ved å kikke på mobilen hans, etter jeg forstod at han skjulte noe på den. Anonymkode: c03a6...352 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 Var på GU da jeg var gravid og fikk positiv klamydiatest🥴 Anonymkode: 7bbe1...a25 1 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #18 Skrevet 26. desember 2023 Merket noe var galt, var en endring med han. Var vanskelig å påstå noe, så valgte å sjekke mobilen. Det stemte og jeg har aldri hatt dårlig samvittighet for at jeg valgte det. Etter det så fylles alle bitene og de små endringene ga mening. Det viste seg å være et omfattende utroskap over mange år. Noe han oppsøkte selv, så han er nok ikke en som vil endre seg. Ble slutt, selvsagt og det var det beste jeg har gjort mot meg selv noen sinne. Anonymkode: 78360...111 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #19 Skrevet 26. desember 2023 Han fortalte det. Hadde mistenkt at det var noe fordi han forandret seg, men fortrengt det. Anonymkode: 752f3...99b 1
Sheherasade Skrevet 26. desember 2023 #20 Skrevet 26. desember 2023 Oppdaget meldinger på PC og mobil til flere damer. Godtok unnskyldningene hans alt for lenge, til jeg ikke orket mer og tilliten var borte. Og nei, jeg angrer ikke på at jeg sjekket dem - heller at jeg ikke hadde mer ryggrad tidligere. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå