AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Jeg vet 18 og 35 er et STORT gapp i aldersforskjell men alikevell klarer jeg ikke å IKKE forelske meg i denne mannen. Vi snakker sammen daglig over meldinger og deler hendelser, interesser og bilder av hva vi gjør på og liker. Vi har snakket konstant over 3 måneder og vi har virkelig god kommunikasjon og kjemi og vi begge bare snakker så godt sammen, vi begynte og snakke bare som venner men nå har det blitt litt flørt og hint til noe forelskelse. Vi begge vil ikke innrømme eller sette noe ord på hva vi driver med og jeg har faktisk ingen anelse hva jeg bør gjøre. Han er en fantastisk person men er det greit eller i det hele tatt mulig at vi dater? eller blir det helt feil? Anonymkode: 78a9f...54c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Han er en total weirdo og creep som i det hele tatt melder med deg. Anonymkode: 393ff...31e 14 1 16
Macro Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 (endret) En mann på 35 som finner en jente på 18 interessant som kjæresteemne er en mann du ikke vil ha. Jeg skjønner det er spennende(kyra har ikke glemt at hun har vært kalv), men dette fører tvilsomt noe godt med seg. Endret 26. desember 2023 av Macro 12 1 9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er en total weirdo og creep som i det hele tatt melder med deg. Anonymkode: 393ff...31e Bør jeg bare gjøre det slutt da eller? for jeg oppriktig mener han ikke hadde noen slags intensjoner eller noe annet en å prate litt som venn, han har aldri brakt opp noe ubehagelig eller upassende. Anonymkode: 78a9f...54c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 En mann i den alderen som holder på slik med kvinne på 18 år er IKKE fantastisk. Han er ikke engang normal. Beklager, men dette blir historien din angrer bittert på når du er voksen om du ikke trekker deg unna. Vær så snill, for din skyld, kutt kontakt med han her. Anonymkode: a50a9...c12 10 1 10
Helene1982 Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bør jeg bare gjøre det slutt da eller? for jeg oppriktig mener han ikke hadde noen slags intensjoner eller noe annet en å prate litt som venn, han har aldri brakt opp noe ubehagelig eller upassende. Anonymkode: 78a9f...54c Du gjør det ikke slutt om dere er venner. 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bør jeg bare gjøre det slutt da eller? for jeg oppriktig mener han ikke hadde noen slags intensjoner eller noe annet en å prate litt som venn, han har aldri brakt opp noe ubehagelig eller upassende. Anonymkode: 78a9f...54c Ja, det bør du. Du bør heller bli sammen med en normal person som liker folk på tilnærmet egen alder og/eller modenhet. Anonymkode: 393ff...31e 4 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bør jeg bare gjøre det slutt da eller? for jeg oppriktig mener han ikke hadde noen slags intensjoner eller noe annet en å prate litt som venn, han har aldri brakt opp noe ubehagelig eller upassende. Anonymkode: 78a9f...54c Han oppfører seg upassende. En normal mann på den alderen groomer ikke en kvinne på 18 år. Jeg er i 40 årene, men har hatt venninner som har grått bitre tårer på min skulder over at de ikke forsto hva slike voksen menn var ute etter, og hvordan det endte opp. Ødelagt ble de. Normale menn på den alderen holder ikke på slik. De skjønner at 18 åringer er svært unge. Menn som han her har tålmodighet, bygger opp, skaper tillit, og så tar de det de vil og ødelegger deg. Dette er hva som kalles grooming. Anonymkode: a50a9...c12 8 10
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 Det du mest sannsynlig gjør nå er å spørre ham om det er dette han holder på med. Han kommer selvfølgelig til å sverge på alt at det er det ikke, du kommer til å velge å tro på ham, fordi deres dialog betyr så mye for deg, så kommer hele historien til å skje tim ende, og du vil angre bittert på at du ikke lyttet til det folk sa i denne tråden. Men da er det for sent. Han har ødelagt deg. Bare kutt ut all kontakt med ham, og vær glad for senere at du slapp med skrekken. Dessverre tror jeg du er blitt for hekta allerede, og dette blir det du ikke viker unna, og vil angre bittert på. Å være 18 år er å bære 18 år. Man tror så på egne vurderingsevne. Og tar dessverre sørgelig feil. Gjør feil. Dette gjelder resten av ditt liv, så prøv iallefall å lytte til råd. ❤️ Anonymkode: a50a9...c12 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 59 minutter siden, Macro said: En mann på 35 som finner en jente på 18 interessant som kjæresteemne er en mann du ikke vil ha. Jeg skjønner det er spennende(kyra har ikke glemt at hun har vært kalv), men dette fører tvilsomt noe godt med seg. Enig. Tror også trådstarter er enig med deg, det er vel en grunn til at hun lagde tråden og det er vel at hun skjønner at han er for gammel for henne. Men som med alt i livet er ting lettere sagt enn gjort. Selv vet jeg at jeg skulle lagt meg for lenge siden, men er i stedet oppe og surfer på internett. Anonymkode: 195ba...561 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Så du er den 35 år gamle mannen som laget en tråd her for en uke siden og fikk så mye pes, at du nå later som du er henne for å se hva svarene blir da? Anonymkode: f4163...fee 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 Du er teoretisk voksen, men du er fortsatt et barn som har krav på at foreldrene dine forsørger deg. En voksen mann på 35 år skjønner dette. Han er ikke ute etter et forhold hvor dere er likeverdige. Han er ute etter et forhold hvor han bestemmer. Anonymkode: 98e25...fb6 4 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Uansett om du er 18 eller 40, og om han er 18 eller 40 så er det en reell sjanse for at han er kjip, teit eller bare vil i buksene på deg. Det er en risiko man tar når man innlater seg på det annet kjønn. Når aldersforskjellen er så stor så er det en rekke praktiske problemer som kommer i tillegg. Så lenge du er klar over risikoen og er grei så er du myndig og kan gjøre som du vil. Kanskje et eventyr med en eldre mann er fint for deg. Det kan vi ikke vite. Anonymkode: 1bc55...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har en datter på 18 og mannen min er 36. At min datter skulle hatt et forhold til noen på vår alder er en helt syk tanke. At en mann på 35 kan føle at han har noe til felles med en jente på 18 gjør meg svært skeptisk. Og jeg tenker at han endten er veldig umoden, eller har tanker om å forme en ung jente sånn han selv vil. Har dessverre selv erfaring med å være ung og bli sammen med en eldre mann. Det endte med at jeg både ble formet etter hans ønsker (fant ut at jeg var egentlig helt annerledes både seksuelt ig personligheten min da det ble slutt) og at jeg vokste fra han mentalt. Merket hvor barnslig han var da jeg var 25 og han opp i de 40. Dessverre fikk han meg tidlig gravid (19.år) og jeg føler han stjal en del av ungdomstiden min ved å groome og manipulere meg inn i dette forholdet. I tillegg skulle han gradvis bestemme mer og mer og til slutt fikk jeg heller ikke bestemme over prevensjon en gang. Og dette var mannen som var verdens snilleste og mest forståelsesfulle i starten. Han virket perfekt, rett og slett . Har selv advart mine egne barn om at større aldersforskjell enn 3-4 år i ung alder sjeldent fungerer eller er bra for den yngste part. Jeg vil du skal spørre deg selv. Hvis han er så perfekt. Hvorfor er han ikke allerede i et forhold med en jevnaldrende? Anonymkode: aaa46...469 8 3 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 Du er ingen kvinne du er en jentunge. Anonymkode: 52523...c75 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 Kjære TS. Det er lett å forstå at denne mannen er smigret over at en så ung kvinne bruker tid på ham. Det er nok fristende å gå inn i forhold med deg. MEN du er uerfaren og lettpåvirkelig. Blir dere sammen nå vil han (bevisst eller ubevisst) bruke sin erfarenhet til å «forme» deg slik han ønsker. Alle i forhold må tilpasse seg hverandre. Er man ung er man mye mer utsatt for å bli manipulert inn i ting man ikke ønsker. Hvis denne mannen ønsker det beste for deg, gir han deg 4-5 år til å vokse opp og finne deg selv. Da er du langt bedre rustet til å velge et godt forhold som er til det beste for deg. Anonymkode: ecd1c...259 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 Jeg hadde kontakt med en sånn fyr da jeg var på din alder. Da moren min fik greie på det ga hun meg valget mellom å avslutte kontakten eller så skulle hun kjeppjage mannen! Når jeg tenker tilbake på det så er jeg glad det ikke gikk lengre. Anonymkode: 71e14...ab2 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #18 Skrevet 26. desember 2023 Han må enten være fryktelig umoden og lite oppegående for alderen.. Synes du det er en turn-on? Eller så er han den typen som ikke liker jenter med "bagasje" aka jenter med erfaring i forhold, jenter som ikke finner seg i disse dritt kvalitetene han tidligere har vist og vil nå ha en jente som er så umoden at han kan som en annen skriver "groome" deg. Han har jo mer erfaring enn deg og vet best.. Du velger selv hva du vil gjøre, men ikke kast vekk disse gøye årene på en godt voksen mann som later som han har alt på stell. For det har han virkelig ikke😅 Anonymkode: d3bfb...227 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #19 Skrevet 26. desember 2023 Er vel derfor alder er bare et tall. Noen menn blir veeeldig sent moden (kanskje aldri?) og matcher bedre med en ung kvinne. Så om den unge kvinnen er tilsvarende mer moden for sin alder så er det jo en bra match. Anonymkode: f6b7e...256
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #20 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han må enten være fryktelig umoden og lite oppegående for alderen.. Synes du det er en turn-on? Eller så er han den typen som ikke liker jenter med "bagasje" aka jenter med erfaring i forhold, jenter som ikke finner seg i disse dritt kvalitetene han tidligere har vist og vil nå ha en jente som er så umoden at han kan som en annen skriver "groome" deg. Han har jo mer erfaring enn deg og vet best.. Du velger selv hva du vil gjøre, men ikke kast vekk disse gøye årene på en godt voksen mann som later som han har alt på stell. For det har han virkelig ikke😅 Anonymkode: d3bfb...227 Vi kjenner ikke mannen. Vi vet at det er veldig stor aldersforskjell og at det innebærer store ulemper (og blinkende røde lys). Jeg foretrekker yngre jenter (men 25 heller enn 18) pga mindre «bagasje». Ikke fordi jeg vil «groome» dem eller dyrke dem som bonsai kittens men fordi jeg vil ha en kvinne som kan elske og de jeg møter på 38 synes som oftest å være kyniske. Anonymkode: 1bc55...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå