Gå til innhold

Er det stor sjanse for å bli forelsket igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har vært det flere ganger tidligere? 

Anonymkode: eb884...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært forelsket flere ganger hittil, men tror det plutselig skal si stopp nå?

Anonymkode: 0422e...562

Skrevet

Trur ikke det, men etter et tøft brudd føles det som jeg aldri kan falle for en igjen. 

ts

• Hjerte 2
Skrevet

Spørs hvordan kontakt man har med egne følelser og hvor åpen man er med andre. Siden du har blitt forelsket flere ganger før så blir du det nok igjen

Anonymkode: 78d92...d07

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trur ikke det, men etter et tøft brudd føles det som jeg aldri kan falle for en igjen. 

ts

Du kommer til å bli forelsket igjen. Kanskje er ikke hodet og kroppen "klar" for det enda, du trenger mer tid, eller du har ikke møtt den rette enda. Men det kommer til å skje.

Skrevet

Jeg tror du har brukt opp din kvote og det er på høy tid å gi noen andre muligheten til å bli forelsket.

Anonymkode: f630e...1d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

😂😂😂

Skrevet
Rødstrupa skrev (På 26.12.2023 den 10.04):

😂😂😂

Hva er det som er så gøy med dette?

Er ulykkelig etter et vondt brudd og håper å finne kjærligheten igjen. Nå virker alt mørkt. 

ts

• Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ulykkelig etter et vondt brudd og håper å finne kjærligheten igjen. Nå virker alt mørkt. 

ts

Det er bare sånn enkelte er her inne. 
Du finner den igjen. Jeg hadde heller ikke trua, men poff så var jeg det igjen. Så å si ett år siden mitt brudd nå. Forelskelsen kom ikke plump på, men var noe som har bygget seg opp over litt tid. Det kan også være lurt å være klar over at det vonde bruddet kan legge noen skjær i sjøen for deg og holde deg litt tilbake, men det løsner sakte med sikkert. 

Skrevet

Det er fullt mulig men det er vondt når man ikke kan få den man liker. Da gir man nesten opp og tenker at dette orker jeg ikke flere ganger. Men man vet ikke hva som kan vente rundt neste sving🙂

Anonymkode: 97b56...042

Skrevet
Hjelpsom skrev (2 minutter siden):

Det er bare sånn enkelte er her inne. 
Du finner den igjen. Jeg hadde heller ikke trua, men poff så var jeg det igjen. Så å si ett år siden mitt brudd nå. Forelskelsen kom ikke plump på, men var noe som har bygget seg opp over litt tid. Det kan også være lurt å være klar over at det vonde bruddet kan legge noen skjær i sjøen for deg og holde deg litt tilbake, men det løsner sakte med sikkert. 

Snart et år siden her også. Takk for fi t svar. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er fullt mulig men det er vondt når man ikke kan få den man liker. Da gir man nesten opp og tenker at dette orker jeg ikke flere ganger. Men man vet ikke hva som kan vente rundt neste sving🙂

Anonymkode: 97b56...042

Takk. 

ts

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har blitt forelsket flere ganger i løpet av livet. Men det er en flyktig og ikke permanent følelse.

Den dypere forbindelsen og der en virkelig føler en har møtt tvillingsjelen din der alt stemmer, null drama og finne en bestevenn og elsker; Det har jeg møtt én gang. Og det er nå nylig i 40 årene🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

ts

Nei, ikke gøy, men teit og opplagt spørsmål. Du har jo helt klart evnen til  å forelske deg, så syntes spørsmålet var teit.

Skrevet
WhisperingWind skrev (16 minutter siden):

Har blitt forelsket flere ganger i løpet av livet. Men det er en flyktig og ikke permanent følelse.

Den dypere forbindelsen og der en virkelig føler en har møtt tvillingsjelen din der alt stemmer, null drama og finne en bestevenn og elsker; Det har jeg møtt én gang. Og det er nå nylig i 40 årene🌹

Hvordan kjente du at det kom til å bli sånn. Kjente du det fort i møte med den andre? 

ts

Skrevet
Rødstrupa skrev (5 minutter siden):

Nei, ikke gøy, men teit og opplagt spørsmål. Du har jo helt klart evnen til  å forelske deg, så syntes spørsmålet var teit.

Det kan være du opplevdr det som opplagt. Men jeg føler det helt håpløst etter bruddet har gått igjennom. Og er redd det kan ha påvirket meg. 

Ville derfor høre sånn generelt om det er stor sannsynlighet for at det skjer igjen. 

ts

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kjente du at det kom til å bli sånn. Kjente du det fort i møte med den andre? 

ts

Min innstilling var å møte nye mennesker med null forhåpning om å finne meg en kjæreste eller The One. Ta bort presset om date og møte potensielle interessante menn på en kaffe.

Noen ble med kaffen, et par ble litt mer seriøs dating, og siste ble en eksplosjon av følelser som nå er kjæresten min🥰

Skrevet
WhisperingWind skrev (3 minutter siden):

Min innstilling var å møte nye mennesker med null forhåpning om å finne meg en kjæreste eller The One. Ta bort presset om date og møte potensielle interessante menn på en kaffe.

Noen ble med kaffen, et par ble litt mer seriøs dating, og siste ble en eksplosjon av følelser som nå er kjæresten min🥰

Så fint, og så godt det har måtte vært. 

Kjente du at det var noe mer første gang dere møttes? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 23.59):

Selvsagt!!

Det skjer! Det finnes ingen "kvote" for forelskelser som man kan bruke opp. Noen ganger passer det perfekt. Noen ganger passer det dårlig, for du er kanskje i annet fast forhold. Noen ganger kommer det sakte snikende på deg at du får følelser for folk du kjenner, men kanskje aldri har tenkt på på denne måten før.

Anonymkode: ee704...c59

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så fint, og så godt det har måtte vært. 

Kjente du at det var noe mer første gang dere møttes? 

ts

Ja, det smalt. Hadde 14 timers første date🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...