Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var gift med en mann som ikke gjorde annet enn å ligge rundt med andre. Så skilte jeg meg med han, fordi jeg hadde fått nok, så han fant seg en ny å være utro mot. Så fant hun ut av det og han fant seg detetter en ny dame , fra en annen (små)by vell å merke, som ikke forstår at denne mannen er notorisk utro. Han er selvsagt utro mot henne også og alle andre vet dette utenom henne. Problemet mitt er at han nå har introdusert denne damen til våre felles barn som er rundt 10 år. Synes selvsagt denne dama er gøy og koselig og er glad for at hun er kommet i livene deres. Jeg står tilbake forbanna på min eksmann som både er utro mot kjæresten sin, men også «pisser» på barna våre som knytter seg til henne mens han er ute å strør med kuken sin på bøgda. Skal jeg ignorere ? Vet jo at hun før eller siden får vite det av en full nabo på puben, og forsvinne ut av livene til barna. 

Kanskje jeg bare må smile og spille med…. 😳

Anonymkode: 1e963...fe5

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde skrevet henne en melding.

Anonymkode: d8548...507

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

hvordan finner disse menna alltid nye kjærester fra den ene minuttet til det andre? 

Anonymkode: 18640...06d

• Liker 3
Skrevet

Bare riv av plasteret..  ikke la barna knytte seg mere til dama, og her er det ingen grunn til anonymitet! Han må vite at du sier dette, for det går som sagt utover barna deres. Kanskje neste gang er han idet minste mere forsiktig med å introdusere barna til ny partner, om han ikke klarer å ikke være utro. 

Anonymkode: 16d2c...93f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvordan finner disse menna alltid nye kjærester fra den ene minuttet til det andre? 

Anonymkode: 18640...06d

Fordi utro svinepelser vanligvis er flinke til å få kvinner til å føle seg bra. I tillegg er han villig til å gå inn i ett forhold, som er mer enn mann kan si om mange menn.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare riv av plasteret..  ikke la barna knytte seg mere til dama, og her er det ingen grunn til anonymitet! Han må vite at du sier dette, for det går som sagt utover barna deres. Kanskje neste gang er han idet minste mere forsiktig med å introdusere barna til ny partner, om han ikke klarer å ikke være utro. 

Anonymkode: 16d2c...93f

Dette. Jeg ville gitt ham beskjed om at sexlivet hans er hans egen business, men ikke når det går ut over ungene. Han kan ha så mange damer han vil, men får ikke lov til å introdusere dem til barna. Gi han gjerne alternativet med å skylde på den gale eksen (deg) til damer som lurer på hvorfor de ikke får treffe barna mot at han holder sexliv og unger separert. 

Anonymkode: 01c71...562

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette. Jeg ville gitt ham beskjed om at sexlivet hans er hans egen business, men ikke når det går ut over ungene. Han kan ha så mange damer han vil, men får ikke lov til å introdusere dem til barna. Gi han gjerne alternativet med å skylde på den gale eksen (deg) til damer som lurer på hvorfor de ikke får treffe barna mot at han holder sexliv og unger separert. 

Ja og fortell det til den stakkars kjæresten så hun kan komme seg vekk. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Slutt å bry deg med hva eksen din gjør, bare fortell barnet ditt at sånn er pappa, det er ikke din sak å "ordne" noe opp i dette eller fortelle noe som helst til noen andre bortsett til ditt barn.

La han feile i livet på egen hånd, ditt barn finner fort nok ut for en tosk han er, og seriøst du viker litt for intressert i din eks liv la det være.

Endret av NakenPanda
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi utro svinepelser vanligvis er flinke til å få kvinner til å føle seg bra. I tillegg er han villig til å gå inn i ett forhold, som er mer enn mann kan si om mange menn.

Han er livredd for å være singel og alene, men klarer ikke å være trofast. Da føler han nok at han går glipp av noen. Mannen er 45, og yngste jeg har hørt om var 19 (!) 

Skrevet

Er du sikker på at hun ikke vet? Jeg ville snakket med henne om det. 

Anonymkode: 9199c...ba7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han er livredd for å være singel og alene, men klarer ikke å være trofast. Da føler han nok at han går glipp av noen. Mannen er 45, og yngste jeg har hørt om var 19 (!) 

Han føler seg underlegen damene sine.
Hvem rømmer fra åstedet? Den skyldige

Anonymkode: c19f7...586

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hadde skrevet henne en melding.

Signere denne 

Anonymkode: 19fea...3be

Skrevet

Vær en medsøster å fortelle henne. 

Si at du liker henne så godt og respekterer henne og derfor vil si fra som en god medsøster fordi hun ikke fortjener å bli holdt bak lyset. 

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er det ingen nye kjærester som tror på det en «bitter eks» påstår, så ingen vits i å si i fra.

Anonymkode: fcb92...6ef

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Selvsagt er det ingen nye kjærester som tror på det en «bitter eks» påstår, så ingen vits i å si i fra.

Nå er ikke ts en bitter eks da, men en hun har et godt forhold med. Dessuten er sjansen stor for at hun allerede har mistenkt det eller fersket han i det, men ikke er klar over at det er et gjentakende mønster og valgt å la tvilen komme han til gode. Får hun vite sannheten om at dette er sånn han er og alltid har vært er det mye lettere å gå når hun selv begynner å merke at han oppfører seg tvilsomt. Av samme grunn skal man også alltid si fra om voldelige menn, om man ikke blir trodd på der og da og sett som den bitre eksen så hjelper det uansett offeret å ha det i bakhodet til når det begynner å skje mot henne også så hun forlater istedet forå tilgi 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jo. Hvis man har en dårlig erfaring fra før med en mann. Da ringer alarmklokken lettere.

Anonymkode: c19f7...586

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nå er ikke ts en bitter eks da, men en hun har et godt forhold med. Dessuten er sjansen stor for at hun allerede har mistenkt det eller fersket han i det, men ikke er klar over at det er et gjentakende mønster og valgt å la tvilen komme han til gode. Får hun vite sannheten om at dette er sånn han er og alltid har vært er det mye lettere å gå når hun selv begynner å merke at han oppfører seg tvilsomt. Av samme grunn skal man også alltid si fra om voldelige menn, om man ikke blir trodd på der og da og sett som den bitre eksen så hjelper det uansett offeret å ha det i bakhodet til når det begynner å skje mot henne også så hun forlater istedet forå tilgi 

Det finnes ingen «sannhet» i sånne situasjoner, bare påstander.

Men for all del, bare bland dere inn i andres forhold hvis dere tror dere «hjelper» dem. Ikke forvent noen takk da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes ingen «sannhet» i sånne situasjoner, bare påstander.

Men for all del, bare bland dere inn i andres forhold hvis dere tror dere «hjelper» dem. Ikke forvent noen takk da.

Klart det fins sannhet. Høres mest ut som at du er av utro typen selv og trues av at folk deler sannheten. 

Jeg har sagt fra til ca ti bedratte kjærester og to som var sammen med voldsmenn. Alle sammen takket meg. En trodde meg ikke, men takket meg et år senere. 

Alle fortjener å få vite og alle setter pris på det.

• Hjerte 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det ordna seg for dama hans. Elskerinna ringte dama og sa i fra 🙈

• Hjerte 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...