Gå til innhold

Flere pakke med lutefisk bacon buler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva nå? Utløpsdato er ikke før 31.12. Skulle ha det på julaften, men de buler og jeg har hørt en skal kaste det da? Alle tre.. kan det spises? 

Anonymkode: 0f3f4...f22

Skrevet

Det har ikke noe å si, det vil i utgangspunktet være helt greit å spise. Det er uansett snakk om bacon. Skulle det være dårlig vil du kjenne det med en gang du åpner pakken.

Anonymkode: d7465...5f8

Skrevet

Det er bare tull.

Du lukter hvis bacon er dårlig. 

Anonymkode: 5fb42...633

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva nå? Utløpsdato er ikke før 31.12. Skulle ha det på julaften, men de buler og jeg har hørt en skal kaste det da? Alle tre.. kan det spises? 

Jeg har flere vakumpakkede både kjøtt og fisk som har bulet aldri blitt sjuk.

Skrevet

Det er en mulighet å dra ut i morgen, kjøpe mer bacon som du kan ha liggende i tilfelle det du har som «buler» er dårlig. Du vil fort merke det når du åpner pakkene om det er dårlig.

Om du ikke har behov for det du kjøper inn i morgen, da kan det enkelt fryses og brukes i fremtiden til annet. 

Anonymkode: c0a47...a09

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha vært skeptisk. I utgangspunktet er jeg tilhenger av se, lukt, smak. Men du trenger dem jo i overimorgen. Hvis du kan, ta dem med til butikken du kjøpte dem i, sammen med kvitteringen, og spør om du får byttet dem. Mange er veldig velvillige sånn.

Skrevet

Jeg ville ha pælma dem. Kjipt å bli matforgiftet i julen. Kanskje overkill, men jeg er ikke villig til spysjuke.

Anonymkode: dcfe0...19c

Skrevet
Pringle skrev (9 minutter siden):

Jeg ville ha vært skeptisk. I utgangspunktet er jeg tilhenger av se, lukt, smak. Men du trenger dem jo i overimorgen. Hvis du kan, ta dem med til butikken du kjøpte dem i, sammen med kvitteringen, og spør om du får byttet dem. Mange er veldig velvillige sånn.

Har ikke kvittering dessverre, kjipt å komme til julafta og finne ut at det har blitt dårlig, får dra ned på butikken i morgen. Er der jeg kjøpte det, bygdesjappa, men jaja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det har ikke noe å si, det vil i utgangspunktet være helt greit å spise. Det er uansett snakk om bacon. Skulle det være dårlig vil du kjenne det med en gang du åpner pakken.

Anonymkode: d7465...5f8

Ja men da er det litt sent selve julekvelden 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er en mulighet å dra ut i morgen, kjøpe mer bacon som du kan ha liggende i tilfelle det du har som «buler» er dårlig. Du vil fort merke det når du åpner pakkene om det er dårlig.

Om du ikke har behov for det du kjøper inn i morgen, da kan det enkelt fryses og brukes i fremtiden til annet. 

Anonymkode: c0a47...a09

Jeg tror dette forslaget vinner ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...