Gå til innhold

Hvorfor er de fleste biler grå eller svarte ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lite farger for de fleste er opptatt av å være så lik som mulig som naboen og livredde for hva andre vil si om de velger en sprek farge på bilen sin...

Og problemet for oss som da ikke har penger til å kjøpe nytt har begrenset valg muligheter da det er første mann som bestiller fra fabrikk som bestemmer.

Jeg har desverre hvit bil (pga kjedelig valg av første eier) men om jeg hadde kjøpt maken ny så hadde den mest sannsynlig vært i en spesiell rødfarge og brunt skinn interiør. 

Anonymkode: d25c2...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk liker ikke farger lengre. Vi har det for godt når vi bare vil ha grå. Bilen skal være sort hvitt eller grå. Huset skal være grått, klær og interiør skal være dus ton i ton og assesoirer og alt må matche.

Anonymkode: 74029...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kjøper det trygge valget, og det er fullt forståelig iallefall når det kommer til bil. Bil er dyrt, og faller raskt i verdi. Kjøper man en "sær" farge, kan tapet bli unødvendig stort. 

Som en over her, så ville jeg heller foliert bilen i en farge, men ha en "trygg" farge orginalt. 

jeg har sort bil, men har veldig lyst til å foliere den i en eller annen kul farge. Men det er så forbasket dyrt. 😒 

Ellers enig i at bilparken er for sort/hvitt. 

Anonymkode: 7aa19...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikkje mange årene sidan var det en bilforetning  som hadde tatt inn en hvit bil, men den fikk de ikkje solgt det året. Nå er plutseleg hvite biler blitt vanleg igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk grønn er min favorittfarge, men den er vanskelig å få tak i, ev. et dyrt tilvalg.

Anonymkode: dc950...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker min sexy røde 🚗 ❤️❤️ velger ikke svart eller annen kjedelig farge med mindre jeg må 😂

Anonymkode: 2df11...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Klart man må holde seg til det som er trendy, leker og barneklær skal også være i nøytrale farger.

Anonymkode: a1a51...e06

Ja, viktig å vere nøytral , og ikkje skille seg ut for det kan lett skape bygdeprat i våre dager.

Her i bygda er  også dei fleste enboligene hvite eller grå. 

Endret av Acer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte grå på ny bil fordi den fargen gjør det lettere å få solgt til en grei pris den dagen vi skal selge den. Kjedelig farge, men den ergrer færre. Bil er dyrt så økonomisk fornuft seiret. 

Anonymkode: eb3dc...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...