Gå til innhold

Er alle døde sammen et eller annet sted som feks i himmelen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mye rart skal man nå lese. Utrulig hvor redd alle er for at døden faktisk er slutten at det må finnes opp både sjeler, himmler og helveter. Vi er som alle andre skapninger fra bakterier til elefanter , vi lever en gang.

Anonymkode: 3ec60...331

Dere som ikke tror på noe skal aldri dra kortet "redd for å dø"

Du vet ikke absolutt hva som skjer selv. Du kan ikke forklare alt, selv om du gjerne vil tro du kan og vet alt. Ingen kan eller vet alt. Ingen sitter på den ulitmate sannheten. Uansett hva du mener eller ikke, så er det mange som opplever noe de ikke har tenkt på eller visst om før. Så er ikke sånn at alle ser eller opplever noe fordi de har ønsket det så sterkt. Det er mye som ikke kan forklares.

Når det til og med er seriøse leger og forskere som har konferanse som heter beyond brain. fordi de har både sett med egne øyne og hørt pasienter forteller hendelser som ikke kan forklares med "bedrag fra hjernen" 

Så må du gjerne tro at døden er endelig. Men det vet du ikke!

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at om det er et helvete, så må det være på jorda. Jeg håper det bare er søvn på "den andre siden." 

Anonymkode: 06034...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 21.58):

Nei, alle som dør er ikke i himmelen sammen. Hvorfor skal en god person og en morder (eksempel), få det samme paradis? Det hjelper ikke å bare Tro, man på act on it, du må ha levd et religiøst og vært et bra menneske for å komme til paradis. Helvette er for alle de dårlige personene som ikke har bestått testen sin på denne jord. Det er derfor Gud har gitt oss fri vilje. Vi har fått budskapet, og fri vilje, do what you want with that liksom. 

Anonymkode: 56541...223

Her var det mye rare norske ord gitt 😂🙄🤷‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 3bd51...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (På 12.12.2023 den 4.24):

Jeg tror på reinkarnasjon. At bevisstheten tar bolig i en ny kropp når vi dør. 

Ok. Forklar da befolkningsveksten, hvis du mener det kun er ett visst antall mennesker til en hver tid, som bare overtar andres kropp 🤦‍♀️ osv… 🙄

Og hvor kom disse menneskene / kroppene fra, som man gjenbruker, fra i utgangspunktet 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Forklar da befolkningsveksten, hvis du mener det kun er ett visst antall mennesker til en hver tid, som bare overtar andres kropp 🤦‍♀️ osv… 🙄

Og hvor kom disse menneskene / kroppene fra, som man gjenbruker, fra i utgangspunktet 🤯

Vet ikke jeg. Finnes det noen som kan forklare alt? Men det er seriøse forskere og leger på tema. Du kan jo prøve å forklare hvordan noen husker et liv de aldri har levd selv. De husker navn, steder, navn på tidligere familie og venner, dødsøyeblikket. Når dette blir forsket på finner de ut at dette stemmer med noen som har levd før. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (På 13.12.2023 den 16.46):

Kommer jo ann på hva man tror.

Jeg tror at vi har mange jordlige liv. Vi får forskjellige liv hver gang vi lever, og vi lever hvert liv for å lære noe. Vi er ikke utlært før vi har lært om alle aksepter av det å være menneske er både på godt og vondt. Det kan godt hende at du Ble drept i et liv og fikk kjenne på følelsen av å bli drept, mens du mange liv senere feks er morde r. Du kan også være rik i et liv, men veldig fattig i et annet ett. I noen liv levde du lenge med god helse, i andre liv døde du tidlig av sykdom, ulykker eller selvmord. Alt skal læres.

Mellom jord livene så er du på den andre siden, som egentlig er hovedhjemmet til oss alle. Her oppholder du deg alt i fra noen år til et par 100 år før du blir født i ny kropp. Høres lenge ut, men mange år på jorden er veldig kort tid der oppe. Når du er ferdig utlært totalt i det jordlige livet, så blir du der for alltid. 

da blir det fullt på jorda da, om alle som er ferdig utlært ender her til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (2 timer siden):

Du blir på ditt "opprinnelige hjem" , altså på den andre siden. Ikke her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (8 timer siden):

Veldig dårlig formulert av meg. Du blir på den andre siden for godt når du er ferdig med alle jordlige liv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg tror at om det er et helvete, så må det være på jorda. Jeg håper det bare er søvn på "den andre siden." 

Anonymkode: 06034...140

Er ikke søvn men glede og lite bekymringer på andre siden. Min bestefar vippet over i døden og kalte denne jord et *H*. 

❤️

Anonymkode: 72767...d7c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (På 15.12.2023 den 2.46):

Vet ikke jeg. Finnes det noen som kan forklare alt? Men det er seriøse forskere og leger på tema. Du kan jo prøve å forklare hvordan noen husker et liv de aldri har levd selv. De husker navn, steder, navn på tidligere familie og venner, dødsøyeblikket. Når dette blir forsket på finner de ut at dette stemmer med noen som har levd før. 

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🙄

Det var et fint argument😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 5.22):

Det er ganske uvirkelig at vi ikke vet noen ting om hva som venter etter man dør og hvorfor vi er her. Er jo som i en film eller annen fantasi. Ganske syke greier.

Anonymkode: 99549...7b9

Informasjonen finnes jo, men det er ikke sånn at det dukker opp i NRK eller Aftenposten. Man må aktivt søke og lete. 

Anonymkode: 0ead1...0fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Søk NDE på you tube og hør folk fortelle som har vært på den andre siden.

Jeg har snakket med foreldrene mine, min mormor og onkel. Alle er døde. 

Anonymkode: 7a8b2...574

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 0.22):

Jeg mente gode mennesker selvfølgelig.

Håper at drittsekker ikke kommer inn perleporten

Ts

Anonymkode: 63db8...afc

Alle er jo litt drittsekker, så er nok ikke mange i himmelen.

Anonymkode: 0ddb6...133

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...