Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia70 skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan så mye forsvinne så raskt? Er det noen logisk forklaring på dette fra de som har oversikt over det som er skrevet om økonomien hennes de siste årene?

Det lurte jeg også på. Men det koster vel også å ha skaffet seg divaektemann... Bryllupsreisen, kostet ikke den villaen de leide 400 000 - 500 000 pr natt, og de var der en uke? Stemmer det så svei de av tre millioner bare den uken. 

Det har vel vært en del tap på de firmaene som er lagt ned også, men heller ikke det, eller lønnsnedgangen i Hést synes å forklare så mange millioner ned på et år.

Banklån på 20 millioner koster nok sitt også, slik rentene har vært nå.

Og tross dette, eller kanskje pga. alt dette - så fortsetter prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett ofte å reklamere på sine IG-kontoer uten å merke det som reklame. Det er en salig blanding av hans og hennes og Leah Behns businesses, og deres samarbeidspartnere og DVs familie. De gir et veldig useriøst inntrykk

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia70 skrev (1 time siden):

Hvordan kan så mye forsvinne så raskt? Er det noen logisk forklaring på dette fra de som har oversikt over det som er skrevet om økonomien hennes de siste årene?

Durek the Diva er dyr i drift.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Herlighet. det er ganske sjukt. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg lurer på hva de vil oppnå. Tenker de at pressen skal bli redde og dermed ikke skrive kritisk om dem?

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
CeXNS skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer på hva de vil oppnå. Tenker de at pressen skal bli redde og dermed ikke skrive kritisk om dem?

Antakelig. Han skjønne rikke akkurat norsk kultur så veldig godt. Og hvorfor ikke bare la ballen ligge?

Endret av pøbelsara
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
CeXNS skrev (10 minutter siden):

Det er det jeg tenker. Det er det samme de har holdt på led å true folk med søksmål. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (12 minutter siden):

Antakelig. Han skjønne rikke akkurat norsk kultur så veldig godt. Og hvorfor ikke bare la ballen ligge?

Hun bør jo skjønne norsk kultur godt, og burde forklart han dette. Ikke minst for nå trenger de ro i Kongefamilien. 

Virker som hun har blitt som disse som dro på utveksling til USA og som liksom ikke kunne snakke norsk da de kom tilbake - bare at for hennes del er det ikke språket, men holdningene det har gått ut over 🙄

Endret av blvck
  • Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet
pøbelsara skrev (25 minutter siden):

Herlighet. det er ganske sjukt. 

Ja, og det føyer seg bare inn i rekken av trass og sinne mot norsk offentlighet. 

Gir ikke et godt inntrykk av paret syns jeg... 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
blvck skrev (1 time siden):

Jeg syns det er ganske spesielt å hyre noen for å saumfare nettet etter artikler som kan klages inn til pfu. 

https://www.vg.no/rampelys/i/pP07VW/prinsesse-martha-louise-jakter-paa-problematiske-mediesaker-til-pfu-klager

For det første har det vel vært relativt stille siste halve året, bortsett fra dokumentaren, som egentlig floppa og førte til at hele norge syntes synd på Kongen. 

Kanskje Durek tenker det kan gi litt inntekter…? Å klage inn til PFU for så å kunne søke erstatning? Nå som MLs formue har krympet, må de finne andre inntektskilder? 😅

• Liker 13
Skrevet

Jeg blir skikkelig bekymret for hvordan hun har det i det forholdet når jeg ser hvordan han holder på. han distanserer henne fra familien, fra tidligere venner og fra hele kulturen hun er oppvokst i. Skikkelig skummelt å være vitne til - i full offentlighet. 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg syns det er ganske spesielt å hyre noen for å saumfare nettet etter artikler som kan klages inn til pfu. 

https://www.vg.no/rampelys/i/pP07VW/prinsesse-martha-louise-jakter-paa-problematiske-mediesaker-til-pfu-klager

For det første har det vel vært relativt stille siste halve året, bortsett fra dokumentaren, som egentlig floppa og førte til at hele norge syntes synd på Kongen. 

All PR er god PR, kan det virke som, siden de ikke har fått mye oppmerksomhet i det siste.

Førøvrig mener jeg at prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett heller skulle fokusert MYE MER på å FØLGE NORSK LOV, og ikke minst RESPEKTERE OG OVERHOLDE AVTALER DE SELV HAR INNGÅTT MED DET NORSKE KONGEHUSET før de forsøker å avsport norsk presse fra å kritisere det som bør kritiseres av ML og DVs handlinger.

Jeg tror - håper - at norsk presse med dette vil våkne og fortsette å holde fokuset på alt det ille som prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett fremdeles driver med, alle gangene de bryter markedsføringsloven (det er mange!), og ikke minst at norske medier fortsetter å holde presset oppe mot Kongehuset ang. prinsesse Märtha Louises og Durek Verretts avtalebrudd når det gjelder kommersiell utnytting av tittel og kongelig tilknytning.

Prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett burde fokusert på alt de selv gjør galt før de forsøker å ta andre, da ville de blitt langt mer troverdige, noe de overhodet ikke er nå og ikke har vært siden de ble sammen. Det har vært løgn på løgn på løgn og stadige avtalebrudd og brudd på norsk lov m.m.! Det de to "selger" er så langt fra "godhet og kjærlighet" som man kan komme, det er kynisme og grådighet!

Om det er brudd på VVP, så bør det absolutt påpekes. Men måten de nå gjør det på, det viser hvor lite selvinnsikt de har.

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
enkefru skrev (11 minutter siden):

Kanskje Durek tenker det kan gi litt inntekter…? Å klage inn til PFU for så å kunne søke erstatning? Nå som MLs formue har krympet, må de finne andre inntektskilder? 😅

haha, ja, kanskje det er sånn de tenker! Tror ikke den bedriften hans drar inn så mange penger, så det er kanskje mer fristende å prøve å kreve penger av andre :P

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

De har ansatt en person til å finne saker til PFU? 😬 Det må jeg si, det virker ikke helt friskt, egentlig. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

De har ansatt en person til å finne saker til PFU? 😬 Det må jeg si, det virker ikke helt friskt, egentlig. 

Enig! Det viser en ganske skummel aggresjon syns jeg! Da er man temmelig bitter - eller trass og sint som jeg skrev lenger opp. Det er særs spesielt i hvert fall! 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

I enkelte kretser kalles menn med  thai-damer for ‘skaffe-dyr’. I tilfellene der de blir sammen med menn, og så begynner det å sendes store summer til storfamilien. Dette blir litt ‘søk’ sammenligning. Men ML som fortsatt er stormende forelsket i sin såkalte ‘sjaman’ - kan nok ha gitt litt etter for å gi han den livsstilen han ønsker. Hun har jo hatt litt for vane å bli litt ‘lik’ de hun har blitt sammen med, nå er hun jo veldig prinsesse i klær og smykker (startet vel m Ari), hun som før har vært litt gutte-jente. Man forandrer seg etter alderen, men virker som hans meninger er det viktigste. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (12 minutter siden):

Jeg blir skikkelig bekymret for hvordan hun har det i det forholdet når jeg ser hvordan han holder på. han distanserer henne fra familien, fra tidligere venner og fra hele kulturen hun er oppvokst i. Skikkelig skummelt å være vitne til - i full offentlighet. 

HM og MM har vist hvordan de behandler kvinner som tar kontakt og sier fra om voldelig  forhold i Marius saken. Tror ikke Durek er fysisk voldelig altså men mistenker at han kan være  manipulerende og psykisk kontrollerende. Foreldrene hennes er for gamle og barna hennes for unge til å være på og ta affære her. Hun har ingen i familien som kan se hva som skjer og gripe inn. 

Endret av FruR
  • Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Enig! Det viser en ganske skummel aggresjon syns jeg! Da er man temmelig bitter - eller trass og sint som jeg skrev lenger opp. Det er særs spesielt i hvert fall! 

Virker ganske «Amerikansk» i tankegangen også. Her i Norge skal det mye til å kunne felle noen i PFU. Selv jeg som verken er journalist eller jurist vet det. De vil nok ikke kunne regne med at personen de ansetter finner mange saker som de faktisk kan få igjennom og vinne så det er nok å kaste penger ut av vindu dette. Hvertfall hvis de tenker å ansette noen på full tid (Mulig det er et begrenset oppdrag i en kort periode altså jeg vet ikke). 

Endret av FruR
  • Liker 7
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...