AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Hva er greia med å omtale barnet sitt som "baby"? Jeg skjønner at man ikke vil bruke navnet på ungen på et digert nettforum, men er det ikke normalt å si babyen min? Snakker folk sånn i det virkelige liv? Beklager, mamma, jeg må ringe deg tilbake. Baby har våknet. Anonymkode: d02ba...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er greia med å omtale barnet sitt som "baby"? Jeg skjønner at man ikke vil bruke navnet på ungen på et digert nettforum, men er det ikke normalt å si babyen min? Snakker folk sånn i det virkelige liv? Beklager, mamma, jeg må ringe deg tilbake. Baby har våknet. Anonymkode: d02ba...66e Er synd det ikke er mer vanskelig å produsere avkom. Anonymkode: 6f9d0...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Og når de kaller en 1-2 åring for "baby". 🙄 Anonymkode: 51acd...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå