AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #21 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Angst og tvangstanker er det som gjør at du spør "men hva om". Angst og tvangstanker gjør ikke at noen blir gal og gjør grusomme ting. Anonymkode: deadd...9e9 Jepp! Er man f.eks. i en paranoid psykotisk tilstand, vil man neppe spørre seg særlig mye om det er en selv tar feil (på det verste). Klart man kan kjenne på angst ved psykose, men dette blir noe helt annet, det du beskriver TS. Det at du greier å frykte at du skal klikke, jevnt og trutt, dag og ut og dag inn, er et sterkt tegn på at det her er ikke psykose. Anonymkode: 7557b...7da
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #22 Skrevet 3. mars 2024 Hei, hvordan går det med deg nå TS? ❤️ Jeg sliter med samme dritten selv, tørr ikke være alene med barnet mitt fordi jeg er så redd for å bli gal og klikke. Anonymkode: 02c2a...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #23 Skrevet 3. mars 2024 Det at du er redd for å bli gal og klikke er ikke et tegn på at du kommer til å bli gal og klikke. Det er et symptom på OCD. Folk med OCD skader ikke andre. Den eneste du skader er deg selv med tankene dine. Barnet ditt er ikke i noen som helst fare. Anonymkode: deadd...9e9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #24 Skrevet 3. mars 2024 Hvorfor i alle dager har du valgt å føde barn inn i denne galskapen? Anonymkode: abad4...a04
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #25 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor i alle dager har du valgt å føde barn inn i denne galskapen? Anonymkode: abad4...a04 Spar oss for forakten din Anonymkode: f0954...9b0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #26 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, hvordan går det med deg nå TS? ❤️ Jeg sliter med samme dritten selv, tørr ikke være alene med barnet mitt fordi jeg er så redd for å bli gal og klikke. Anonymkode: 02c2a...0e3 Jeg har svart deg på ditt innlegg ❤️ jeg som skreiv at jeg fikk tanker om å kaste ungen ned trappa osv. Det går bedre nå, men tankene kommer fort tilbake når jeg er veldig sliten og trøtt.. bare snakk med meg om du vil det🥰 Det er veldig viktig å snakke med noen om det. Samboer? Familie? Der hjelper veldig på å si det høyt. Så er det veldig godt å vite at disse tankene er veldig vanlig og ha, men sjeldent folk sier det høyt ☺️ Anonymkode: 1c6ad...252
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #27 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har svart deg på ditt innlegg ❤️ jeg som skreiv at jeg fikk tanker om å kaste ungen ned trappa osv. Det går bedre nå, men tankene kommer fort tilbake når jeg er veldig sliten og trøtt.. bare snakk med meg om du vil det🥰 Det er veldig viktig å snakke med noen om det. Samboer? Familie? Der hjelper veldig på å si det høyt. Så er det veldig godt å vite at disse tankene er veldig vanlig og ha, men sjeldent folk sier det høyt ☺️ Anonymkode: 1c6ad...252 Åh er det deg?❤️ Det er utrolig godt å høre at det går bedre med deg!🥰 Jeg snakker om det med min mamma og samboer, men kun mamma som vet hvor grusomme tankene faktisk er. Kjenner at det letter litt av å prate om det, men har savnet å snakke med noen som faktisk forstår det og har stått i det selv, for man føler seg veldig alene om denne grusomme dritten😞 Anonymkode: 02c2a...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå