Janzypants Skrevet 22. desember 2023 #41 Del Skrevet 22. desember 2023 Huttetutt skrev (1 minutt siden): Er det NOEN som syntes prompehumoren til Emilie Skolmen var morsom? Skjønte hun kom til å vinne: alle lo fordi de syntes synd på henne fordi hun var så patetisk og klein! Digger Sarah Natasja Melby, håper hun vinner☺️ Nei, det der skjønte jeg ingenting av! Forstår virkelig ikke at folk syns det var morsomt. Jeg liker Emilie Skolmen, men dette var barnslig og egentlig flaut at voksne mennesker sitter og ler så godt av det.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 23. desember 2023 Haha, ja be is for at jeg ikke ser hele avsluttningen på episodene 😅😂 Jeg starter dagens episode; 23 desember, og hører at det enda er 3 deltagere igjen. Jeg 🤔😳 3 deltagere! Joda, Ole gikk ikke ut den 22, men får være med videre 😄 Han har fått med seg et «nek» som skal være med som en ulempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 23. desember 2023 #43 Del Skrevet 23. desember 2023 Huttetutt skrev (11 timer siden): Er det NOEN som syntes prompehumoren til Emilie Skolmen var morsom? Skjønte hun kom til å vinne: alle lo fordi de syntes synd på henne fordi hun var så patetisk og klein! Digger Sarah Natasja Melby, håper hun vinner☺️ Patetisk er vel å dra det langt? Jeg tror de ble så overrasket at de først lo og så gikk det kanskje over i kleinhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. desember 2023 #44 Del Skrevet 23. desember 2023 Sally-Go-Round skrev (4 timer siden): Patetisk er vel å dra det langt? Jeg tror de ble så overrasket at de først lo og så gikk det kanskje over i kleinhet. En ler først fordi det er bare overraskende og teit og så ender en opp med å le av at en ler. Og ingenting er så smittende som at andre ler. Så var vel heller det som var morsomt. 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 23. desember 2023 #45 Del Skrevet 23. desember 2023 21 hours ago, Huttetutt said: Er det NOEN som syntes prompehumoren til Emilie Skolmen var morsom? Skjønte hun kom til å vinne: alle lo fordi de syntes synd på henne fordi hun var så patetisk og klein! Digger Sarah Natasja Melby, håper hun vinner☺️ Det var jo egentlig genialt da. Jeg er ikke morsom og hadde ikke kommet på noe sånt heller, og det hadde jo bare vært enda kleinere. Skolmen tok en sjans og lyktes. Jeg syns heller ikke det var morsomt i det hele tatt, men det var nok noe helt annet live. Artige konkurranser egentlig, hvor det bare handler om å aldri være dårligst, trenger ikke være særlig god i noe som helst. 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #46 Del Skrevet 24. desember 2023 Da var det over. Jeg vet ikke hvem det var som vant; som i at jeg ikke har peiling på hvem han er 😅 Men vi har en ny Julestjerne ✨ God jul alle sammen 🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 25. desember 2023 #47 Del Skrevet 25. desember 2023 Huttetutt skrev (På 22.12.2023 den 23.53): Er det NOEN som syntes prompehumoren til Emilie Skolmen var morsom? Skjønte hun kom til å vinne: alle lo fordi de syntes synd på henne fordi hun var så patetisk og klein! Digger Sarah Natasja Melby, håper hun vinner☺️ Huff ja det var dårlige greier, var sikker på at hun skulle ryke og så endte hun opp med å vinne konkurransen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 25. desember 2023 #48 Del Skrevet 25. desember 2023 Lestisen skrev (2 timer siden): Huff ja det var dårlige greier, var sikker på at hun skulle ryke og så endte hun opp med å vinne konkurransen! Kanskje man måtte være der for å forstå at det var morsomt🤔 Jeg skjønte heller ikke at hun kunne vinne den konkurransen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 26. desember 2023 #49 Del Skrevet 26. desember 2023 Er det noen som vet hvordan selve innspillinga foregår? Hvor mange oppgaver er det pr dag, feks? De skifter jo klær mellom hver dag, så lurer liksom på om det bare er én oppgave om dagen, men tviler sterkt på at noen av de har tid til å sette av 24 dager i strekk for å spille inn en adventskalender hvor man attpåtil ikke overnatter😅 så, noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. desember 2023 #50 Del Skrevet 26. desember 2023 Janzypants skrev (8 timer siden): Er det noen som vet hvordan selve innspillinga foregår? Hvor mange oppgaver er det pr dag, feks? De skifter jo klær mellom hver dag, så lurer liksom på om det bare er én oppgave om dagen, men tviler sterkt på at noen av de har tid til å sette av 24 dager i strekk for å spille inn en adventskalender hvor man attpåtil ikke overnatter😅 så, noen som vet?? Jeg kjenner en som har vært med på Hva Feiler Det Deg? (NRK-program på 30-40 min) og det spilte de inn tre av på en dag. Tipper tilsvarende, et par episoder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. desember 2023 #51 Del Skrevet 27. desember 2023 Janzypants skrev (På 26.12.2023 den 3.53): Er det noen som vet hvordan selve innspillinga foregår? Hvor mange oppgaver er det pr dag, feks? De skifter jo klær mellom hver dag, så lurer liksom på om det bare er én oppgave om dagen, men tviler sterkt på at noen av de har tid til å sette av 24 dager i strekk for å spille inn en adventskalender hvor man attpåtil ikke overnatter😅 så, noen som vet?? De bodde vel på et hotell i nærheten. Leste i starten av desember at Chad fikk kjøre med Tix fra hotellet p.g.a beinet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 2. januar #52 Del Skrevet 2. januar Janzypants skrev (På 26.12.2023 den 3.53): Er det noen som vet hvordan selve innspillinga foregår? Hvor mange oppgaver er det pr dag, feks? De skifter jo klær mellom hver dag, så lurer liksom på om det bare er én oppgave om dagen, men tviler sterkt på at noen av de har tid til å sette av 24 dager i strekk for å spille inn en adventskalender hvor man attpåtil ikke overnatter😅 så, noen som vet?? Var det ikke en fra fjorårets sesong som sa noe om at de spilte inn over ti dager i mai? Da må de jo ha spilt inn flere episoder hver dag, eller? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. januar #53 Del Skrevet 2. januar Marsipanmor skrev (10 timer siden): Var det ikke en fra fjorårets sesong som sa noe om at de spilte inn over ti dager i mai? Da må de jo ha spilt inn flere episoder hver dag, eller? 😄 Men nå må de jo ha spilt inn seint i høst? Etter at Jørn Lier Hørst hadde rykki ut av maskorama. men de har nok spilt inn flere episoder per dag. Sikkert fått beskjed om å ta med en del skift til hver dag og (siden de fleste hadde nytt antrekk i hver luke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 3. januar #54 Del Skrevet 3. januar Pasha skrev (13 timer siden): Men nå må de jo ha spilt inn seint i høst? Etter at Jørn Lier Hørst hadde rykki ut av maskorama. men de har nok spilt inn flere episoder per dag. Sikkert fått beskjed om å ta med en del skift til hver dag og (siden de fleste hadde nytt antrekk i hver luke) Ja, stemmer, det! Tenkte ikke over det da, men det har du nok helt rett i. Tror i utgangspunktet neppe de hadde spilt inn en episode i vår hvor de snakket om hans fremtidige deltakelse😄 Men da må det jo ha vært ganske sent, for Maskorama startet vel den uken det ble kjent hvilke deltakere som var med. Og i teorien kunne jo Jørn Lier Horst ha vært med helt til finalen, 16. desember. Men kan kunne vel også ha blitt brukt som paneldeltaker uansett selv om det ikke var kjent at han var med i Maskorama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 3. januar #55 Del Skrevet 3. januar Er det ikke flere episoder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 3. januar #56 Del Skrevet 3. januar Centimeteren skrev (8 timer siden): Er det ikke flere episoder?? Nei, det er jo en julekalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 3. januar #57 Del Skrevet 3. januar Jeg synes 2022 var bedre enn 2023, men er eneste kalenderen jeg følger med på. Lett underholdning😊👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå