Gå til innhold

24 stjerners julekalender med SPOILER

Ariana807

Anbefalte innlegg

Jeg likte det som ble sendt i fjor, og må jo følge med i år også.

Men jeg er jo litt sjokkert, for han sang jo litt feil tekst!!

«Last Christmas I gave you my heart» er jo teksten. Mens det ble sunget «Last Christmas you gave me my heart».

Synes det faktisk ikke er helt godkjent. Men jeg er kanskje litt for streng 😅 Jeg kjenner ingen av de to som måtte i duell, så ikke som om jeg har noen preferanser egentlig. Men rett skal jo være rett; det ble sagt at synger man feil så ryker man ut. Men det var kanskje ikke feil nok med 1 ord feil 😅

Uansett god start med første desember. Så får man vente å se hva som skjer.

Endret av Ariana807
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns dette var et konsept som fungerte i fjor, og jeg håper det fungerer like bra i år 😅

Veldig morsom kommentar fra Sarah Natasha Melby i går, ang kona 🙈😂 Eller, når hun oppdaget hva hun egentlig hadde sagt! 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok kjendiser nå, folk er lei hysteriet. Eliten kan bare ha det så godt, men jeg ser ikke på programmer der det er med mer enn 1 kjendis. Bortsett fra serie og true crime.

Anonymkode: 8837c...395

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 desember og nok en person ute. Er litt overrasket over at brudd i foten ikke førte til at han måtte reise hjem. De har jo tidligere hatt noen fysiske utfordringer, men får se hva som skjer videre.

Er mange her jeg ikke vet hvem er. Veldig mange.

Jeg ser lite på tv. Og alle «influensere og pradise kjendiser» aner jeg ikke hvem er 😅 blant annet annet jeg ikke hvem som røk i dag; hvem han er 😅

Heier kanskje litt på Jenny oppi dette 😄 men får se hvem som står igjen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programlederen er så klein at det gjør vondt å se på…. Veldig synd, for programmet i seg selv er morsomt! 

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Austlenningen skrev (57 minutter siden):

Programlederen er så klein at det gjør vondt å se på…. Veldig synd, for programmet i seg selv er morsomt! 

Enig. Enn så lenge ser jeg på til tross for programlederen. Men spørs om jeg orker i lengden, men selve programmet er jo egentlig ganske morsomt. 

Anonymkode: 4b01e...366

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 desember og jeg likte denne konkurransen 😄 Noe alle kan klare å få til.

Jeg aner ikke hvem hun er, så av de to i duellen heiet jeg på TIX. Kan ikke så mye om han, annet enn at han var med i Eurovision 😅

Ble glad for duell resultatet, men er enda en hel del dager igjen til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det er bestemt hvem som skal ryke ut? Tilfeldig at de minst kjente ryker først?

Anonymkode: 944fc...498

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror dere det er bestemt hvem som skal ryke ut? Tilfeldig at de minst kjente ryker først?

Anonymkode: 944fc...498

Lurer på dette jeg også. Er hele greia scripted eller er det ekte?

Anonymkode: 946fa...a01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Austlenningen skrev (På 2.12.2023 den 23.16):

Jeg syns han er kjempemorsom 😅

Anonymkode: 95cdc...ad8

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode, med de 3 som sto til slutt, endte det med at den jeg ikke vet hvem var måtte ut, passet meg fint det 😄

Har ikke kjempe god kjennskap til de andre, men det er nå i det minste et par kjente ansikt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (16 timer siden):

Er Orrawakoo et navn..?

Lurte veldig på det selv. Ville tippet at navnet kom fra typ Grønland, Hawaii eller er aboriginsk. Men fant ikke ut av det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Markus blir litt mye til tider, ''hva koster det da'' dro de alt for langt ut, trodde aldri det skulle ta slutt, haha. Men samtidig ser jeg ikke helt for meg hvem andre som hadde passet så mye bedre til å lede dette programmet. Liker at det ikke er noen som tar helt av og skal ha oppmerksomheten rettet mot seg hele tiden, se bort fra Katarina som har et litt tullete teit sterkt konkurranseinstinkt og Jenny Jensen som er ekstremt snakkesalig til enhver tid. Alexander ser litt ut som han kjeder seg og ikke vet helt hva han gjør der, spesielt når han blir filmet når de sitter på tribunen😆 Spennende å se hvor lenge oppgavene faller i Chand sin favør..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem det var som røk i dag, altså jeg aner ikke hvem han er 😅så jeg er ikke sur jeg for at vi ikke mistet en av mine favoritter 😅

Nok en dag nærmere jul! 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ariana807 skrev (13 minutter siden):

Jeg vet ikke hvem det var som røk i dag, altså jeg aner ikke hvem han er 😅så jeg er ikke sur jeg for at vi ikke mistet en av mine favoritter 😅

Nok en dag nærmere jul! 🥳

Han er trener for hopplandslaget (menn).

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episoder til med folk som ryker.

Jeg vet jo hvem han … idol - her blir det liv - personen er, altså jeg vet han var med i idol 😅😂

Den andre, hun aner jeg ikke hvem er.

Enda en dag nærmere jul. Jeg heier nok litt på Jenny og Håvard, og Katarina kommer nok inn på en god 3 plass etterfulgt av Sjakk Ole.

Men får se hvem som står igjen til slutt. 10 desember i dag, ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...