AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Sikkert en zillion poster om dette, men jeg lager en ny for det.... Håper det er greit. Personlig er jeg en mann på 43 år og det første jeg ser på er jo naturligvis ansiktet. Altså om hun er pen når hun smiler/ler. Et ekte smil/latter er utrolig sjarmerende. På en delt førsteplass synes jeg rumpa er uhyre viktig. En spretten rumpe og vakkert smil er råsexy. Puppene er ikke så viktig for meg, bare dem er der og dem synes. Dog blir jeg ikke spesielt tent av veldig overvektige damer/jenter. Det er turnoff for min del. Man kan fjerne være litt overvektig, men ikke "feit". Så et vakkert og ikke minst EKTE smil og posiitiv utstråling, en forholdsvis slank kropp og spretten rumpe. Aller helst en brunette for min del, Anonymkode: 6cd86...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 1. Blikket hennes. Øynene. Alt å si.. 2. midje, kurven om midjen og hofte 3. selve hoftepartiet ned mot vagina og kurvene over lårene, mer former bedre (bryster tenner meg ikke så mye, men våt kjede gjør det). Tynn tenner ikke, men «petit» kan gjøre det, men hun må være voksen, at man kan løfte henne opp, og skikkelig kose. Og selvfølgelig stemmen hennes.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 At hun trives og føler seg trygg, smiler vakkert og ler mye.. er jo mannens oppgave😉 Men det er hun umettelige kåtsjura med hverdagsromantikk, jeg tenner mest på🥰 ..da kribler det både her og der hele dagen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Øynene, smilet, midje/ hoftene Anonymkode: 5a19e...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Øyne, Smil, Humør, personlighet og utstråling. Alt det er viktigere enn resten av utseende mener jeg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Første punkt er noe som er vanskelig å sette ord på, men øynene, blikket og utstrålingen, en sensuell utstråling. De skal helst ha noen kg ekstra, for den type rumpe jeg liker og trenger på en dame finner man ikke på slanke damer 😅 Anonymkode: 80d00...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Hennes fysiske utseende. Det må være en trent kropp. Ikke en joggetrent kropp, men en TRENT kropp med former. Rumpe som har fått kjørt seg. Faste pupper som ikke henger. Flat smooth mage. Ikke kort hår. Ansiktet må være ok pent. Anonymkode: ef099...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: De skal helst ha noen kg ekstra, for den type rumpe jeg liker og trenger på en dame finner man ikke på slanke damer 😅 Anonymkode: 80d00...722 Høres ut som du har plenty med damer å velge i da. 😂 Ting som er viktig for meg og hvor det motsatte er negativt. Ung, slank, faste pupper, langt hår. Ser man mer etter konemne så er personlighet det viktigste. Anonymkode: 105cf...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hennes fysiske utseende. Det må være en trent kropp. Ikke en joggetrent kropp, men en TRENT kropp med former. Rumpe som har fått kjørt seg. Faste pupper som ikke henger. Flat smooth mage. Ikke kort hår. Ansiktet må være ok pent. Anonymkode: ef099...76c Enig. Det siste jeg ønsker er ei dame/jente som driter i sin egen helse og hvordan hun ser ut. Jeg sier ikke at hun skal ha modellkropp, men "feite" damer er ikke noe som tenner meg vertfall. Då får man ofte dårlig selvtillitt og andre problemer på kjøpet også. Utan at jeg sier at veltrente damer er perfekte heller, men allikevel... Anonymkode: 6cd86...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 Ansiktet er det første treffpunktet når ein ser på jenter. Bekledning, og kroppspråket Deretter beunderer ein både det som er over, og under midjen. Tiltrekkende rumpe, og brystene bør helst vere syneleg selv om de har eindel bekledning. Anonymkode: 59770...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 Hvis jeg ser henne i bikini, truse eller tettsittende bukse; Den lille trekanten foran. Fantastisk å fantasere om det som er under 😍 Anonymkode: 5a19e...368 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Del Skrevet 1. desember 2023 Bare sånn utseendemessig, uten å gå inn på personlighet og sånn, så er det noe med denne formen som gjør meg yr. Trenger ikke å ha magemuskler, men et innsvinget liv, hofter og fine lår...😍 Anonymkode: 45eb4...e1c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #13 Del Skrevet 2. desember 2023 Det første som tenner meg er store øyne og litt rundt ansikt, at hun virker blid og trygg. Deretter alt nedenfor navlen, og hvordan hun presenterer det. Klær er derfor viktig for om jeg tenner eller ikke. Hun kan godt ha litt loose fit bukser, men ikke som en saggegutt på 14 år. Buksa må sitte tight i skrittet slik at jeg ser med en gang at det er ei herlig fitte der. Anonymkode: 5f745...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det første som tenner meg er store øyne og litt rundt ansikt, at hun virker blid og trygg. Deretter alt nedenfor navlen, og hvordan hun presenterer det. Klær er derfor viktig for om jeg tenner eller ikke. Hun kan godt ha litt loose fit bukser, men ikke som en saggegutt på 14 år. Buksa må sitte tight i skrittet slik at jeg ser med en gang at det er ei herlig fitte der. Anonymkode: 5f745...bd9 Å er den ikke der, så kan man vel si man har gått på en smell 😅 Anonymkode: 6cd86...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #15 Del Skrevet 2. desember 2023 Kjemien mellom oss. Alt annet er underlagt det. Har ikke preferanser i forhold til utseendet, da ville jeg ha gått glipp av mange bra damer! Anonymkode: a3822...dc7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 2. desember 2023 #16 Del Skrevet 2. desember 2023 Rompa og fine pupper, i den rekkefølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #17 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Enig. Det siste jeg ønsker er ei dame/jente som driter i sin egen helse og hvordan hun ser ut. Jeg sier ikke at hun skal ha modellkropp, men "feite" damer er ikke noe som tenner meg vertfall. Då får man ofte dårlig selvtillitt og andre problemer på kjøpet også. Utan at jeg sier at veltrente damer er perfekte heller, men allikevel... Anonymkode: 6cd86...31a Ikke for å skuffe deg……men vi veltrente jenter har ofte angst…..derfor trenger vi å bruke kroppen hver dag😉 Anonymkode: 51e85...7eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #18 Del Skrevet 2. desember 2023 Pupper(ikke silikon)...rumpe..hofter...lår....svarer som kvinne Er bisex. Anonymkode: 460b5...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #19 Del Skrevet 2. desember 2023 Kommer an på klærne, gjerne at di viser litt hud, men ikke masse utringning , pirrende vis jenta, har trent seg opp litt muskler😁 Anonymkode: 8a482...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #20 Del Skrevet 2. desember 2023 Ung, slank, naturlig, feminin, lavere enn meg, timeglass eller pæreform, sprettrumpe, faste pupper (størrelse er ikke like viktig men b og c cup er finest), langt hår, ingen tatoveringer. Er også ganske heit om hun har buet korsrygg Det viktigste med stor margin er de 3 første. Om en kvinne er tynn, ikke har silikon/botox/for mye sminke etc. og ikke har mye tegn til aldring er det nesten garantert at jeg tennes av hun, selv om hun har tydelige "feiler" som for eksempel om hun er helt flatbrystet. Anonymkode: 90968...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå