AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Del Skrevet 27. november 2023 Hei, har startet en jobb på et sykehjem og fått turnus som viser jeg skal jobbe aftenvakt på julaften som i år faller på en søndag. Jeg har aldri før hatt en jobb hvor man jobber noe særlig med helligdager så jeg er helt grønn på dette, og har ikke turt å spørre på ny jobben om dette. Hvordan funker det med tillegg på helligdag? Får man helligdagstillegg + de vanlige tilleggene for kveld og helg? Eller får man kun helligdagstillegg? Prøvde søke opp dette på nettet og se om jeg kunne finne det ut, og da var det folk som har skrevet de ikke har kveld og helge tillegg på helligdag, på samme viset som at de "mistet" kveldstillegget når de jobbet helg... Men på jobben vår har vi fortsatt kveldstillegg selv om vi jobber på helg og har helgetillegg? Anonymkode: 08854...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 27. november 2023 #2 Del Skrevet 27. november 2023 Ja, du får kveld- og helgetillegget på røde dager. Derimot får du ikke kveld-, helg- eller nattillegget ved overtid. Greit å vite hvis du påtar deg overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Vikarsykepleier skrev (6 minutter siden): Ja, du får kveld- og helgetillegget på røde dager. Derimot får du ikke kveld-, helg- eller nattillegget ved overtid. Greit å vite hvis du påtar deg overtid. Tusen takk for svar. Anonymkode: 08854...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå