Gå til innhold

Hva tilsvarer str L i herreklar i klær for kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tilsvarer str L i herreklær i klær for kvinne?

Anonymkode: 7be5a...be6

Skrevet

Du kan kanskje sammenligne størrelseskartene for det aktuelle merket?

Anonymkode: 1d3db...e21

Skrevet

Minst XXL. Men husk at passformen er anderledes. Bukser som er tilpasset kvinner har gjerne tatt høyde for større rumpe, så de får et høyere liv på menn og kan skli ned. 

Anonymkode: 39f86...0fb

Skrevet

Strl. 46 er strl 56 på menn. 42, er 52 på menn osv. 

Anonymkode: 39f86...0fb

Skrevet

Veldig vanskelig å gi en fasit her... Kommer an på hva slags plagg du er ute etter. Jeg driver litt med drag, og det varierer veldig hva slags kvinnestørrelse jeg trenger. Jeg er normalt sett M som herre. Kan sikkert hjelpe deg hvis du beskriver hva slags antrekk/plagg du er ute etter.

Anonymkode: d04a7...eec

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å si, når herreplagg er rettere enn kvinneklær. En t-skjorte i manne-L kunne fort vært for trang og lagt seg rart på meg med store pupper og litt hofter, men jeg får fint på meg en M i kvinneplagg.

Anonymkode: ddeba...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vanskelig å si, når herreplagg er rettere enn kvinneklær. En t-skjorte i manne-L kunne fort vært for trang og lagt seg rart på meg med store pupper og litt hofter, men jeg får fint på meg en M i kvinneplagg.

Anonymkode: ddeba...418

Enig. En del kjoler, spesielt ermeløse og gjerne med litt stretch i, de sitter finest i størrelse 36/38 (small) på meg, til tross for at jeg er M som mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 12.36):

Enig. En del kjoler, spesielt ermeløse og gjerne med litt stretch i, de sitter finest i størrelse 36/38 (small) på meg, til tross for at jeg er M som mann. 

Hæ? Jeg pleier å være en M i dame, men må ofte gå for small eller XS (som skeødent finnes hos mann!) i herre

Anonymkode: 668f7...b3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 22.25):

Hæ? Jeg pleier å være en M i dame, men må ofte gå for small eller XS (som skeødent finnes hos mann!) i herre

Anonymkode: 668f7...b3d

Det kommer jo som sagt veldig an på hva slags type plagg det er. Et eksempel, en t-skjorte skal gjerne sitte litt baggy på en mann, men mye tightere på en dame. Så ja, hvis du som M dame vil at en herre-t-skjorte skal sitte som en dame-t-skjorte, så bør du nok gå for en S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...