AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg har fått positiv eggløsningstest dagen etter festeblødning. (Festeblødning 12-14 dpo) Negativ graviditetstest idag 15dpo, men en hel haug av symptomer som jeg kjenner igjen fra sist graviditet. Dette er første prøving etter spontanabort. Har noen andre fått positiv eggløsningstest etter festeblødning og før positiv graviditetstest? Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Det høres litt merkelig ut er du sikker på at du hadde eggløsning for 15 dager siden? Og er du sikker på at du hadde festeblødning? Kanskje kroppen ikke lyktes med eggløsning sist og at du egentlig har eggløsning nå :)? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Pudderrosa skrev (12 minutter siden): Det høres litt merkelig ut er du sikker på at du hadde eggløsning for 15 dager siden? Og er du sikker på at du hadde festeblødning? Kanskje kroppen ikke lyktes med eggløsning sist og at du egentlig har eggløsning nå :)? Altsåå jeg må ha hatt eggløsning, for har hatt så mange tegn på at den har vært der. I tillegg føler jeg meg veldig gravid nå. Derfor er det såå rart at eggløsningstesten ble positiv idag. Festeblødningen er oppskriftsmessig slik som jeg har lest om, så derfor tror jeg at det er det jeg har opplevd 😄 Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Om det var festeblødning så får du ikke positive test før 3-5 dager etter. Husk de fleste opplever ikke festeblødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Pluss positive test og litt blod kan være at du har hat eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått positiv eggløsningstest dagen etter festeblødning. (Festeblødning 12-14 dpo) Negativ graviditetstest idag 15dpo, men en hel haug av symptomer som jeg kjenner igjen fra sist graviditet. Dette er første prøving etter spontanabort. Har noen andre fått positiv eggløsningstest etter festeblødning og før positiv graviditetstest? Anonymkode: 8bca2...dfb Eggløsningstester blir ikke positive før graviditetsstester om det skyldes graviditet. Hcg må være begynt å bli produsert, og hvis man har nok hcg til at en el test slår ut, så ville G-test også slått ut. Anonymkode: d5081...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eggløsningstester blir ikke positive før graviditetsstester om det skyldes graviditet. Hcg må være begynt å bli produsert, og hvis man har nok hcg til at en el test slår ut, så ville G-test også slått ut. Anonymkode: d5081...689 Jeg skjønner, da er jeg enda mere forvirret..😄 Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 Ha sex idag kanskje dere har eggløsning nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #9 Del Skrevet 26. november 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): Ha sex idag kanskje dere har eggløsning nå Det kan ikke være mulig med alle de vondtene jeg har hatt de siste ukene. Satser på at jeg har hatt festeblødning de siste dagene.. Kan ikke skjønne hva den lyserosa utfloden skulle vært hvis det ikke hadde vært festeblødning. Eggløsningstesten var negativ nå i kveld😊 Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #10 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan ikke være mulig med alle de vondtene jeg har hatt de siste ukene. Satser på at jeg har hatt festeblødning de siste dagene.. Kan ikke skjønne hva den lyserosa utfloden skulle vært hvis det ikke hadde vært festeblødning. Eggløsningstesten var negativ nå i kveld😊 Anonymkode: 8bca2...dfb Hvis EL testen var negativ nå i kveld, så tyder det også på at EL skjer nå. Når du trodde du hadde El sist, kan kroppen ha gitt alle symptomer etc og prøvd å slippe ett egg men ikke klart det.. Også prøver kroppen igjen nå.. helt vanlig, skjer fra tid til annen. Hadde du vært gravid ville graviditetstest vært positiv dersom EL test er det pga hcg - man må ha en del hcg i kroppen for at El-test slår ut. EL tester reagerer på både LH og HCG og kan ikke skille mellom disse hormonene.. G-test derimot reagerer KUN på hcg... Anonymkode: d5081...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #11 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis EL testen var negativ nå i kveld, så tyder det også på at EL skjer nå. Når du trodde du hadde El sist, kan kroppen ha gitt alle symptomer etc og prøvd å slippe ett egg men ikke klart det.. Også prøver kroppen igjen nå.. helt vanlig, skjer fra tid til annen. Hadde du vært gravid ville graviditetstest vært positiv dersom EL test er det pga hcg - man må ha en del hcg i kroppen for at El-test slår ut. EL tester reagerer på både LH og HCG og kan ikke skille mellom disse hormonene.. G-test derimot reagerer KUN på hcg... Anonymkode: d5081...689 Tror nok dessverre dette ikke er riktig altså:) Men takker for svar på spørsmålet. Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. november 2023 #12 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror nok dessverre dette ikke er riktig altså:) Men takker for svar på spørsmålet. Anonymkode: 8bca2...dfb Men jeg ville hat sex idag og imorgen...velig dumt om du nå tror at du hadde festeblødning og sp har du eggløsning. Da går du glipp av prøveperioden. Pluss selv om du tror du har hat eggløsning betyr ikke at du har hat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #13 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tror nok dessverre dette ikke er riktig altså:) Men takker for svar på spørsmålet. Anonymkode: 8bca2...dfb Nei altså du må jo tro hva du vil, men ser ikke poenget med å spørre her inne når du mener alle svarene du har fått tilsier at det mest sannsynlig ikke stemmer, og du mener det er feil. Lykke til. Anonymkode: d5081...689 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #14 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei altså du må jo tro hva du vil, men ser ikke poenget med å spørre her inne når du mener alle svarene du har fått tilsier at det mest sannsynlig ikke stemmer, og du mener det er feil. Lykke til. Anonymkode: d5081...689 Jeg mener ikke at alle svarene er feil😊 Og setter pris på at alle deler sine erfaringer. Men jeg sier bare at jeg ikke syntes det høres riktig ut at jeg ikke har hatt eggløsning for flere uker siden, da jeg kjenner på veldig mange kroppslige tegn på at eggløsningen har funnet sted. Jeg spurte egentlig bare om noen hadde erfaringer med å få positiv eggløsningstest etter festeblødning. Jeg spurte ikke om jeg har hatt festeblødning, for det er ikke noe, noen her inne kan svare på uansett 😊 Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. november 2023 #15 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener ikke at alle svarene er feil😊 Og setter pris på at alle deler sine erfaringer. Men jeg sier bare at jeg ikke syntes det høres riktig ut at jeg ikke har hatt eggløsning for flere uker siden, da jeg kjenner på veldig mange kroppslige tegn på at eggløsningen har funnet sted. Jeg spurte egentlig bare om noen hadde erfaringer med å få positiv eggløsningstest etter festeblødning. Jeg spurte ikke om jeg har hatt festeblødning, for det er ikke noe, noen her inne kan svare på uansett 😊 Anonymkode: 8bca2...dfb Men du kan jo ikke si at du har fått festeblødning. Det vet du jo ikke selv. Og som mange sier så er nok denne blødningen etter eggløsning..og siden du fikk positive eggløsning tester oh så negativt at du nok eggløsning nå. Dette er første prøvingen etter spontanabort...da kan jo de symptomer du har hat vært at kroppen har prøvd p komme tilbake. Håper jo du er gravid. Men om du om 3-4 dager ikke får mens eller positive test vet du iallefall at du har hat eggløsning 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #16 Del Skrevet 26. november 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Men du kan jo ikke si at du har fått festeblødning. Det vet du jo ikke selv. Og som mange sier så er nok denne blødningen etter eggløsning..og siden du fikk positive eggløsning tester oh så negativt at du nok eggløsning nå. Dette er første prøvingen etter spontanabort...da kan jo de symptomer du har hat vært at kroppen har prøvd p komme tilbake. Håper jo du er gravid. Men om du om 3-4 dager ikke får mens eller positive test vet du iallefall at du har hat eggløsning Det er klart at det ikke er noen som vet det 😊 Får bare se hva som skjer, det er ikke alltid like rett fram å vite hvordan kroppen reagerer på hver enkelt ting i livet😊 Anonymkode: 8bca2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå